10 סיבות למה המטרונית טעות גדולה

מצב
הנושא נעול.

leorleor

New member
10 סיבות למה המטרונית טעות גדולה

10 סיבות למה המטרונית טעות גדולה
1. לכל קו בקריות צריך עכשיו לחכות לאוטובוס המשך זה רק בשני כבישים ראשיים ולא מתואם עם אף קו של אגד
2. המטרונית באזור עירוני שזה רוב המסלול שלה נוסעת 30 קמ"ש ולא מסוגלת להסתובב בלי להאט עד עצירה כמעט!!
3. זה אוטובוס ארוך בלי מספיק מושבים וכל הזמן עומדים אפילו אם זה נסיעה ארוכה
4. תושבי הקריות מנותקים ממקומות של קניות ובילוי צריכים לקחת קו 3 עד לב המפרץ ם להחליף לקו 1 וזה בלאגן
5. בלב המפרץ כדי לעבור אל הנתצ האוטובוסים של המטרונית ממתינים 4 דקות - בדוק על השעון.
6. צריך המון זמן לצאת ולהיכנס בתחנות להמון אנשים ועגלות וילדים ומבוגרים וזה רק מאריך את הנסיעה לא מקצר אותה
7. אוטובוס המטרונית לוקח 20 דקות יותר מאוטובוס של אגד בין קרית אתא לחיפה מרכז
8. האוטובוסים של המטרונית תוקעים אוטובוסים אחרים בנתיב המיוחד וגורמים לאחרים להיתקע בפקקים בכבישים הרגילים
9. החצייה לתחנות ממש מסוכנת ומוסיפה מפגשי הולכי רגל-רכב כל הזמן וכשרואים אוטובוס מטרונית מגיע עוברים באדום כדי להספיק
10. בחלק האחורי של המטרונית יש מדרגות מוזרות וילדים נופלים שם בלי הפסקה
 
10 סיבות לא להקשיב לך

10 סיבות למה המטרונית טעות גדולה
1. לכל קו בקריות צריך עכשיו לחכות לאוטובוס המשך זה רק בשני כבישים ראשיים ולא מתואם עם אף קו של אגד
2. המטרונית באזור עירוני שזה רוב המסלול שלה נוסעת 30 קמ"ש ולא מסוגלת להסתובב בלי להאט עד עצירה כמעט!!
3. זה אוטובוס ארוך בלי מספיק מושבים וכל הזמן עומדים אפילו אם זה נסיעה ארוכה
4. תושבי הקריות מנותקים ממקומות של קניות ובילוי צריכים לקחת קו 3 עד לב המפרץ ם להחליף לקו 1 וזה בלאגן
5. בלב המפרץ כדי לעבור אל הנתצ האוטובוסים של המטרונית ממתינים 4 דקות - בדוק על השעון.
6. צריך המון זמן לצאת ולהיכנס בתחנות להמון אנשים ועגלות וילדים ומבוגרים וזה רק מאריך את הנסיעה לא מקצר אותה
7. אוטובוס המטרונית לוקח 20 דקות יותר מאוטובוס של אגד בין קרית אתא לחיפה מרכז
8. האוטובוסים של המטרונית תוקעים אוטובוסים אחרים בנתיב המיוחד וגורמים לאחרים להיתקע בפקקים בכבישים הרגילים
9. החצייה לתחנות ממש מסוכנת ומוסיפה מפגשי הולכי רגל-רכב כל הזמן וכשרואים אוטובוס מטרונית מגיע עוברים באדום כדי להספיק
10. בחלק האחורי של המטרונית יש מדרגות מוזרות וילדים נופלים שם בלי הפסקה
10 סיבות לא להקשיב לך
עדיין לא עברו 10 ימים מתחילת ההרצה, וטרם התחילו לקחת תשלום.
כשיתחילו לקחת תשלום תתחיל לראות שהכל מסתדר
 

DanBus43Maalit72

Active member


10 סיבות לא להקשיב לך
עדיין לא עברו 10 ימים מתחילת ההרצה, וטרם התחילו לקחת תשלום.
כשיתחילו לקחת תשלום תתחיל לראות שהכל מסתדר
 

אבישי ק

New member
אני מחזיק אצבעות, ד"א למה לחלק מהמטרוניות

10 סיבות לא להקשיב לך
עדיין לא עברו 10 ימים מתחילת ההרצה, וטרם התחילו לקחת תשלום.
כשיתחילו לקחת תשלום תתחיל לראות שהכל מסתדר
אני מחזיק אצבעות, ד"א למה לחלק מהמטרוניות
לא רשום מאחורה Matronit כמו ברוב האוטובוסים של המטרונית?
 

sandbird4

New member
כשיתחילו לקחת תשלום...

