1 ###

מצב
הנושא נעול.
פעם גם היו טיולים מאורגנים ברכבת לבר-גיורא...

גם לפני 1998 לא היה ממש קו רכבת לירושלים
נסיעה-שתיים ליום, זמן נסיעה שהלך והתארך עד שהגיע לשעתיים, ו-35,000 נוסעים בשנה (בשנה!), רובם תלמידים בטיולים מאורגנים, זה לא קו רכבת באמת. הקו המשודרעק, אפילו אחרי הפיצול, טוב בהרבה ממה שהיה כאן לפני 10 שנים.
פעם גם היו טיולים מאורגנים ברכבת לבר-גיורא...
הרכבת הייתה עוצרת בבר-גיורא והילדים הלכו לטייל ביערות.
 
נכון מאוד, בעתון "הרכבת" היוצא לאור בגרמניה

פעם גם היו טיולים מאורגנים ברכבת לבר-גיורא...
הרכבת הייתה עוצרת בבר-גיורא והילדים הלכו לטייל ביערות.
נכון מאוד, בעתון "הרכבת" היוצא לאור בגרמניה
בשפה האנגלית ואשר דן בנושאים רכבתיים בארץ ובמזרח התיכון פורסמה בחודש מרץ 1994 תמונה בעמוד השער ובה רכבת נוסעים גרורת קטרG12 (מס.116)שעצרה בתחנת בר-גיורא לשם הורדת מטיילים כנראה תלמידי בית הספר.
 

קובי לו

New member
אם אינני טועה זו היתה הכמות החודשית

גם לפני 1998 לא היה ממש קו רכבת לירושלים
נסיעה-שתיים ליום, זמן נסיעה שהלך והתארך עד שהגיע לשעתיים, ו-35,000 נוסעים בשנה (בשנה!), רובם תלמידים בטיולים מאורגנים, זה לא קו רכבת באמת. הקו המשודרעק, אפילו אחרי הפיצול, טוב בהרבה ממה שהיה כאן לפני 10 שנים.
אם אינני טועה זו היתה הכמות החודשית
שהשתמשה בקו מירושלים ואל ירושלים (הכוונה שאם היינו מבצעים ספירת כל הנמצאים ברכבת ברגע שהרכבת חולפת בבר גיורא, למשל), בשנת 2006, לפני הפיצול, לא? כלומר מה שעד 98' היה בשנה מאז אפריל 2005 היה לנו בחודש.
 
הקו הישן לפני שידרוגו פעל עפ"י הוראת

גם לפני 1998 לא היה ממש קו רכבת לירושלים
נסיעה-שתיים ליום, זמן נסיעה שהלך והתארך עד שהגיע לשעתיים, ו-35,000 נוסעים בשנה (בשנה!), רובם תלמידים בטיולים מאורגנים, זה לא קו רכבת באמת. הקו המשודרעק, אפילו אחרי הפיצול, טוב בהרבה ממה שהיה כאן לפני 10 שנים.
הקו הישן לפני שידרוגו פעל עפ"י הוראת
הממשלה בשל סיבות מדיניות ולא בשל סיבות שרותיות למעט נוסעים בודדים , קבוצות תלמידים ו"טיילי שלג" לירושלים לא היו יותר מ50 נוסעים לכל כוון ברכבת הבוקר העולה לחאן ובאותה רכבת שחזרה אחה"צ לשפלה . אני מסכים אתך שהקו במתכונתו המשודרגת ואפילו כיום לאחר הפיצול המיותר, שרותי יותר מבעבר במיוחד בקטע בית שמש -ת"א .
 

