05.01.05

tough

New member
05.01.05

מי מתגייס באותו יום -חוץ מטייס? לא אנשים בפורום אלא תפקידים.
 

bugIt

New member
->

מישהו אמר לי שחובלים וטיס זה תמיד גיוס ביחד.. אני יודעת שככה זה היה בקיץמעבר לזה אין לי מושג עם גם בגיוס חורף זה אותו הדבר אותו בן אדם גם אמר שככה זה היה לפני שני חורפים.. מעבר לזה אין לי מושג יש מצב שזאת סתם הנפצה...
 

tough

New member
שלילי - השאלה עדיין פתוחה

זה לא ככה, בקיץ אמנם זה היה בשילוב עם סטילים ואולי גם חובלים, בחורף זה לא ככה, חובלים הבא זה במרץ...
 
למעלה