10 המתאבקים המוצלחים שלא רואים ב-TV

שי מילר

New member
מנהל
אז אם ככה, צדקתי.

המאמר עוסק אך ורק בטלוויזיה האמריקאית, מתוך הנחה שישנם קוראים רבים מארה"ב.
 
יש גם ערוץ האבקות נוסף שמשודר

בקנדה ואני בתוך שגם מתאפשר לקליטה בארה"ב.
 

שי מילר

New member
מנהל
אלה עדיין לא ערוצים אמריקאיים.

כפי שנכתב במאמר, רוב המעריצים רואים את התוכניות המוכרות ב- USA, ספייק טי.וי, SCI FI ו- UPN. גם אם הערוץ נקלט בחלק מהמדינות בארה"ב, עדיין לא מדובר בטלוויזיה אמריקאית. אף אחד מהמתאבקים שצוינו לא מככב כרגע באף ערוץ אמריקאי.
 

tomidart

New member
שכחת מישהו מאוד חשוב

שלא נופל מאף אחד ברשימה שלך ואני לא מאשים אותך כי הוא באמת הרבה זמן לא היה בטלוויזיה והוא מגיע אלינו מברוקלין ניו יורק.....יכולים לנחש? נכון AMAZING RED ! ללא ספק הוא משתווה ואפילו עולה על כל אחד ברשימה והוא מצטרף לטדי הארט ברשימת המקופחים שלא נכנסו לרשימה של שי מילר,בנאדם שאני מאוד מחבב אגב....
 

שי מילר

New member
מנהל
כרגע הוכחת לי

שלא באמת קראת מה כתוב במאמר.. כתוב שם בבירור כבר בהתחלה: "ממאמר שנכתב ע"י סטיב קוק מ- 411". האם אני סטיב קוק? זאת לא הרשימה שלי, אלא רשימה שתרגמתי ושיניתי מעט, אבל אם אתה באמת רוצה להתעקש, אז אמייזינג רד לא נופל מדניאלסון? ומה עם קלאודיו, קבאנה ומקגינס?
 

elknetld2kil

New member
טדי היה בWWE

היה לו קרב או שניים בולוסיטי. אני חושב שזה היה נגד הבאשאמס.
 

tomidart

New member
מה זה DSW ? והאם

טדי הארט באמת שם? ואם כן אז מי עוד? (מהמוכרים)
 

tomidart

New member
גם אם הוא שם וגם אם לא

אני לא חושב שהוא צריך להתפתח יש לו הכל לטדי הארט.הוא בשל לרמות הגבוהות ואני כבר לא יכול לחכות ליום שטדי יגיע לרו יתקוף את שון מייקלס בהפתעה ויתחיל פיוד על רקע סדרת ההישרדות 97 .
 

M Shady Punk S

New member
באסה.

פשוט פעם אחרונה שקראתי דיווחו שהוא חתם על חוזה התפתחות ב-WWE ונשלח לDSW, בגלל זה חשבתי...
 

Brockster

New member
תודה על התרגום שי ../images/Emo45.gif

וגם על העריכה
הפינה הייתה מאוד מהנה לקריאה, ובאמת מביאה מין סיקור צרצר על כל המי ומי של עולם האינדיז לצופה היותר ממוצע שלא נחשף למה שקורה מחוץ למיינסטרים. עם זאת, אני חושב שניתאי צודק כאן, ושאין באמת טעם להפוך את זה לפינה קבועה, שהרי אלו הן רק הדעות של החבר'ה ב-411 כפי שציינת בעצמך
בקשר לרשימה, למרות שגם אני חושב שאנשים כמו בוצ'ר ורוטן די מורידים מהערך שלה, אני חושב שהיא מציגה בצורה טובה למדי את כל המי ומי של עולם האינדיז, שהצופה הממוצע בחיים לא שמע עליהם. אולי רק הייתי מחליף את הירו וקסטניולי בבריסקוז, אבל זה סתם כי אני מארק אז לא יודע כמה זה נחשב.
 

שי מילר

New member
מנהל
נחשב ועוד איך..

גם הרשימה שלי הייתה נראית אחרת. בוצ´ר וסוויני OUT, ג´ימי רייב והבריסקוז IN. זאת כל המטרה. אתם יכולים להרגע, זאת הייתה פינה חד פעמית.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

זה באמת נתון לויכוח שדניאלסון הוא הכי טוב בעולם. אפשר מאוד להשתעמם מיכולות דניאלסון בזירה, אבל מצד שני הוא נותן הרבה הקרבה בזירה מבצע מביא איתו לזירה הרבה כריזמה ומבצע את דמות ההיל בצורה מצויינת. עוד שני נתונים לטובתו: אלוף מצויין שסוחב את ROH על כתפיו כמעט לבד והוא התאבק הרבה קרבות השנה מעל 40 דקות. אבל מצד שני, הקרבות הארוכים שלו מתחילים להיות מאוסים וכל קרב מאוד דומה לקרב אחר.
 
למעלה