🆕מרץ 2021 על המסך הקטן📺

LeR@nch

Well-known member
צרות טובות

עונה שלישית (חלק א')
06/03 | yes VOD
16/03 | 21:45 | STING TV | yes TV DRAMA


הספין אוף לדרמה האהובה "משפחת פוסטר" חוזר בעונה חדשה.

הסדרה מלווה את קאלי אדמס פוסטר (מיה מיטשל) ומריאנה אדמס פוסטר (סיירה רמירז), מספר שנים לאחר התקופה בה התרחשה "משפחת פוסטר", כעת הן בוגרות יותר וחיות, עובדות ונושמות את לוס אנג'לס. בעונה הראשונה הן אספו סביבן קבוצה של חברים וחברות שהפכו למשפחתן החדשה בעיר הגדולה. העונה השנייה עקבה אחר החבורה בבית ובעבודה, בחיי האהבה ובאתגרים בחייהן המקצועיים והסתיימה עם מספר עניינים לא פתורים, וכעת הסדרה חוזרת לעונה שלישית ומסקרנת. בעונה החדשה קאלי מתחילה לעבוד אצל סנגור בכיר ולעסוק בשאלה האם היא וג'יימי באמת נפרדים? ומארינה חייבת לקבל החלטות בנוגע למערכות היחסים שלה.

 

LeR@nch

Well-known member
האחיזה הסינגפורית / The Singapore Grip

סדרה חדשה
18/03 | 21:25 | NEXT TV | HOT VOD | HOT3


"האחיזה הסינגפורית" ("The Singapore Grip") היא דרמה תקופתית בת 6 פרקים של רשת ITV הבריטית, שנוצרה על-ידי סר כריסטופר המפטון ("כפרה", "יחסים מסוכנים"). הסדרה מבוססת על ספרו באותו השם של הסופר זוכה פרס הבוקר ג'יי. ג'י פארל. את הסדרה מביים המועמד לבאפט"א טום ווהן ("דוקטור פוסטר") ומפיק אותה המועמד ל"אמי" דמיאן טימר ("פולדארק") כעת הסדרה מגיעה לשידור רק ב-HOT.

את הקאסט של הסדרה מובילים המועמד לבאפט"א דיוויד מוריסי ("המתים המהלכים"), צ'ארלס דאנס ("משחקי הכס", "הכתר") והזוכה פרס אוליבייה לשחקן הטוב ביותר לוק טרדווי ("רצח בדם קר").

הסדרה מתרחשת בסינגפור של 1941 ומגוללת את סיפורם של משפחת בלקט – וולטר בלקט (מוריסי), ברון סחר בסינגפור הקולוניאלית שמנהל חיי עושר ופריבילגיה, הרחק מאירופה שסועת המלחמה, ושל השותף העסקי שלו, מר ווב (דאנס). לאחר שווב מאבד את היכולת להחזיק בחלקו בעסק, בנו האידיאליסט מת'יו (טרדווי) נקרא להגיע למזרח הרחוק להחליפו. התוכניות הגדולות של וולטר בענייני העסק המשפחתי נתונות לאיום כאשר במקום להתחתן עם ג'ואן, הבת של וולטר, מת'יו מתאהב במורדת סינית מסתורית.

 

LeR@nch

Well-known member
שמיים אדומים / Sky Rojo

סדרה חדשה
19/03 | נטפליקס


שרשרת אירועים טראגיים מובילה שלוש נשים שנרדפות על-ידי עברן לברוח מהסרסור שלהן ומהבריונים שלו.

 

LeR@nch

Well-known member
התאמה מושלמת / The One

סדרה חדשה
12/03 | נטפליקס


חוקרת צעירה יוצרת שירות שידוכים חדש ומהפכני שמבוסס על התאמת ד.נ.א. ההבטחה להתאמה מושלמת מביאה איתה אהבה – ושקרים.

 

LeR@nch

Well-known member
משפחת קרדשיאן

עונה עשרים ואחרונה
21/03 | ערוץ !E


עונה אחרונה לתוכנית המציאות על בנות משפחת קרדשיאן.

 

LeR@nch

Well-known member
המשמר / The Watch

סדרה חדשה
24/03 | yes VOD


סדרת פנטזיה מושקעת ומסקרנת מבית ה-BBC העוקבת אחר קבוצת שוטרים מורדים אשר מחליטים לאחר תקופה ארוכה של חוסר עשיה, להציל את עירם הבדיונית והמושחתת אנק-מורפורק מאסון. בכל פרק יוצג פשע אחד איתו עליהם להתמודד ובו ינסו לתפוס את הפושעים – מבני אדם ועד גמדים וטרולים. בסדרה מככבים ריצ'רד דורמר ("רצח בדם קר", "משחקי הכס"), לארה רוסי ("להרוס אותך"), וונדל פירס (Suits) ועוד.

הסדרה נוצרה בהשראת סדרת ספרי הפנטזיה הידועה: "עולם הדיסק" מאת הסופר המצליח סר דיוויד טרי פראצ'ט שידוע בסגנונו ההומוריסטי והביקורת החברתית.