kobiz99

New member
גם היום הקוו עובד בהוראת הממשלה

הקו הישן לפני שידרוגו פעל עפ"י הוראת
הממשלה בשל סיבות מדיניות ולא בשל סיבות שרותיות למעט נוסעים בודדים , קבוצות תלמידים ו"טיילי שלג" לירושלים לא היו יותר מ50 נוסעים לכל כוון ברכבת הבוקר העולה לחאן ובאותה רכבת שחזרה אחה"צ לשפלה . אני מסכים אתך שהקו במתכונתו המשודרגת ואפילו כיום לאחר הפיצול המיותר, שרותי יותר מבעבר במיוחד בקטע בית שמש -ת"א .
גם היום הקוו עובד בהוראת הממשלה
מסיבות מדיניות איסטרטגיות ולא משיקולי רוחיות. רק רכבת מהירה ישירה במנהור מודרני וגשרים תלויים יכול לתת מענה הולם לביקוש תח"צ בקוו ירושלים ת"א. קוביז
 

בועז ל

New member
נכון מאוד בסיפא ולא מדויק ברישא.

גם היום הקוו עובד בהוראת הממשלה
מסיבות מדיניות איסטרטגיות ולא משיקולי רוחיות. רק רכבת מהירה ישירה במנהור מודרני וגשרים תלויים יכול לתת מענה הולם לביקוש תח"צ בקוו ירושלים ת"א. קוביז
נכון מאוד בסיפא ולא מדויק ברישא.
 

אורי404

New member
וגם לפני שנת 1998 היו לא מעט שימוטים של הרכבת

גם לפני 1998 לא היה ממש קו רכבת לירושלים
נסיעה-שתיים ליום, זמן נסיעה שהלך והתארך עד שהגיע לשעתיים, ו-35,000 נוסעים בשנה (בשנה!), רובם תלמידים בטיולים מאורגנים, זה לא קו רכבת באמת. הקו המשודרעק, אפילו אחרי הפיצול, טוב בהרבה ממה שהיה כאן לפני 10 שנים.
וגם לפני שנת 1998 היו לא מעט שימוטים של הרכבת
וגם הם הביאו לידי החלטה להפסיק את הקו.
 
היא לא הייתה צריכה להיות כזו

פיל לבן התחנה הזאת. עצוב לראות
איך בזבזו כספי ציבור סתם כי לא יכלו לחכות עוד 3-4 שנים עד שיבנה A1
היא לא הייתה צריכה להיות כזו
אני חייב לציין שהייתה תקופה שעבדתי מדי פעם בתלפיות בבוקר אז נסעתי ברכבת מת"א למלחה ונסעתי משם במונית. לכל האיזור הזה של ירושלים עדיף להגיע בבוקר ברכבת (כמובן נכון ללפני השינוי שדורש המתנה של 45 דקות בבית שמש) ולקחת מונית. עכשיו מונית זה יקר (לי פשוט העבודה שילמה), אבל אם אגד היו קצת יותר משפרים את הקוים משם אז לדעתי היה לקו הזה פוטנציאל לא רע. אני דווקא מאוד אוהב את הקו לירושלים... נכון לרוב זה לוקח עוד 30-40 דקות יותר מאשר דרך התחנה המרכזית, אבל הדרך מדהימה !!!
 

בועז ל

New member
אגד דווקא שיפרה את הקווים.

היא לא הייתה צריכה להיות כזו
אני חייב לציין שהייתה תקופה שעבדתי מדי פעם בתלפיות בבוקר אז נסעתי ברכבת מת"א למלחה ונסעתי משם במונית. לכל האיזור הזה של ירושלים עדיף להגיע בבוקר ברכבת (כמובן נכון ללפני השינוי שדורש המתנה של 45 דקות בבית שמש) ולקחת מונית. עכשיו מונית זה יקר (לי פשוט העבודה שילמה), אבל אם אגד היו קצת יותר משפרים את הקוים משם אז לדעתי היה לקו הזה פוטנציאל לא רע. אני דווקא מאוד אוהב את הקו לירושלים... נכון לרוב זה לוקח עוד 30-40 דקות יותר מאשר דרך התחנה המרכזית, אבל הדרך מדהימה !!!
אגד דווקא שיפרה את הקווים.
להזכירך ,תחנת מלחה עובתה לכדי 13 קווים של אגד המגיעים לסביבתה .זאת ,לאחר לחצים שהופעלו על משרד התחבורה.בתחילת דרכה של תחנת מלחה, כמעט ולא הייתה מקושרת כלל אל חלקי י-ם השונים. צריך להבין : מלחה ,מלבד מהירותו לש הקו, היא הבעיה עצמה . לכן ייקרא שמה -שומקום מלחה.
 

