צודק ! אני מתנצל. לא התכוונתי לפגוע
בו. יהי זכרו ברוך ! הסתלבט היה רק על מאן, בטח לא על הנהג שאני משתתף בצער המשפחה ומאחל לה שלעולם לא תדע עוד שום צער. אני לוקח את אותה אמרת "כנף" חזרה ומבטל אותה מיד.
לא יצא לי לקרוא את כל מה שאירע
ונכתב בהקשר למקרה דנן, אבל בטוחני ביושר ובאנושיותו של ידידי אביתר ובכוונתו שלא לפגוע באיש, ובוודאי שלא במי ששיכל קרוב משפחה או חבר בתאונה - סיבותיה אשר יהיו.