•החל מה1.6 הקווים 367/371 יחזרו לבצע איסוף+

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
•החל מה1.6 הקווים 367/371 יחזרו לבצע איסוף+

•החל מה1.6 הקווים 367/371 יחזרו לבצע איסוף+
הורדה בכל התחנות ברחובות, נס ציונה וראשל"צ. זאת לאחר שעם כניסת תוקפו של מכרז הנגב ב1.1.14 הפכו כל התחנות בין צומת בילו לראשל"צ לתחנות איסוף בלבד או הורדה בלבד בהתאם לכיוון הנסיעה.

בכך הערך הצבור נכנס גם לערים רחובות ונס ציונה וכך חוזר הקישור המהיר בין רחובות ונס ציונה למרכזית החדשה בראשל"צ.

ממש לא הבנתי למה ביטלו את האיסוף+הורדה עם כניסת תוקף המכרז החדש, פגע בלא מעט נוסעים העניין הזה.
 
האם הערך הצבור במקרה זה מאפשר גם מעבר?

•החל מה1.6 הקווים 367/371 יחזרו לבצע איסוף+
הורדה בכל התחנות ברחובות, נס ציונה וראשל"צ. זאת לאחר שעם כניסת תוקפו של מכרז הנגב ב1.1.14 הפכו כל התחנות בין צומת בילו לראשל"צ לתחנות איסוף בלבד או הורדה בלבד בהתאם לכיוון הנסיעה.

בכך הערך הצבור נכנס גם לערים רחובות ונס ציונה וכך חוזר הקישור המהיר בין רחובות ונס ציונה למרכזית החדשה בראשל"צ.

ממש לא הבנתי למה ביטלו את האיסוף+הורדה עם כניסת תוקף המכרז החדש, פגע בלא מעט נוסעים העניין הזה.
האם הערך הצבור במקרה זה מאפשר גם מעבר?
כלומר, אם משלמים בערך צבור בקו 371, האם אפשר להמשיך בחינם לנסיעה בתוך איזור 1?
 

olli3

New member
מנהל
לא. בדיו כמו נסיעה בקו 451 לרמלה.

האם הערך הצבור במקרה זה מאפשר גם מעבר?
כלומר, אם משלמים בערך צבור בקו 371, האם אפשר להמשיך בחינם לנסיעה בתוך איזור 1?
לא. בדיו כמו נסיעה בקו 451 לרמלה.
גם בנסיעה של 451 או כל קו אחר של חברת קווים, הערך הצבור לא קשור להחלפת קווים בגוש דן והוא איו מקנה זכות החלפה ללא תשלום נוסף לאיזור 1.

מה שיותר מעניין הוא מה יהיה עם התעריפים כי קוד 2 במטרופולין עולה 5.60 ש"ח ונסיעה בין נס ציונה לראשל"צ היא בעלות של 5.60 ש"ח (כך היה בעבר) במטרופולין.

אז מה יהיה עבור מי שרוצה לנסוע בתוך ראשל"צ? ישלם קוד 1 של מטרופולין שעומד על 3.40 ש"ח או קוד 2 שעומד על 5.60 ש"ח או קוד 42 על סך 6.90 שגם יקנה לו מעברים חופשיים באיזור 1?

אם זכור לך, לפני הזכיה המחודשת במכרז, קרי עד לתאריך ה-31/122014 קווים 351 ז"ל ו371 קישרו בין היתר גם בין ראשל"צ לתל אביב ועלות הנסיעה בהם הייתה של קוד 2 ולא בקוד 42 ולכן לא היה ניתן לבצע בהם נסיעות מעבר באיזור 1.

נחכה ונראה...
 
לפי ההודעה באתר מטרופולין השינוי יחול רק

לא. בדיו כמו נסיעה בקו 451 לרמלה.
גם בנסיעה של 451 או כל קו אחר של חברת קווים, הערך הצבור לא קשור להחלפת קווים בגוש דן והוא איו מקנה זכות החלפה ללא תשלום נוסף לאיזור 1.

