10 סיבות למה המטרונית טעות גדולה
10 סיבות למה המטרונית טעות גדולה
1. לכל קו בקריות צריך עכשיו לחכות לאוטובוס המשך זה רק בשני כבישים ראשיים ולא מתואם עם אף קו של אגד
2. המטרונית באזור עירוני שזה רוב המסלול שלה נוסעת 30 קמ"ש ולא מסוגלת להסתובב בלי להאט עד עצירה כמעט!!
3. זה אוטובוס ארוך בלי מספיק מושבים וכל הזמן עומדים אפילו אם זה נסיעה ארוכה
4. תושבי הקריות מנותקים ממקומות של קניות ובילוי צריכים לקחת קו 3 עד לב המפרץ ם להחליף לקו 1 וזה בלאגן
5. בלב המפרץ כדי לעבור אל הנתצ האוטובוסים של המטרונית ממתינים 4 דקות - בדוק על השעון.
6. צריך המון זמן לצאת ולהיכנס בתחנות להמון אנשים ועגלות וילדים ומבוגרים וזה רק מאריך את הנסיעה לא מקצר אותה
7. אוטובוס המטרונית לוקח 20 דקות יותר מאוטובוס של אגד בין קרית אתא לחיפה מרכז
8. האוטובוסים של המטרונית תוקעים אוטובוסים אחרים בנתיב המיוחד וגורמים לאחרים להיתקע בפקקים בכבישים הרגילים
9. החצייה לתחנות ממש מסוכנת ומוסיפה מפגשי הולכי רגל-רכב כל הזמן וכשרואים אוטובוס מטרונית מגיע עוברים באדום כדי להספיק
10. בחלק האחורי של המטרונית יש מדרגות מוזרות וילדים נופלים שם בלי הפסקה
10 סיבות למה המטרונית טעות גדולה
1. לכל קו בקריות צריך עכשיו לחכות לאוטובוס המשך זה רק בשני כבישים ראשיים ולא מתואם עם אף קו של אגד
2. המטרונית באזור עירוני שזה רוב המסלול שלה נוסעת 30 קמ"ש ולא מסוגלת להסתובב בלי להאט עד עצירה כמעט!!
3. זה אוטובוס ארוך בלי מספיק מושבים וכל הזמן עומדים אפילו אם זה נסיעה ארוכה
4. תושבי הקריות מנותקים ממקומות של קניות ובילוי צריכים לקחת קו 3 עד לב המפרץ ם להחליף לקו 1 וזה בלאגן
5. בלב המפרץ כדי לעבור אל הנתצ האוטובוסים של המטרונית ממתינים 4 דקות - בדוק על השעון.
6. צריך המון זמן לצאת ולהיכנס בתחנות להמון אנשים ועגלות וילדים ומבוגרים וזה רק מאריך את הנסיעה לא מקצר אותה
7. אוטובוס המטרונית לוקח 20 דקות יותר מאוטובוס של אגד בין קרית אתא לחיפה מרכז
8. האוטובוסים של המטרונית תוקעים אוטובוסים אחרים בנתיב המיוחד וגורמים לאחרים להיתקע בפקקים בכבישים הרגילים
9. החצייה לתחנות ממש מסוכנת ומוסיפה מפגשי הולכי רגל-רכב כל הזמן וכשרואים אוטובוס מטרונית מגיע עוברים באדום כדי להספיק
10. בחלק האחורי של המטרונית יש מדרגות מוזרות וילדים נופלים שם בלי הפסקה