ת"ש

galgal12345

New member
ת"ש

מישהו יודע תוך כמה זמן אחרי המיונים מקבלים תשובות למשקי"ת ת"ש...?
 

galgal12345

New member
בטוח

שכל כך הרבה??? לי אמרו במיונים שאחרי 3 שבועות... איזה באסה!!!!
 

AfroditA19

New member
לא יודעת איך זה היום.. לפני שנתיים

זה היה אחרי חודשיים
 

ogalit

New member
זהו גם אני הייתי במיונים לפני חודש

ואמרו לי שאחרי שבועיים וחצי נדע אם היתקבלנו או לא וזהו אני מחכה לתשובה כבר חודש........ ומחכה.......... ומחכה..........
 

galgal12345

New member
נראה

לי שהם סתם אומרים שבועיים שלושה כדי שיעזבו אותם......
 
למעלה