Action force
New member
תשמעו קטע...../images/Emo13.gif
עכשיו רק נזכרתי... מי מאיתנו לא שמע את הפראמדיק מספר על ימי הקורס שלו, שהבדיחה הכי שלטה היא: "מה ההבדל בין פראמדיק לאלוהים? שאלוהים לא חושב שהוא פראמדיק..." דווקא היה מצחיק בפעם הראשונה, השניה, השלישית, הרביעית .... אבל השבוע, כשיבתי לאכול עם חברים של ההורים שלי כשיש בחבר´ה: מנהל מיון, רופא עיניים, ורופא שהייתה פעם מנהלת חדר מיון. קיצר: הם יושבים ומספרים להורים שלי: "מה ההבדל בין רופא לאלוהים? שאלוהים לא חושב שהוא רופא"... כולם גיחחחו... אבל אני נפלתי.. מעתיקנים...
עכשיו רק נזכרתי... מי מאיתנו לא שמע את הפראמדיק מספר על ימי הקורס שלו, שהבדיחה הכי שלטה היא: "מה ההבדל בין פראמדיק לאלוהים? שאלוהים לא חושב שהוא פראמדיק..." דווקא היה מצחיק בפעם הראשונה, השניה, השלישית, הרביעית .... אבל השבוע, כשיבתי לאכול עם חברים של ההורים שלי כשיש בחבר´ה: מנהל מיון, רופא עיניים, ורופא שהייתה פעם מנהלת חדר מיון. קיצר: הם יושבים ומספרים להורים שלי: "מה ההבדל בין רופא לאלוהים? שאלוהים לא חושב שהוא רופא"... כולם גיחחחו... אבל אני נפלתי.. מעתיקנים...