10 סיבות לא להקשיב לך
עדיין לא עברו 10 ימים מתחילת ההרצה, וטרם התחילו לקחת תשלום.
כשיתחילו לקחת תשלום תתחיל לראות שהכל מסתדר
כשיתחילו לקחת תשלום...
אז הכל יהיה הרבה יותר לאט. כמה זמן לוקח לנהג למכור כרטיסים?
 
במטרונית הנהג לא מתעסק עם מכירת כרטיסים

כשיתחילו לקחת תשלום...
אז הכל יהיה הרבה יותר לאט. כמה זמן לוקח לנהג למכור כרטיסים?
במטרונית הנהג לא מתעסק עם מכירת כרטיסים
רכישת הכרטיסים ותיקופם מתבצעים באמצעות מכונות מחוץ לאוטובוס.
 

אבישי ק

New member
זה לא כאילו פעם הייתה רכבת תחתית

10 סיבות למה המטרונית טעות גדולה
1. לכל קו בקריות צריך עכשיו לחכות לאוטובוס המשך זה רק בשני כבישים ראשיים ולא מתואם עם אף קו של אגד
2. המטרונית באזור עירוני שזה רוב המסלול שלה נוסעת 30 קמ"ש ולא מסוגלת להסתובב בלי להאט עד עצירה כמעט!!
3. זה אוטובוס ארוך בלי מספיק מושבים וכל הזמן עומדים אפילו אם זה נסיעה ארוכה
4. תושבי הקריות מנותקים ממקומות של קניות ובילוי צריכים לקחת קו 3 עד לב המפרץ ם להחליף לקו 1 וזה בלאגן
5. בלב המפרץ כדי לעבור אל הנתצ האוטובוסים של המטרונית ממתינים 4 דקות - בדוק על השעון.
6. צריך המון זמן לצאת ולהיכנס בתחנות להמון אנשים ועגלות וילדים ומבוגרים וזה רק מאריך את הנסיעה לא מקצר אותה
7. אוטובוס המטרונית לוקח 20 דקות יותר מאוטובוס של אגד בין קרית אתא לחיפה מרכז
8. האוטובוסים של המטרונית תוקעים אוטובוסים אחרים בנתיב המיוחד וגורמים לאחרים להיתקע בפקקים בכבישים הרגילים
9. החצייה לתחנות ממש מסוכנת ומוסיפה מפגשי הולכי רגל-רכב כל הזמן וכשרואים אוטובוס מטרונית מגיע עוברים באדום כדי להספיק
10. בחלק האחורי של המטרונית יש מדרגות מוזרות וילדים נופלים שם בלי הפסקה
זה לא כאילו פעם הייתה רכבת תחתית
ואתה ירדת ברמה
לפני המטרונית היה אגד
עם אוטובוסים פעם בכשמתחשקלהם
עם מדרגות לא נוחות
מסלולים מפותלים
מקומות ישיבה היו אם בכלל היה מקום באוטובוס(במידה והוא הגיע)
 

