ת29 מזל טוב.............
אז עוד כמה רגעים תעבור משנות העשרים לשנות השלושים.. מה אני יכולה לאחל לך חבר שלא אחלתי... עכשיו בתחילתה של שנה חדשה, מאחלת לך שנת אושר ושלווה שנת רעות ואהבה שכל מה שתאחל לעצמך לו יהי שתמשיך להיות תומר הזה.. שנמצא שם תמיד כשצריך.. עם
הזהב הנצחי. מאחלת לך חבר מכל ה-
והנשמה.... מזל טוב....
שיר29
אז עוד כמה רגעים תעבור משנות העשרים לשנות השלושים.. מה אני יכולה לאחל לך חבר שלא אחלתי... עכשיו בתחילתה של שנה חדשה, מאחלת לך שנת אושר ושלווה שנת רעות ואהבה שכל מה שתאחל לעצמך לו יהי שתמשיך להיות תומר הזה.. שנמצא שם תמיד כשצריך.. עם