10K

backdoorgirl

New member
10K

10038 :סה"כ מבקרים
805 :מבקרים בחודש האחרון
169 :מבקרים בשבוע האחרון



זו ההודעה שקיבלתי היום בבוקר.

אני לא מרוויחה מהבלוג כלום-אפילו לא נרשמתי לקבלת תשלום, כי לאיפה אשלח את הצ'ק? ועל שם מי?

מבחינתי זו רק ההכרה והעונג שבלגרום לאחרים להכנס, לקרוא ו(בתקווה) להנות

תודה לקוראים, למנויים הנאמנים ולקוראים המזדמנים.

לעוד הנאות משותפות.



בקי.

.
 

giligil55

Member
שאפו


ורק שתמשיכי לכתוב ולהנות כל רגע...
 

newcharm

New member
מדהים

אבל 9K בערך מהסה"כ זה שלי...ככה שאת תתלהבי יותר מידי :)
 

backdoorgirl

New member


בגללך צחקתי בקול רק וגרמתי לאנשים להפנות מבט.
גם אם רק 10 הכניסות הן שלך-דיינו.
 
בלוג מחרמן

גמעתי בשקיקה כמעט רציפה את הרשומות בבלוג שלך...

הוספת לך מבקרת ומנויה חדשה...

מזמן לא כתבתי בשלי...
עשית לי חשק לחזור...
 

backdoorgirl

New member
איזה כיף!

ברוכה הבאה...תמיד שמחה לשמוע שנהנים ומצטרפים.
תודה רבה,אשמח לקרוא בשלך
 
מצטרף למחמאות וגם....

כן

גם אני מצטרף למחמאות לבלוג של בקי...


ואני חייב גם לציין שבתור מבקר ותיק יחסית בבלוג שלך

אני מודיע בזאת כי הבלוג של "החוזרת בתשוקה"

הוא אחד הבלוגים האהובים עליי במיוחד....

ואני ממליץ בחום לכל מי שמין אוראלי עושה לו את זה במיוחד

חייב לבקר בבלוג שלך
 

MyRik

New member
לך כבלוגר ותיק חייב לבקר אצלך


ותמשיכי ככה
 

backdoorgirl

New member
אויש נו

התחלנו עם השטויות של הפורום המקביל.
בוא נסכים שאם אתה מעלה אני מעלה?
 
למעלה