מה שיותר מעניין הוא מה יהיה עם התעריפים כי קוד 2 במטרופולין עולה 5.60 ש"ח ונסיעה בין נס ציונה לראשל"צ היא בעלות של 5.60 ש"ח (כך היה בעבר) במטרופולין.

אז מה יהיה עבור מי שרוצה לנסוע בתוך ראשל"צ? ישלם קוד 1 של מטרופולין שעומד על 3.40 ש"ח או קוד 2 שעומד על 5.60 ש"ח או קוד 42 על סך 6.90 שגם יקנה לו מעברים חופשיים באיזור 1?

אם זכור לך, לפני הזכיה המחודשת במכרז, קרי עד לתאריך ה-31/122014 קווים 351 ז"ל ו371 קישרו בין היתר גם בין ראשל"צ לתל אביב ועלות הנסיעה בהם הייתה של קוד 2 ולא בקוד 42 ולכן לא היה ניתן לבצע בהם נסיעות מעבר באיזור 1.

נחכה ונראה...
לפי ההודעה באתר מטרופולין השינוי יחול רק
ברחובות ונס-ציונה (לא כתוב ראשון לציון).
ולכן התהייה שלך לגבי מה יקרה בנסיעות בתוך ראשל"צ לא רלוונטיות.

"
שינוי בפעילות בתחנות בקווים 367 ו-371

החל מיום ראשון, 1.6.14, כל התחנות הקיימות בערים נס ציונה ורחובות, ובהן עוברים הקווים 367 ו-371, תהפוכנה להיות תחנות איסוף והורדה (ולא איסוף/הורדה בלבד). מודיעין האתר יעודכן בסמוך למועד השינוי.
"
 

olli3

New member
מנהל
תודה, לא שמתי לב לכך.

לפי ההודעה באתר מטרופולין השינוי יחול רק
ברחובות ונס-ציונה (לא כתוב ראשון לציון).
ולכן התהייה שלך לגבי מה יקרה בנסיעות בתוך ראשל"צ לא רלוונטיות.

"
שינוי בפעילות בתחנות בקווים 367 ו-371

החל מיום ראשון, 1.6.14, כל התחנות הקיימות בערים נס ציונה ורחובות, ובהן עוברים הקווים 367 ו-371, תהפוכנה להיות תחנות איסוף והורדה (ולא איסוף/הורדה בלבד). מודיעין האתר יעודכן בסמוך למועד השינוי.
"
תודה, לא שמתי לב לכך.
 

אורי404

New member
מקווה, שהשינוי יהיה גם ב"אפיקים"

•החל מה1.6 הקווים 367/371 יחזרו לבצע איסוף+
הורדה בכל התחנות ברחובות, נס ציונה וראשל"צ. זאת לאחר שעם כניסת תוקפו של מכרז הנגב ב1.1.14 הפכו כל התחנות בין צומת בילו לראשל"צ לתחנות איסוף בלבד או הורדה בלבד בהתאם לכיוון הנסיעה.

בכך הערך הצבור נכנס גם לערים רחובות ונס ציונה וכך חוזר הקישור המהיר בין רחובות ונס ציונה למרכזית החדשה בראשל"צ.

ממש לא הבנתי למה ביטלו את האיסוף+הורדה עם כניסת תוקף המכרז החדש, פגע בלא מעט נוסעים העניין הזה.
מקווה, שהשינוי יהיה גם ב"אפיקים"
בקווים השונים של אריאל-נתניה ואריאל-חדרה, התחנות בהוד השרון, כפר סבא, צומת רעננה וכביש 4 הן איסוף בלבד או הורדה בלבד.
בפועל יש מקומות ישיבה באוטובוסים וקטע הנסיעה אינו קצר. כך שלדעתי מתבקש גם השינוי הזה ב"אפיקים".
שינוי אחר מתבקש, לדעתי הוא להוסיף אותם בכרטוס המשותף בגוש דן והשרון עם ארבעת המפעילים "אגד"-"דן"-"קווים"-"מטרופולין".
 

