中国加油 !!!

אMור

New member
中国加油 !!!

מי היה מאמין. 08.08.08 המשיח מגיע היום ב- 8 ו- 8 דקות בערב, שעון סין. שנים של הכנות וספירה יומיומית לאחור מגיעות לקיצן. אתמול הקרינו כאן תכנית על בנייתו של ה- Bird's Nest. אחד הדברים המדהימים שראיתי בחיי - הפרוייקט הזה ובנייתו. (נו טוב, בלי המתכננים השבדים והמפקחים הזרים, אולי המבנה היה מתמוטט פעמיים או 3 עד שהיו מעמידים אותו כמו שצריך) אבל הסינים מראים שכשהם רוצים וכשיש עליהם לחץ, הם עומדים יפה במשימות ומביאים תוצאות בעלות איכות גבוהה - ו ב ז מ ן. ומסממני ונזקי האירוע הצפויים, קיבלתי טעימה הבוקר: - תגידי, מה עם הדוגמאות מהמפעל? כבר עבר שבוע - זה יתעכב בעוד כמה ימים - ומה התירוץ שלהם הפעם? - אף פועל לא הופיע הבוקר למפעל - מה? שביתה איטלקית? - what you mean? - עזבי, לא חשוב. למה הם לא הגיעו? - בגלל האולימפיאדה - אה, הם נבחרו לשאת את הלפיד לתוך האיצטדיון הערב? - what you mean? - עזבי, לא חשוב. הטכס בערב, למה הם לא הגיעו בבוקר? יש דברים דחופים ואפשר לצאת מוקדם יותר - כמו שאנחנו עושים. מה, לא מספיק? - הם פשוט לא הגיעו ואין דוגמאות (או בתרגום חופשי: "תפסיק לבלבל ת'ביצים, זה לא יעזור לך")
מענין כמה שיחות כאלה יהיו בחודש הקרוב... ולראשונה בתולדותיי, הזדהיתי עם הלך הרוח הכללי של טוקבקיסטיים וויינטים, מי היה מאמין... למה ללכת סחור? פלצנים משועממים... שיחת היום בסין: האם הגשם יקלקל את טכס הפתיחה? כל מזרח ודרום סין גשומות כבר כמה ימים בגלל איזה טייפון סורר - איך הוא לא מתבייש...
 

GnomeBubble

New member
נו, זה ברור

הוא בטח ראה כל-כך הרבה שלטים עם הג'יה-יו הזה שעכשיו אפילו אם הוא היה רוצה לשכוח את הסימניות האלה הוא לא יוכל לעולם. נראה לי שיש פה פתח לתביעה יצוגית של תושבים זרים נגד סין על נזק מוחי בלתי-הפיך.
 
למעלה