arielguelman

New member
כמה חוסר דיוק ושטויות שאתה רושם

10 סיבות למה המטרונית טעות גדולה
1. לכל קו בקריות צריך עכשיו לחכות לאוטובוס המשך זה רק בשני כבישים ראשיים ולא מתואם עם אף קו של אגד
2. המטרונית באזור עירוני שזה רוב המסלול שלה נוסעת 30 קמ"ש ולא מסוגלת להסתובב בלי להאט עד עצירה כמעט!!
3. זה אוטובוס ארוך בלי מספיק מושבים וכל הזמן עומדים אפילו אם זה נסיעה ארוכה
4. תושבי הקריות מנותקים ממקומות של קניות ובילוי צריכים לקחת קו 3 עד לב המפרץ ם להחליף לקו 1 וזה בלאגן
5. בלב המפרץ כדי לעבור אל הנתצ האוטובוסים של המטרונית ממתינים 4 דקות - בדוק על השעון.
6. צריך המון זמן לצאת ולהיכנס בתחנות להמון אנשים ועגלות וילדים ומבוגרים וזה רק מאריך את הנסיעה לא מקצר אותה
7. אוטובוס המטרונית לוקח 20 דקות יותר מאוטובוס של אגד בין קרית אתא לחיפה מרכז
8. האוטובוסים של המטרונית תוקעים אוטובוסים אחרים בנתיב המיוחד וגורמים לאחרים להיתקע בפקקים בכבישים הרגילים
9. החצייה לתחנות ממש מסוכנת ומוסיפה מפגשי הולכי רגל-רכב כל הזמן וכשרואים אוטובוס מטרונית מגיע עוברים באדום כדי להספיק
10. בחלק האחורי של המטרונית יש מדרגות מוזרות וילדים נופלים שם בלי הפסקה
כמה חוסר דיוק ושטויות שאתה רושם
1. לא נכון בעליל . ההמתנה לקווים הסיבוביים אם זה 11 או 12 או 13 היא ממש קצרה במקסימום יצא לי להמתין כ10 דק'
2. זה תלוי בנהג- יש נהגים שנזהרים מאוד ובאמת לא עוברים את ה40 קמ''ש ויש נהגים שמרביצים יפה 70-80 בקטעים הארוכים וזה ממש חוסך זמן
3. מי ישמע בBRT שיש בירושלים לא עומדים בשעות העמוסות
4. לא נכון בכלל !!! - הקישור יותר נוח להגיע לקריון לצומת קרית אתא לחוצות המפרץ יש 2 קווים שנכנסים אליו וברוך השם יש נוסעים סוף סוף עד לתחנת הקצה ברכבת חוצות המפרץ קו 15 יש נוסעים וב21 גם יש נוסעים
5.זה כביש סואן וראשי אתה מצפה שעל כל לחיצה על כפתור של המעבר חציה יעצרו את התנועה כדי שתעבור ? נו באמת תיהיה ריאלי יותר זה הכביש הכי עמוס בקריות אם תעצור את התנועה כל דקה וחצי יהיו לך פקקי ענק מצומת קרית אתא עד לרמזור הזה
6. עניין של הרגל . אנשים עוד לא התרגלו שעגלות נכנסות רק משתי הדלתות הקדמיות והדלת השלישית. זה אכן גורם אי נעימויות אבל בסדר מתרגלים לזה
7.שוב. תלוי בנהג אני אישית נוסע קבוע בקו 3 מקרית ים למרכזית המפרץ יש נסיעות שלוקחות 16-17 דק' ויש כאלו שמעל 20 כמו שהיה לי אתמול בערב
8.שטויות במיץ - בגלל התחנות והרציפים הם ארוכים כדי שאם יקרה מצב כזה אז יש ניקוז יותר נוח של נוסעים
9.גם עניין של הרגל אנחנו לא רוצים שנתיב המטרונית יראה כמו מת''צ ז'בוטינסקי בכל זאת חיי אדם הם לא משחק
10. אז על מה אתה רוצה שאנשים ישבו? על המנוע ? גם זה לא טוב לך? הכל תלונות ?
תיסע שבוע במטרונית ותראה שזה אחד המקומות הכי נוחים לשבת בו

ובלי קשר תיסע קבוע במטרונית ותראה שזה לא ממש נורא זה דווקא מהיר מאוד
 
סיבה אחת, אנשים לא אוהבים שינויים.

10 סיבות למה המטרונית טעות גדולה
1. לכל קו בקריות צריך עכשיו לחכות לאוטובוס המשך זה רק בשני כבישים ראשיים ולא מתואם עם אף קו של אגד
2. המטרונית באזור עירוני שזה רוב המסלול שלה נוסעת 30 קמ"ש ולא מסוגלת להסתובב בלי להאט עד עצירה כמעט!!
3. זה אוטובוס ארוך בלי מספיק מושבים וכל הזמן עומדים אפילו אם זה נסיעה ארוכה
4. תושבי הקריות מנותקים ממקומות של קניות ובילוי צריכים לקחת קו 3 עד לב המפרץ ם להחליף לקו 1 וזה בלאגן
5. בלב המפרץ כדי לעבור אל הנתצ האוטובוסים של המטרונית ממתינים 4 דקות - בדוק על השעון.
6. צריך המון זמן לצאת ולהיכנס בתחנות להמון אנשים ועגלות וילדים ומבוגרים וזה רק מאריך את הנסיעה לא מקצר אותה
7. אוטובוס המטרונית לוקח 20 דקות יותר מאוטובוס של אגד בין קרית אתא לחיפה מרכז
8. האוטובוסים של המטרונית תוקעים אוטובוסים אחרים בנתיב המיוחד וגורמים לאחרים להיתקע בפקקים בכבישים הרגילים
9. החצייה לתחנות ממש מסוכנת ומוסיפה מפגשי הולכי רגל-רכב כל הזמן וכשרואים אוטובוס מטרונית מגיע עוברים באדום כדי להספיק
10. בחלק האחורי של המטרונית יש מדרגות מוזרות וילדים נופלים שם בלי הפסקה
סיבה אחת, אנשים לא אוהבים שינויים.
פלא שלא נשארנו עם חמורים ככלי תחבורה. אני בטוח שגם אז רטנו על השינוי.
 