טנק2

New member


מקווה, שהשינוי יהיה גם ב"אפיקים"
בקווים השונים של אריאל-נתניה ואריאל-חדרה, התחנות בהוד השרון, כפר סבא, צומת רעננה וכביש 4 הן איסוף בלבד או הורדה בלבד.
בפועל יש מקומות ישיבה באוטובוסים וקטע הנסיעה אינו קצר. כך שלדעתי מתבקש גם השינוי הזה ב"אפיקים".
שינוי אחר מתבקש, לדעתי הוא להוסיף אותם בכרטוס המשותף בגוש דן והשרון עם ארבעת המפעילים "אגד"-"דן"-"קווים"-"מטרופולין".

גם קו 425 מירושלים לצומת רעננה שעובר בגהה
 
בכרטוס המשותף מתבקשים הרבה שינויים:

מקווה, שהשינוי יהיה גם ב"אפיקים"
בקווים השונים של אריאל-נתניה ואריאל-חדרה, התחנות בהוד השרון, כפר סבא, צומת רעננה וכביש 4 הן איסוף בלבד או הורדה בלבד.
בפועל יש מקומות ישיבה באוטובוסים וקטע הנסיעה אינו קצר. כך שלדעתי מתבקש גם השינוי הזה ב"אפיקים".
שינוי אחר מתבקש, לדעתי הוא להוסיף אותם בכרטוס המשותף בגוש דן והשרון עם ארבעת המפעילים "אגד"-"דן"-"קווים"-"מטרופולין".
בכרטוס המשותף מתבקשים הרבה שינויים:
1. להוסיף גם את אפיקים (אפיקים שומרון ואפיקים יבנה-אשדוד), גם את נתיב אקספרס, גם את אגד תעבורה (קווי אלעד) וגם את מטרופולין דרום.
2. להוסיף את לוד, רמלה, שוהם, באר יעקב ונתב"ג (כאזור 23) לרפורמת גוש-דן.
3. להוסיף את בית דגן לאזור 1 של רפורמת גוש-דן.
4. להוסיף את נס ציונה ורחובות (כאזור 24) לרפורמת גוש-דן.
5. להוסיף את אלעד לאזור 22 של רפורמת גוש-דן.
6. להוסיף את אזור נתניה, לב השרון ומזרח השרון כאזור 31 של רפורמת גוש-דן.
7. להוסיף את הרצועה בשומרון שבין אורנית ואלפי מנשה לאריאל ולקדומים כאזור 32 של רפורמת גוש דן.
8. להוסיף את אזור מודיעין כאזור 33 של רפורמת גוש-דן.
9. להוסיף את אזור יבנה-אשדוד כאזור 34 של רפורמת גוש-דן.
10. להוסיף את רכבת ישראל מנתניה בצפון, אשדוד בדרום ומודיעין במזרח לרפורמת גוש-דן.

וכן (במיוחד לאחר כניסתו לתוקף של לו"ז הרכבת החדש) מתבקש מאוד להכליל את הרכבת בכרטוס המשותף במטרופולין חיפה מנהריה בצפון ועד עתלית בדרום.

מבטיחים רפורמה מקיפה במחירי האוטובוסים והרכבת - נראה מה היא תכיל...
 

