תשמעו קטע...

Action force

New member
תשמעו קטע...../images/Emo13.gif

עכשיו רק נזכרתי... מי מאיתנו לא שמע את הפראמדיק מספר על ימי הקורס שלו, שהבדיחה הכי שלטה היא: "מה ההבדל בין פראמדיק לאלוהים? שאלוהים לא חושב שהוא פראמדיק..." דווקא היה מצחיק בפעם הראשונה, השניה, השלישית, הרביעית .... אבל השבוע, כשיבתי לאכול עם חברים של ההורים שלי כשיש בחבר´ה: מנהל מיון, רופא עיניים, ורופא שהייתה פעם מנהלת חדר מיון. קיצר: הם יושבים ומספרים להורים שלי: "מה ההבדל בין רופא לאלוהים? שאלוהים לא חושב שהוא רופא"... כולם גיחחחו... אבל אני נפלתי.. מעתיקנים...
 
חייב להגיב...../images/Emo43.gif../images/Emo104.gif

אין דבר כזה שיספרו בדיחה ולא יקבלו ממני אחת בחזרה... 2 בלונדיניות מתקרבות למראה. האחת מסתכלת ואומרת "אוי מי זו ? אני מכירה אותה..." מסתכלת השניה במראה ואומרת לה :"איזה אהבלה...זו אני..." הרבה בריאות
אמנון מרגלית
 

inbale

New member
בדיחות רבותיי בדיחות ../images/Emo68.gif

אמנון - בדיחה ..איך נגיד בעדינות...גרועה????? אבל אני שמה פה משהו שדנדוש שלח לי ובכלל סתם נחמד לפעמים לעשות שרשור בדיחות אז יאללה.... מעת לעת אני שואל את עצמי: איך מגיעים שלטי ה- "לא לדרוך על הדשא" למרכז הדשא? אם סינים זורקים אורז בחתונה, האם מכסיקנים זורקים קקטוסים? במידה ומילה כתובה לא נכון במילון, האם זה יוודע לנו אי פעם? איך נדע כשנגמרת לנו הדיו הבלתי נראית? אם רגלי ארנבת מביאים מזל, האם לאותה ארנבת היה מזל? אם פרוסה מרוחה בחמאה נופלת תמיד על צד החמאה, וחתול נופל תמיד על רגליו, מה קורה כשמורחים לחתול חמאה על הגב? אם האדם הוא התפתחות של הקוף, למה קיימים עדין קופים? האם העובדים של ליפטון מקבלים הפסקת קפה? איך יודע בקבוק תרמוס שהמשקה צריך להשאר קר או חם? איך דואגים לכך שהצבאים יחצו את הכביש היכן שמיקמו את שלטי האזהרה? למה כבש לא מתכווץ בגשם? כשהיום אפס מעלות, ומחר יהיה קר פי שניים, כמה מעלות יהיו? למה צריכים לדפוק מסמרים במכסה ארון המתים? אם שום דבר לא יכול להדבק לשכבת הטפלון, איך מדביקים אותה למחבת? מה סופרים הכבשים כשהם מתקשים להרדם? האם לאדם וחוה היה טבור? האם ברווז עם רגל אחת ישחה במעגל? שמן זית עושים מזיתים, שמן תירס-מתירס, מהיכן מגיע שמן תינוקות? אם נהג מונית מביא אותך הביתה ברוורס, האם הוא צריך לשלם לך? אם מגיעים עם כלי רכב למהירות האור, מה קורה כשמדליקים את האורות?
 

amitp

New member
ועוד כמה בדיחות..

(ואני מודה ומתוודה, העתקתי...) מתוך ארכיוני משפטים אמיתיים: "דוקטור, לפני שביצעת את הניתוח לאחר המוות, בדקת קיומו של דופק?" "לא." "בדקת קיומו של לחץ דם?" "לא." "בדקת נשימה?" "לא." "אז יכול להיות שהחולה היה בחיים כשהתחלת את הניתוח לאחר המוות?" "לא." "כיצד אתה יכול להיות בטוח, דוקטור?" "משום שהמוח שלו ישב בצנצנת על שולחני!" "אבל יכול להיות שלמרות זאת החולה היה עדיין בחיים?" "יכול להיות שהוא היה בחיים ועסק בעריכת דין." וגם "אדוני הרופא, זה נכון שכשאדם מת בשנתו, הוא לא יודע על כך עד לבוקר למחרת?" ואחת לא אמיתית: אשה נאה כבת 40 ביקרה אצל רופא הנשים שלה. במהלך הביקור היא בישרה לו שהיא עומדת להינשא בקרוב. הרופא בדק אותה בדיקה יסודית. בתום הבדיקה, נתן לה הרופא אישור שהיא בריאה לחלוטין, אולם הוסיף ואמר בדאגה: "אני שמח מאד בשבילך ומקווה שנישואייך יעלו יפה, אך את יודעת, היית כבר נשואה פעמיים ולא יכולתי שלא להבחין כי את עדיין בתולה". האשה חייכה והשיבה: "יש לזה הסבר הגיוני, דוקטור. בעלי הראשון היה גניקולוג והוא רק רצה להסתכל על זה. בעלי השני היה פסיכולוג והוא רק רצה לדבר על זה. אך בעלי לעתיד הוא עורך דין אז בטוח שאני אדפק". עמית.
 

amitp

New member
ועוד אחת שנזכרתי בה עכשיו

צוות אט"ן בארה"ב נקרא לשכונת קרוואנים עקב "חולשה וסחרחורות", דחוף. לאחר נסיעה קצרה של מספר דקות למקום הם מגיעים, ומוצאים גבר צעיר, בכן 20+ עומד בחוץ, נשען על הקרוואן ומעשן סיגריה בשקט. הפאראמדיק ניגש אליו ושואל מה קרה - "היא בפנים" הוא עונה לו. נכנסים פנימה. מוצאים בחורה צעירה, חצי לבושה, שוכבת במיטה, נראית מפוחדת מעט. שואלים אותה מה הבעיה - "בעלי ואני התחתנו אתמול והיום בפעם הראשונה שכבנו ביחד במיטה ועשינו מה שעשינו. פתאום התחלתי להרגיש חום, זרמים ורעידות בכל הגוף. הרגשתי תחושה של ריחוף ואחרי כמה שניות התמוטטתי והייתי כל כך עייפה..." הפאראמדיק מנסה בכוח להפסיק להצחוק.. כשהוא אדום כולו הוא מנסה להרגיע את הגברת - "תראי, אני חושב שמה שקרה זה שפשוט חווית את האורגזמה הראשונה שלך. בעיקרון זה לא מצב מסוכן אבל אם את מאוד מודאגת אנחנו יכולים לקחת אותך לבית החולים כדי שתעברי כמה בדיקות.." הבחורה חושבת קצת ועונה לו - "לא רוצה בית חולים. רוצה עוד אחת!".
 

amitp

New member
:)

המקור הוא לגבי רופאים... ולפעמים זה יותר אמיתי ממצחיק (אחרי כמה ביקורי רופאים... :( ).
 
למעלה