כבר בשנת 2011 הוכרז על פיתוח הסדרה, אך העבודה עליה לא הייתה פשוטה. היא עברה תחת ידיהם של מספר יוצרים ולקח הרבה זמן עד שהצליחו להגיע לתוצר סופי. חלקים ממנה אף נכתבו והופקו תחת פיקוחו של פראצ'ט, אך צילומיה, שרובם נערכו בדרום אפריקה, החלו רק לאחר מותו. קרוביו של הסופר המנוח מדגישים כי התוצאה הסופית של הסדרה – שונה מאוד מכתביו של פראצ'ט.

 

LeR@nch

Well-known member
מי הרג את שרה? / ?Who Killed Sara

סדרה חדשה
24/03 | נטפליקס


אחרי 18 שנים בכלא, אלכס יוצא לנקום במשפחה שהפלילה אותו ברצח אחותו כדי להציל את המוניטין המשפחתי.

 

LeR@nch

Well-known member
הצלחתי! צרה כפולה / Nailed It!: Double Trouble

סדרה חדשה
24/03 | נטפליקס


עדיף כישלון מפואר... אבל כששני "מומחים" לאפייה משתפים פעולה –הכישלונות מפוארים כפליים! צמדים של אופים חובבים נכנסים למטבח ומחוללים בו פי שניים יותר בלגן.

 

LeR@nch

Well-known member
מייקל

עונה שנייה
25/03 | 22:00 | STING TV | yes VOD | yes TV COMEDY


מייקל חוזרת בעונה שניה, מאוד מצחיקה ומרגשת ומארחת קומיקאים מהשורה הראשונה: אורנה בנאי, עלמה זק, מוני מושנוב, תום יער, רבקה מיכאלי, מיקי קם ויניב ביטון.

העונה נפתחת ביום ההולדת ה- 18 של מייקל. בעקבות טעות בירוקרטית מייקל מקבל צוו גיוס, וחיילי משטרה צבאית מגיעים לבית ללכוד אותו. רבקה ההמומה מתמוטטת, ובבית החולים הרופאים ממליצים לה לעשות שינוי – להפסיק להתאבל ולהתחיל לחיות את החיים. רבקה באמת מנסה לעבור הלאה- היא מוציאה את המשפחה לחופשה בים המוות, רוצה לשפץ את הבית המעופש, ואפילו חוזרת לרקוד ריקודי עם. דובי ממש לא אוהב את השינוי שרבקה מנסה לעשות, ומחליט למצוא לעצמו אישה דרך אפליקציית הכרויות שיסמיניש מורידה לו. הדייטים של דובי כמובן הזויים וקורעים מצחוק. טוטה הזקנה ממשיכה להתכונן לסופה, כותבת ספר זכרונות על החיים שלה, פלג ממשיך לחזר אחרי יסמיניש בשירים המקסימים שלו, אבל היא מוטרדת מזה שמשקרים לה כל החיים, ומחליטה לחקור ממה בעצם מייקל מת, ומי זה האבא הביולוגי שלה. כשהאבא מופיע פתאום, הוא מטלטל את חיי המשפחה…

adam_i.jpg
 

LeR@nch

Well-known member
מוקד 911

עונה רביעית
25/03 | 22:00 | STING TV | yes VOD | yes TV ACTION


עונה רביעית לסדרת הדרמה-אקשן האהובה העוסקת בחייהם ובחוויותיהם של אנשי שירותי החירום המגיעים ראשונים אל האירועים הכי מאתגרים, לא צפויים ומסוכנים שיש. העונה החדשה ממשיכה לעקוב אחר האירועים בהם הצוות מטפל לצד חייהם האישיים. העונה נפתחת כאשר סכר הוליווד המפורסם קורס ועל הצוות לצאת לפעולה מידית. באזור מתחיל להיווצר בלגן נוראי ואחד המקומות המפורסמים בעולם עומד להיהרס. במקביל אתנה מחלימה מפציעה ונחושה לחזור לפעילות רגילה ביחידה, מאדי וצ'ימני מתכוננים להולדת תינוקם, מאי מעבירה את שנת השבתון שלה בהתמחות במוקד הטלפוני, האן מתחילה בלימודי רפואה ובאק חושף סוד משפחתי מזעזע ועוד.

 

LeR@nch

Well-known member
מוקד 911: טקסס

עונה שנייה
25/03 | 22:45 | STING TV | yes VOD | yes TV ACTION


עונה שניה לסדרת הבת של הסדרה המצליחה "מוקד911" מבית היוצר של ריאן מרפי. ג'ינה טורס (Suits) מצטרפת העונה אל רוב לאו ושאר הקאסט הקבוע של הסדרה. טורס מגלמת את טומי, קפטנית הפרמדיקים החדשה. טומי הייתה בשיא הקריירה שלה כאשר החליטה לפרוש לטובת גידול בנותיה, אך עם פרוץ מגפת הקורונה המסעדה של בעלה נסגרה והיא מחליטה לעלות שוב על המדים ולצאת לפרנס את משפחתה. למרות שהמרחק מהילדות הקטנות שלה קשה לה, טומי תראה לעולם ולעצמה שלא משנה כמה זמן עבר, כשהיא עם המדים, היא עדיין בוסית. בנוסף, אוון מתאחד עם גרושתו ואמו של טי.סי, גווינית' (כוכבת אורחת ליסה אדלשטיין), והזוג לשעבר מגלה מחדש את הניצוץ שחלקו פעם. אוון, שמחלת הסרטן שלו נמצאת בהפוגה, מקבל חדשות שיכולות לשנות את חייו לנצח.