אורי404

New member
בהחלט נדרשים שינויים רבים

בכרטוס המשותף מתבקשים הרבה שינויים:
1. להוסיף גם את אפיקים (אפיקים שומרון ואפיקים יבנה-אשדוד), גם את נתיב אקספרס, גם את אגד תעבורה (קווי אלעד) וגם את מטרופולין דרום.
2. להוסיף את לוד, רמלה, שוהם, באר יעקב ונתב"ג (כאזור 23) לרפורמת גוש-דן.
3. להוסיף את בית דגן לאזור 1 של רפורמת גוש-דן.
4. להוסיף את נס ציונה ורחובות (כאזור 24) לרפורמת גוש-דן.
5. להוסיף את אלעד לאזור 22 של רפורמת גוש-דן.
6. להוסיף את אזור נתניה, לב השרון ומזרח השרון כאזור 31 של רפורמת גוש-דן.
7. להוסיף את הרצועה בשומרון שבין אורנית ואלפי מנשה לאריאל ולקדומים כאזור 32 של רפורמת גוש דן.
8. להוסיף את אזור מודיעין כאזור 33 של רפורמת גוש-דן.
9. להוסיף את אזור יבנה-אשדוד כאזור 34 של רפורמת גוש-דן.
10. להוסיף את רכבת ישראל מנתניה בצפון, אשדוד בדרום ומודיעין במזרח לרפורמת גוש-דן.

וכן (במיוחד לאחר כניסתו לתוקף של לו"ז הרכבת החדש) מתבקש מאוד להכליל את הרכבת בכרטוס המשותף במטרופולין חיפה מנהריה בצפון ועד עתלית בדרום.

מבטיחים רפורמה מקיפה במחירי האוטובוסים והרכבת - נראה מה היא תכיל...
בהחלט נדרשים שינויים רבים
 

oshri1987sg

Active member
בשלבים הבאים ברפורמת תעריפי הנסיעה

בכרטוס המשותף מתבקשים הרבה שינויים:
1. להוסיף גם את אפיקים (אפיקים שומרון ואפיקים יבנה-אשדוד), גם את נתיב אקספרס, גם את אגד תעבורה (קווי אלעד) וגם את מטרופולין דרום.
2. להוסיף את לוד, רמלה, שוהם, באר יעקב ונתב"ג (כאזור 23) לרפורמת גוש-דן.
3. להוסיף את בית דגן לאזור 1 של רפורמת גוש-דן.
4. להוסיף את נס ציונה ורחובות (כאזור 24) לרפורמת גוש-דן.
5. להוסיף את אלעד לאזור 22 של רפורמת גוש-דן.
6. להוסיף את אזור נתניה, לב השרון ומזרח השרון כאזור 31 של רפורמת גוש-דן.
7. להוסיף את הרצועה בשומרון שבין אורנית ואלפי מנשה לאריאל ולקדומים כאזור 32 של רפורמת גוש דן.
8. להוסיף את אזור מודיעין כאזור 33 של רפורמת גוש-דן.
9. להוסיף את אזור יבנה-אשדוד כאזור 34 של רפורמת גוש-דן.
10. להוסיף את רכבת ישראל מנתניה בצפון, אשדוד בדרום ומודיעין במזרח לרפורמת גוש-דן.

וכן (במיוחד לאחר כניסתו לתוקף של לו"ז הרכבת החדש) מתבקש מאוד להכליל את הרכבת בכרטוס המשותף במטרופולין חיפה מנהריה בצפון ועד עתלית בדרום.

מבטיחים רפורמה מקיפה במחירי האוטובוסים והרכבת - נראה מה היא תכיל...
בשלבים הבאים ברפורמת תעריפי הנסיעה
צפויים להתווסף שלושה אזורי תעריפי נסיעה מורחבים חדשים
אזור תעריף נסיעה 23-שיכלול את הערים הבאות:באר יעקב,צריפין,רמלה,לוד,שוהם,רחובות,נס ציונה והישובים הסמוכים לערים אלו.
אזור תעריף נסיעה 31-שיכלול את הערים והמועצות האזורית הבאות:מועצה אזורית חוף השרון(לא כולל גליל-ים),נתניה,מועצה אזורית לב השרון,טייבה,טירה,קלנסווה,גוש תל מונד
פרדסיה,כפר יונה ועוד.
אזור תעריף נסיעה 32-שיכלול את הערים הבאות:מודיעין,אשדוד,יבנה,גדרה ועוד.
 
עד כמה המידע הזה אמין?