מי שנחסם בפורום אסור לו להכנס בכינוי אחר.

10 סיבות למה המטרונית טעות גדולה
1. לכל קו בקריות צריך עכשיו לחכות לאוטובוס המשך זה רק בשני כבישים ראשיים ולא מתואם עם אף קו של אגד
2. המטרונית באזור עירוני שזה רוב המסלול שלה נוסעת 30 קמ"ש ולא מסוגלת להסתובב בלי להאט עד עצירה כמעט!!
3. זה אוטובוס ארוך בלי מספיק מושבים וכל הזמן עומדים אפילו אם זה נסיעה ארוכה
4. תושבי הקריות מנותקים ממקומות של קניות ובילוי צריכים לקחת קו 3 עד לב המפרץ ם להחליף לקו 1 וזה בלאגן
5. בלב המפרץ כדי לעבור אל הנתצ האוטובוסים של המטרונית ממתינים 4 דקות - בדוק על השעון.
6. צריך המון זמן לצאת ולהיכנס בתחנות להמון אנשים ועגלות וילדים ומבוגרים וזה רק מאריך את הנסיעה לא מקצר אותה
7. אוטובוס המטרונית לוקח 20 דקות יותר מאוטובוס של אגד בין קרית אתא לחיפה מרכז
8. האוטובוסים של המטרונית תוקעים אוטובוסים אחרים בנתיב המיוחד וגורמים לאחרים להיתקע בפקקים בכבישים הרגילים
9. החצייה לתחנות ממש מסוכנת ומוסיפה מפגשי הולכי רגל-רכב כל הזמן וכשרואים אוטובוס מטרונית מגיע עוברים באדום כדי להספיק
10. בחלק האחורי של המטרונית יש מדרגות מוזרות וילדים נופלים שם בלי הפסקה
מי שנחסם בפורום אסור לו להכנס בכינוי אחר.
 

elians

New member
בן אדם !!! אתה הזוי

10 סיבות למה המטרונית טעות גדולה
1. לכל קו בקריות צריך עכשיו לחכות לאוטובוס המשך זה רק בשני כבישים ראשיים ולא מתואם עם אף קו של אגד
2. המטרונית באזור עירוני שזה רוב המסלול שלה נוסעת 30 קמ"ש ולא מסוגלת להסתובב בלי להאט עד עצירה כמעט!!
3. זה אוטובוס ארוך בלי מספיק מושבים וכל הזמן עומדים אפילו אם זה נסיעה ארוכה
4. תושבי הקריות מנותקים ממקומות של קניות ובילוי צריכים לקחת קו 3 עד לב המפרץ ם להחליף לקו 1 וזה בלאגן
5. בלב המפרץ כדי לעבור אל הנתצ האוטובוסים של המטרונית ממתינים 4 דקות - בדוק על השעון.
6. צריך המון זמן לצאת ולהיכנס בתחנות להמון אנשים ועגלות וילדים ומבוגרים וזה רק מאריך את הנסיעה לא מקצר אותה
7. אוטובוס המטרונית לוקח 20 דקות יותר מאוטובוס של אגד בין קרית אתא לחיפה מרכז
8. האוטובוסים של המטרונית תוקעים אוטובוסים אחרים בנתיב המיוחד וגורמים לאחרים להיתקע בפקקים בכבישים הרגילים
9. החצייה לתחנות ממש מסוכנת ומוסיפה מפגשי הולכי רגל-רכב כל הזמן וכשרואים אוטובוס מטרונית מגיע עוברים באדום כדי להספיק
10. בחלק האחורי של המטרונית יש מדרגות מוזרות וילדים נופלים שם בלי הפסקה
בן אדם !!! אתה הזוי
כמה שטויות בפוסט אחד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה