/

LadySnowBlack

New member
/

tryin' to spit my raps like a raving psychotic, feels like my brain's diabolic, Shady's hypnotic putting me on blockage, feels like I'm waste product, wandering around with no fucking direction, how can I ever recapture my old (inaudible)
 

KingpinEX

New member
תותח אמינם הוא אוהב את STARWARS!!

תאמת התאכזבתי מהדיסק כל הדיסק עוסק בסמים... וזה יוצא מאוד ילדותי EMINEM SHOW היה כל כך טוב ENCORE גם היה מעולה באלבום הזה יש כמה שירים שמזכירים את הסטייל של ה MARSHAL MATHERS LP אבל ברמה הרבה יותר נמוכה... הפאקינג סמים זינו לו את השכל! זה פאקינג מעצבן הוא הראפר הכי טוב שאיפעם נולד והוא מוציא דברים כאלה! מה נסגר איתך!! שמח שיש דיסק שני בקרוב מקווה שהוא לא גם יהיה כולו על סמים, למרות שהשם שלו זה RELAPSE 2... פאק... שיחזור לקחת כמה סמים יעלה לו את המוזות כי עכשיו זה הדבר היחיד שהוא חושב עליו על זה ועל לרצוח בחורות ואונס אנלי בן משפחתי. כאילו אשכרה אין שיר אחד שהוא לא מזכיר שהוא רוצה לקחת סמים! שמח שהוא הפסיק אבל מפסיק לי שיר אחד לא צריך דיסק שלם דבר על דברים אחרים דבר על היפהופ דבר על דברים שמעצבנים אותך במדינה בעולם דבר על כסף על בחורות על מכוניות אפילו! אבל יש גם כמה שירים שאהבתי כמו hello פה הביט חזק ביותר ושיש ביט טוב הוא מפציץ בפלו טוב same song and dance פה הסטורי טאלינג טוב אפשר לראות את השיר וככה צריך כל שיר, הוא היה כל כך טוב בזה מה קרה? אמינם חם על לינזי... טוב נו מי לא? כוסית אש, והוא מודה שהוא דלוק על בריטני את זה אהבתי :D medicine ball פה הפלו שלו חזק beautiful שוב יש פה סטורי טאלינג טוב וזה מזכיר את אמינם של הEMINEM SHOW מזכיר את הלהקה של הסולן של לינקין פארק קצת undergraound - אמינם של פעם! גם מתחיל כמו קרימינאל ממארשל מאטרס LP, נראה לי שזה קרימינל לא זוכר כבר... וגם את WE MADE YOU אהבתי אבל זה אחרי שמיעה ראשונה אז יכול להיות שבעתיד אני יחשוב שונה... מה אתם חושבים? אהה כן... בהצלחה אמינמי שנה בלי סמים תמשיך כך.
 

Miss Slim Shady

New member
למה הוא תמיד עושה לי את זה? !! תפוזונה.

האמת שאני דווקא אוהבת את הקטע של הסמים, את זה שהוא הורג אנשים ואת כל הקטע החולני הזה. מה שאני לא אוהבת זה השינוי בקול שלו, ושהוא שר בקרירות, משהו חסר בקול שלו, הכל נשמע לי מאוד קר. אבל בכללי דווקא אהבתי את הקטע החולני שלו. אבל האמת ששמעתי רק שלוש שירים, לא שמעתי את כל השירים שהצגת שם. WE MADE YOU- חמוד. 3AM- חוץ מהשינוי בקול אהבתי את הקליפ. וביוטיפול- שמעתי אותו פעם אחת אבל לא ממש התלהבתי.
 

M i N i M i K i

New member
לדעתי אמינם נשמע ככה בגלל הקונספט.

הקונספט של הדיסק זה כל העיניין הזה. אפילו העטיפה מעוצבת בהתאם. וכן הנושא הזה חולני. למשל ב3AM לדעתי השינוי בקול [שאני לא אהבתי בהתחלה ואז נראלי שתפסתי את הרעיון והתרגלתי] זה בגלל הליריקס של השיר. הקול שלו בשיר הזה הוא כמו שלוקחים אבן וחורטים איתה על זכוכית וזה צורם. ולדעתי זה בכוונה העיניין.
 

Miss Slim Shady

New member
הנחתי שזה כך,

אני פשוט לא אוהבת את זה כמו שאני לא אוהבת שחורטים על זכוכית עם אבן. ד"א, כל העטיפות מעוצבות לפי הקונספט, ראי דוגמה אמינם שואו, ראי דוגמת מארשל מאת'רס ועוד.
 
למעלה