בשלבים הבאים ברפורמת תעריפי הנסיעה
צפויים להתווסף שלושה אזורי תעריפי נסיעה מורחבים חדשים
אזור תעריף נסיעה 23-שיכלול את הערים הבאות:באר יעקב,צריפין,רמלה,לוד,שוהם,רחובות,נס ציונה והישובים הסמוכים לערים אלו.
אזור תעריף נסיעה 31-שיכלול את הערים והמועצות האזורית הבאות:מועצה אזורית חוף השרון(לא כולל גליל-ים),נתניה,מועצה אזורית לב השרון,טייבה,טירה,קלנסווה,גוש תל מונד
פרדסיה,כפר יונה ועוד.
אזור תעריף נסיעה 32-שיכלול את הערים הבאות:מודיעין,אשדוד,יבנה,גדרה ועוד.
עד כמה המידע הזה אמין?
האזורים שתיארת מאד גדולים. האם זה אומר שנסיעות מלוד לרחובות, מאשדוד לגדרה ומנתניה לתל מונד יהיו במחיר נסיעה עירונית?
 
מילא אשדוד וגדרה, אבל אשדוד ומודיעין באותו

עד כמה המידע הזה אמין?
האזורים שתיארת מאד גדולים. האם זה אומר שנסיעות מלוד לרחובות, מאשדוד לגדרה ומנתניה לתל מונד יהיו במחיר נסיעה עירונית?
מילא אשדוד וגדרה, אבל אשדוד ומודיעין באותו
אזור?
לא הגיוני.
 
תודה על הקישור

תודה על הקישור
אני עדיין תוהה האם מודיעין ואשדוד אכן יהיו באותו אזור.
לא הגיוני שמחיר נסיעה בין מודיעין לאשדוד יהיה כמחיר נסיעה עירונית בתוך מודיעין או בתוך אשדוד.
יכול להיות שישנו את מבנה התעריפים בתוך אזור כך שיכלול יותר מתעריף אחד.
כך למשל קיים בחיפה, כאשר מחיר נסיעה בתוך נשר או בתוך טירת הכרמל נמוך יותר ממחיר נסיעה ביניהן לבין חיפה או בתוך חיפה.
 
אני משער שהדברים לא יהיו בדיוק כמו במפה.

תודה על הקישור
אני עדיין תוהה האם מודיעין ואשדוד אכן יהיו באותו אזור.
לא הגיוני שמחיר נסיעה בין מודיעין לאשדוד יהיה כמחיר נסיעה עירונית בתוך מודיעין או בתוך אשדוד.
יכול להיות שישנו את מבנה התעריפים בתוך אזור כך שיכלול יותר מתעריף אחד.
כך למשל קיים בחיפה, כאשר מחיר נסיעה בתוך נשר או בתוך טירת הכרמל נמוך יותר ממחיר נסיעה ביניהן לבין חיפה או בתוך חיפה.
אני משער שהדברים לא יהיו בדיוק כמו במפה.
 

oshri1987sg

Active member
שאלות לגבי תעריפי נסיעה:

אני משער שהדברים לא יהיו בדיוק כמו במפה.
שאלות לגבי תעריפי נסיעה:
מה הם מחירי הנסיעה בין היעדים הבאים:
ראשון לציון-גדרה בקווי מטרופולין ומה המחיר בקווי אגד ?
אשדוד-אשקלון
אשדוד-ראשון לציון
ראשון לציון-יבנה
תל אביב-ראשון לציון בקו 314
תל אביב-יבנה
יבנה-אשדוד
 

olli3

New member
מנהל
תשובות חלקיות לאגד ולמטרופולין

שאלות לגבי תעריפי נסיעה:
מה הם מחירי הנסיעה בין היעדים הבאים:
ראשון לציון-גדרה בקווי מטרופולין ומה המחיר בקווי אגד ?
אשדוד-אשקלון
אשדוד-ראשון לציון
ראשון לציון-יבנה
תל אביב-ראשון לציון בקו 314
תל אביב-יבנה
יבנה-אשדוד
תשובות חלקיות לאגד ולמטרופולין
1. ראשון <> גדרה:

אגד: 16:80 ש"ח.
מטרופולין: 10.20 ש"ח

2. תל אביב <>יבנה:

אגד: 16.80 ש"ח
מטרופולין: 10.20 ש"ח.
רכבת ישראל: 16 ש"ח.

