שנה אזרחית טובה לכול החברים
לאלו שרק קוראים, לאלו שרק מגיבים, לאלו שגם משקיעים מכספם, ולאלו שמשקיעים גם עבור אחרים. בהצלחה לכולם. בהצלחה בכל תחומי החיים, ובראש ובראשונה , בריאות טובה ושלמות פנימית עם מה שאתם עושים. זכרו, כשאתם שלמים עם מעשיכם, אינכם צריכים להסביר לאחרים מדוע החלטותיכם נוגדות את ההיגיון וטבע האדם., כל זמן שאין לכם התנגשות עם הרציו שלכם, העולם כולו יכול לעוף "בצונאמי". פועל יוצא מכך כמובן, שיכולים לעשות זאת "רק" אנשים ששכחו מהיכן באו, והעבר לא קיים לגביהם. רק ההווה והפנטזיות של העתיד מניעים אותם. אולם זה בסדר. כל זמן שהם מאמינים בזה. עד ליום... אתם תישארו שם, (או שכן או שלא), ותוכלו לומר (גם בדיעבד), אמרנו / אמרתי לכם ...!. העיקר, שוב, השלמות הפנימית. יש כאלו המשיגים זאת "בגואה" יש כאלו בהרי צפת בלילות (ברסלב), ויש כאלו באקדמיה, יש עוד רבים אחרים, במקומות שונים ומשונים רוויים באדים כאלו ואחרים. אולי נראה ב- 2005 את הנסדק ב- 2500-2600, מי יודע (המשוכה הבאה שלו סביב 2300. ביי ושבת שלום לכולם אייג'ינט 1