חוויות שונות מבי"ס ועוד...
"וחזרתי לבית הספר וכל הבנות קפצו עלי ... (סתם פאקצות , לא יכלו להרים טלפון אם הם כל כך התגעגעו ? ) "
"כאבי ראש כרגיל ברגע שנכנסתי בשערי בית הספר. באתי בריצה היסטרית ובסוף לא היה שעור. שום שעור לא ממש הקשבתי, והשעור האחרון היה נחמד דווקא כמה שזה נשמע מוזר. כל היום התעסקתי עם השאלה - איך אני מתמודדת עם מפלת המבחנים הזו לעזאזל?!?!? פתרון = פתקים וזהו....אין לי כוח אפילו לחשוב על הגורל העגום שלי. ועוד מעט בגרויות"
"האם יצא לי לפגוש מישהו חדש?: וובכן,הוא לא חדש מביחנתי,אני רואה אותו כל יום ויצא לנו לדבר כמה פעמים,הוא ילד נהדר ולדעתי{ועכשיו ברצינות}אני גם בו מתאהבת עוד שנייה. זה לא התחיל היום אבל רק היום חשבתי עליו יותר בכיוון של החבר שלי...זה התחיל מזה שהייתי עם חברים שלי בתחנת האוטובוס וחיכיתי איתם לקו שלהם,אני לא צריכה אוטובוס,אני הולכת ברגל הביתה...קיצר,חיכיתי איתם והעברנו צחוקים ודאחקות,ואז הגיע האוטובוס שלהם והם עלו והם כזה שואלים אותי למה אני מחכה איתם אבל הולכת ברגל...כאילו לא צריכה אוטובוס,זה פשוט שהבית שלי קרוב ולא צריך...וחוצמזה,לא איכפת לי לחכות איתם...אז חברה שלי עלתה ופתאום צועקת לי אני יודעת למה נשארת איתנו,בגלל שאת חמה על סיווה!..חחחח...אמרתי שזה לא נכון,אני לא חמה על סיווה והלכתי...אבל,האם באמת משהו קורה איתו?..הוא ממש ממש מתוק..ובת-חן אומרת שאני ממש כמוהו,אנחנו שנינו שאנטים...חחחח...טוף,אני לודעת למה אני כותבת את כל זה בכלל ומשגעת אותכם בטח,אני אעזוב אותכם בשקט עכשיו"
פה