3. ראשון לציון <> יבנה:

אגד: 12.40 ש"ח
מטרופולין: 7.50 ש"ח.
רכבת ישראל: 11 ש"ח.

4. יבנה <> אשדוד:

מטרופולין: 10.20 ש"ח (קו 353 אל צומת עד הלום).
רכבת ישראל: 15.50 ש"ח מרכבת יבנה מזרח לאשדוד ו22 ש"ח מרכבת יבנה מערב לאשדוד (כנראה שעדיין לא השוו את התעריפים).

5. אשדוד <> ראשון לציון:

אגד: 19 ש"ח (קווים 311/355 לצומת עד הלום)
מטרופולין: 12 ש"ח (קו 353 לצומת עד הלום).
רכבת ישראל: 16 ש"ח מרכבת הראשונים ו21 ש"ח מרכבת משה דיין.

6. אשדוד <> אשקלון:

אגד: 16.80 ש"ח (קווים 311/355 מ/אל צומת עד הלום).
רכבת ישראל: 10.50 ש"ח.
 
מחירי רכבת:

תשובות חלקיות לאגד ולמטרופולין
1. ראשון <> גדרה:

אגד: 16:80 ש"ח.
מטרופולין: 10.20 ש"ח

2. תל אביב <>יבנה:

אגד: 16.80 ש"ח
מטרופולין: 10.20 ש"ח.
רכבת ישראל: 16 ש"ח.

3. ראשון לציון <> יבנה:

אגד: 12.40 ש"ח
מטרופולין: 7.50 ש"ח.
רכבת ישראל: 11 ש"ח.

4. יבנה <> אשדוד:

מטרופולין: 10.20 ש"ח (קו 353 אל צומת עד הלום).
רכבת ישראל: 15.50 ש"ח מרכבת יבנה מזרח לאשדוד ו22 ש"ח מרכבת יבנה מערב לאשדוד (כנראה שעדיין לא השוו את התעריפים).

5. אשדוד <> ראשון לציון:

אגד: 19 ש"ח (קווים 311/355 לצומת עד הלום)
מטרופולין: 12 ש"ח (קו 353 לצומת עד הלום).
רכבת ישראל: 16 ש"ח מרכבת הראשונים ו21 ש"ח מרכבת משה דיין.

6. אשדוד <> אשקלון:

אגד: 16.80 ש"ח (קווים 311/355 מ/אל צומת עד הלום).
רכבת ישראל: 10.50 ש"ח.
מחירי רכבת:
יבנה מערב / מזרח - אשדוד: 16 ש"ח
ראשל"צ משה דיין / הראשונים - אשדוד: 16 ש"ח
ראשון לציון הראשונים - יבנה מזרח: 15 ש"ח
ראשון לציון משה דיין - יבנה מערב: 11.5 ש"ח
תל אביב - יבנה מזרח / מערב: 17 ש"ח

בדקתי כעת במחשבון באתר הרכבת.
מחירי רכבת עדיף לבדוק באתר הרכבת ולא באתר כל-קו.
 

olli3

New member
מנהל
אוקיי, תודה על התיקון. אתר הרכבת משגע אותי.

מחירי רכבת:
יבנה מערב / מזרח - אשדוד: 16 ש"ח
ראשל"צ משה דיין / הראשונים - אשדוד: 16 ש"ח
ראשון לציון הראשונים - יבנה מזרח: 15 ש"ח
ראשון לציון משה דיין - יבנה מערב: 11.5 ש"ח
תל אביב - יבנה מזרח / מערב: 17 ש"ח

בדקתי כעת במחשבון באתר הרכבת.
מחירי רכבת עדיף לבדוק באתר הרכבת ולא באתר כל-קו.
אוקיי, תודה על התיקון. אתר הרכבת משגע אותי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה