תתבייש לך אבייתר

מצב
הנושא נעול.

8991801

New member
תתבייש לך אבייתר

תתבייש לך אבייתר
נהג שלנו נתן רוזנר זכרונו לברכה נהרג יטמן היום באילניה יהיה זכרו ברוך ואתה עושה ממנו צחוק תתבייש לך אבייתר
 
מסכים איתך אני חושב שהוא

תתבייש לך אבייתר
נהג שלנו נתן רוזנר זכרונו לברכה נהרג יטמן היום באילניה יהיה זכרו ברוך ואתה עושה ממנו צחוק תתבייש לך אבייתר
מסכים איתך אני חושב שהוא
צריך להתנצל.
 
צודק ! אני מתנצל. לא התכוונתי לפגוע

תתבייש לך אבייתר
נהג שלנו נתן רוזנר זכרונו לברכה נהרג יטמן היום באילניה יהיה זכרו ברוך ואתה עושה ממנו צחוק תתבייש לך אבייתר
צודק ! אני מתנצל. לא התכוונתי לפגוע
בו. יהי זכרו ברוך ! הסתלבט היה רק על מאן, בטח לא על הנהג שאני משתתף בצער המשפחה ומאחל לה שלעולם לא תדע עוד שום צער. אני לוקח את אותה אמרת "כנף" חזרה ומבטל אותה מיד.
 
לא יצא לי לקרוא את כל מה שאירע

תתבייש לך אבייתר
נהג שלנו נתן רוזנר זכרונו לברכה נהרג יטמן היום באילניה יהיה זכרו ברוך ואתה עושה ממנו צחוק תתבייש לך אבייתר
לא יצא לי לקרוא את כל מה שאירע
ונכתב בהקשר למקרה דנן, אבל בטוחני ביושר ובאנושיותו של ידידי אביתר ובכוונתו שלא לפגוע באיש, ובוודאי שלא במי ששיכל קרוב משפחה או חבר בתאונה - סיבותיה אשר יהיו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה