הקו המחשבתי פשוט למדי
ראשית, לא ציינתי את הגיר ברשימת "הדברים שלא קשורים לאמינות", לכן אני לא מתכוון לענות לחלק הזה של שאלתך. לגבי ראש המנוע - מנוע יכול להתחמם מאלף ואחת סיבות - שמן שלא הוחלף בזמן, מים שהתאדו או נזלו מסיבה זו או אחרת, תקלה בטרמוסטט (בערך 100 שקל להחליף, כולל עבודה), רדיאטור שנסתם, שקית ניילון שנצמדה לפתחי שאיבת האוויר ועוד. זו בדיוק הסיבה שיש במכוניות שעוני חום או לפחות נוריות חום. מוטת השליטה של אמא שלך לא מסוגלת לכסות גם הצצה לכיוון שעון החום פעם בכמה דקות? אם התשובה היא לא, תעשה לכולנו טובה ובקש ממנה להפסיק לנהוג לפני שהיא לא תשים לב לילד שירד לכביש או לאופנוען שמתקרב לצומת...