10 שנים לבד-מאיפה?

m i c h a l i

New member
לפעמים גם צריך ללמוד להנות

להיות לבד
לפעמים יש נטייה לעבור מקשר לקשר וממערכת יחסים אחת לאחרת רק בגלל שפוחדים להיות לבד. האם היית לאחרונה לבד עם עצמך ולא בקשר כלשהו? אולי אם תפרגני לעצמך זמן לבד יגיעו הכוחות והרצון להיות שוב בשניים
 

רווקה2

New member
מיכלי, מצטרפת לדעתך

מי שלא יודע להיות לבד לא ידע לחיות בזוג. אני חושבת שאחרי כל קשר צריך לקחת תקופת צינון של כמה זמן כדי להתנקות, להוריד משקעים ומכאן אפשר להתחיל דף חדש. מתוך התלות שלנו בבן זוג אנחנו הרבה פעמים טועים בבחירות - לא משנה מי זה יהיה, העיקר לא להיות לבד. אם תדעי להיות לבד ולחכות בסבלנות, יבוא בסוף הגבר הנכון, לו חיכית כל הזמן.
 
להנות מהלבד

את צודקת צריך המון אנרגיה להתחיל מחדש לגייס כוחות להשתדל להכיר להפתח לתת אמון אבל אני כבר לבד 4 שנים קודם כל העמדתי את עצמי על הרגלים מכל הבחינות לא הייתי בשלה ומוכנה לשמוע על קשר בהתחלה בגלל גודל הפגיעה שהיתה היום אני מחוזקת יותר פתוחה יותר ומוכנה לקבל ומקווה שהאדם הנכון יגיע
 
למעלה