מיכלי, מצטרפת לדעתך
מי שלא יודע להיות לבד לא ידע לחיות בזוג. אני חושבת שאחרי כל קשר צריך לקחת תקופת צינון של כמה זמן כדי להתנקות, להוריד משקעים ומכאן אפשר להתחיל דף חדש. מתוך התלות שלנו בבן זוג אנחנו הרבה פעמים טועים בבחירות - לא משנה מי זה יהיה, העיקר לא להיות לבד. אם תדעי להיות לבד ולחכות בסבלנות, יבוא בסוף הגבר הנכון, לו חיכית כל הזמן.