בועז ל

New member
ועוד דבר : הפוטנציאל של הקו לא רק שהינו לא רע

היא לא הייתה צריכה להיות כזו
אני חייב לציין שהייתה תקופה שעבדתי מדי פעם בתלפיות בבוקר אז נסעתי ברכבת מת"א למלחה ונסעתי משם במונית. לכל האיזור הזה של ירושלים עדיף להגיע בבוקר ברכבת (כמובן נכון ללפני השינוי שדורש המתנה של 45 דקות בבית שמש) ולקחת מונית. עכשיו מונית זה יקר (לי פשוט העבודה שילמה), אבל אם אגד היו קצת יותר משפרים את הקוים משם אז לדעתי היה לקו הזה פוטנציאל לא רע. אני דווקא מאוד אוהב את הקו לירושלים... נכון לרוב זה לוקח עוד 30-40 דקות יותר מאשר דרך התחנה המרכזית, אבל הדרך מדהימה !!!
ועוד דבר : הפוטנציאל של הקו לא רק שהינו לא רע
, אלא גדול בהרבה ממה שרוב מקבלי ההחלטות מעלים בדעתם.
 

amit1270

New member
../images/Emo45.gif

ועוד דבר : הפוטנציאל של הקו לא רק שהינו לא רע
, אלא גדול בהרבה ממה שרוב מקבלי ההחלטות מעלים בדעתם.
 
אני רק מזכיר לכם שלפני כמה שנים כולם

פיל לבן התחנה הזאת. עצוב לראות
איך בזבזו כספי ציבור סתם כי לא יכלו לחכות עוד 3-4 שנים עד שיבנה A1
אני רק מזכיר לכם שלפני כמה שנים כולם
כאן בפורום דיברו על 2009-2010 למרות שכבר אז זה נראה לי לא ריאלי. אבל דיברתי על התכנון הכולל, אם היו מתחילים לבנות את A1 כבר לפני 7-8 שנים, ובקצב מהיר אז היה אפשר לחכות ולבנות לבנות את הקו הקיים.
 

בועז ל

New member
יש לך שותף ,רפי.../images/Emo8.gif

אני רק מזכיר לכם שלפני כמה שנים כולם
כאן בפורום דיברו על 2009-2010 למרות שכבר אז זה נראה לי לא ריאלי. אבל דיברתי על התכנון הכולל, אם היו מתחילים לבנות את A1 כבר לפני 7-8 שנים, ובקצב מהיר אז היה אפשר לחכות ולבנות לבנות את הקו הקיים.
יש לך שותף ,רפי.

ההערכה הראשוניתשלי ציינה את 2014 כמועד סיומו של A1 .לצערי ,אם אטעה בהערכה תהיה זו טעות כלפי מטה. רק לחשוב על אריק שרון עומד ב-2003 בתחנת הרכבת בבית שמש ומכריז על שנת 2007 כשנת חנוכתו של A1 ...
 

kalil

New member
למה לא להמשיך את הרכבת לתוך ירושלים?

תמונות יפות מאוד
למה לא להמשיך את הרכבת לתוך ירושלים?
הגן התנכ"י ותחנת מלחה נמצאות שתיהן בדרום העיר, רחוקות מהמרכז. אני יודע שהמסילה ממשיכה הלאה אבל היא לא בשימוש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה