תשמעו...

תשמעו...

לא תאמינו... אבל חזרנו לימים חשוכים... נחסמתי........ באהבה ורומנטיקה... חסם אותי הילדון... ההוא עם המחיקון... שלא אוהב המילה זיון... ורוצה אותה רק במינון... ממש המומה... לא מאמינה... צריכה עזרה... לעידוד הנשמה... מכורה לאהבה. םופטי היכן אתה?
 

KONFUZ

New member
תתפרקי כאן, תצעקי ככה....

זיוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן זיוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן וכוס אמקום כל העולםםםםםםםםםםםםםםםםם בא לי לצחרוחחחחח זיוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן וזין וכוס וכוס אמקום וכוס אמקום ערסססססססססססססס ובעיקר זיוןןןןןןן יפה?
 

אוכמניה

New member
נפלא קונפוסי

עלתה בדעתי המחשבה שגם אתה ראוי לתואר אצולה. מה אתה אומר? מחכה לתשובה מהירה, לפני שסופטי יפשוט את שמלתי הכחולה. אוכמניה
 
מה זה תתפרקי! תצעקי!?

תעזור לה יא אגואיסט! נראה לך שהיא משקיעה מאמץ בשביל עצות? נראה לך שהיא כותבת בשביל תשומת לב? נראה לך שהיא תגמור מלצעוק? תעזור יא אגואיסט! מה יש? הכל מגיע לפוסי? תחלק ממיציך ויחלקו הנערות ממיציהן! מיכאלה - כרגיל מייעצת ובורחת
 
מכורה יקרה

הימים החשוכים ממשיכים בעיקר בלילות וזה בגלל שהעיריה מקפידה לכבות את פנסי הרחוב בחצות הלילה ולהשאיר אותם דלוקים לרווחה בשעות הבוקר וחוץ מזה זה קשור בנטיה שלנו לחפש את המטבע שאיבדנו מתחת לפנס... מה שלא יהיה כמו שכבר חכמים ממני אמרו את יכולה להרגיש פה כמו בבית (כמוט שאת רואה אני כבר מרגיש בבית ואני מסתובב כאן יחף ובטרינינג...) לגבי המחיקון, יש המצאה חדשה שנקראתא נטי- מחיקון את יכולה לנסות ואם זה לא עובד תנסי גלאי גלאי מהירות 0המצאה שגם הופיעה באותה תקופה של האנטי מחיקון והיתה מאוד שימושית בתקופה חשוכה לא פחות...) לגבי הזיון השאלה הגדולה היא: מהו המינון??? להתראות בשמחות...
 
למעלה