 

LeR@nch

Well-known member
החבורה מרחוב בייקר / The Irregulars

סדרה חדשה
26/03 | נטפליקס


בלונדון של המאה ה-19, חבורה של נערי רחוב יוצאת לפענח פשעים על-טבעיים ומסייעת לד"ר ווטסון ולשותפו האניגמטי שרלוק הולמס.

 

LeR@nch

Well-known member
חוק וסדר: מדור מיוחד

עונה עשרים-ושתיים
31/03 | yes VOD


הסדרה העוצמתית המתארת את חייה ופשעיה של יחידת הקורבנות המיוחדים של משטרת ניו יורק עושה את הבלתי יאומן וחוזרת בעונה חדשה, 22 במספר.

כל פרק בסדרה עוקב אחר מעלליהם של הבלשים המסורים כאשר הם מנסים לפתור את המקרים המורכבים ביותר בעיר. הם עוקבים בחריצות רמז אחר רמז, ללא הפסקה בחיפוש אחר צדק ובחיפוש אחר האמת. כעת עם עלייתה של עונה 22, סדרה זו זוכה בתואר של כבוד – סדרת ה live-action הארוכה ביותר בכל הזמנים.

בעונה החדשה חוזרים לתפקידי אורח מספר דמויות מהעבר, כולל וונטוורת' מילר ("נמלטים") כתובע המחוזי הולמס וג'ניפר אספוזיטו כסמלת בייקר, וכמובן החזרה המרגשת מכל – לאחר שעזב את הסדרה בעונה ה-12, שובו של כריסטופר מלוני כאליוט סטייבלר, שותפה המיתולוגי של בנסון (מריסקה הרגיטיי).

 

LeR@nch

Well-known member
באיזה תכנים תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם:p
 

מילי08

Well-known member
איימי פולר נראית כאן כאילו מחניקה התקף עצירות.... אבל אני אוהבת את שתיהן ואת החברות שלהן
מזכיר לי שרציתי לראות את העונה הראשונה
לא חושבת ששמעתי עליה. נשמעת חמודה
מים שקטים / Deadwater Fell
דיוויד טננט בתמונה והוא לא רוצח אז אני גם אני בתמונה! איזה כיף שהוא עסוק ומלא בעבודה.
השוטרים הכושלים של פרדייס ממשיכים להסתבך בפשעים מביכים שכוללים סחיטה של כלב, גניבת זרע, איומים בחנות דונאטס ושערוריות נוספות.
התיאור נשמע טוב. הפרומו לא.
המשמר / The Watch
הבנתי שיש עליה המון ביקורות בגלל החופש האומנותי שהיוצרים לקחו לעצמם, אבל אני כנראה בכל זאת אנסה אותה (וגם כי לא קראתי את פראצ'ט עדיין)
מזכיר לי להמשיך את העונה הראשונה
החבורה מרחוב בייקר / The Irregulars
אוקיי, מעניין
 

מילי08

Well-known member

didalf

Well-known member
שמיים אדומים / Sky Rojo

סדרה חדשה
19/03 | נטפליקס


שרשרת אירועים טראגיים מובילה שלוש נשים שנרדפות על-ידי עברן לברוח מהסרסור שלהן ומהבריונים שלו.

לאלי|מאוהב|:-0
אבל אוף נראה מעפן. אז אולי אבל כנראה שלא.

ייאי דיוויד טננט, אבל אוף למה עוד תעלומת רצח!
אוף ממש! אז גם זה אולי.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אנחנו מי שאנחנו / We Are Who We Are - אני ראיתי כבר והיה נחמד.
תאגיד - ראיתי כבר את העונה השלישית והאחרונה ואני ממליץ למי שעוד לא ראה את התוכנית שיראה.
הפלאש - ראיתי עד עכשיו וזה גם יוצא בנטפליקס אז אני לא אפסיק עכשיו למרו שעונה 6 הייתה שעמומון.
מים שקטים / Deadwater Fell - אז כל חודש הולכת להיות לנו סדרה חדשה של דייויד (ינואר Staged פברואר Des). אולי אני אנסה את זה.
המשמר / The Watch - התחלתי לראות את זה כבר לפני יותר מחודש, אבל ראיתי בנתיים רק את שני הפרקים הראשונים. אז אני צריך להמשיך.
הצלחתי! צרה כפולה / Nailed It!: Double Trouble - בהחלט מתכוון לראות את זה. אני מקווה שהפעם אולי נקבל קצת יותר פרקים.
החבורה מרחוב בייקר / The Irregulars - עוד לא ממש ברור מה הקטע של זה, אבל אני כנראה אתן לזה צ'אנס. (ומשחק שם החבר הכי טוב של טום הולנד)
 
למעלה