תשמעו סיפור..

נענעית

New member
תשמעו סיפור..../images/Emo26.gif

היינו בחג אצל חמותי והיה נורא נחמד. דיברנו על איך שהזמן רץ ועוד מעט הילדה שלנו בידינו (טוב לא כזה קרוב שבוע 27..
). ופתאום סבתא של בעלי הגיעה. טוב נשיקות חיבוקים וכו.. ואז הסבתא מתחילה.. אל תסמכי על הא.ס.. יש לך בן.. אין כמו בנים.. את צריכה להביא לנכד שלי דור המשך... מה בת תעזור לך... וכל מיני משפטים שנכנסו לי עמוק עמוק לחריץ של הלב.. כולם כמובן לקחו את זה בהומור.. והמשיכו לפטפט כרגיל. ורק אני המשכתי לשבת כואבת והמומה ולא יודעת מה לעשות עם עצמי.
רציתי כל כך לעשות סצנה להרים את הקול שלי ולהגיד בדיוק מה אני חושבת עליה. אבל זו לא אני..( ירשתי את האובר נחמדות מאמא שלי ) מאז אני לא מפסיקה לבכות. אני בדיכאון.. ובעלי מנסה לעודד אותי . באמת.. הוא מרגיש לא נח שהמשפחה המגעילה שלו לא מוכנה לקבל בת.. אני מקווה שיותר לא אצטרך לפגוש את המשפחה הזו... שתבינו שזה היריון ראשון ואני מאושרת פשוט מאושרת שאני בהיריון המין בכלל לא היה חשוב לי . לא לי ולא לבעלי. בקיצור .. מקווה שמצב הרוח שלי ישתפר.. מצטערת שנחתתי עליכן כך.. פשוט לא יכולתי כבר. פשושה שלי אמא ואבא אוהבים אותך ומחכים לך..
 

תהלים

New member
אויאויאוי

נו, גוועלד, מה לעשות חשבתי שנגמרו הסיפורים של בן או בת. אבל שכחתי שיש סבתות. וסבתות כמובן אומרות "בן, רק בנים" ואם זה בת השם ישמור, מוקצה מחמת אין צ'ופצ'יק. יקירה גם את וגם אני יודעות שהכל הבל הבלים, ומה שהשם רוצה זה מה שנקבל. ויש לך בת ותאמיני לי נראה את הסבתא "הגאונה" מסתכלת מהצד ולא "מתה" (שתבדל לחיים ארוכים) להחזיק את הפשושה אחרי הלידה. תני חיוך!!!!!
 

שמופי2

New member
../images/Emo24.gif חבל שלקחת את זה ללב

מה אכפת לך מה הסבתא אומרת... העיקר שאת ובעלך מרוצים. ואם עדיין זה מאוד מטריד אותך, את יכולה לבקש מבעלך שידבר איתה ויגיד לה שהדיבור הזה מאוד לא נעים לכם.
 

אריאלה22

New member
../images/Emo46.gifאיזו חוצפה

העיקר שאת נשארת שפויה וכל המשפטים ה"חכמים" שלה לא גרמו לך להרגיש אחרת כלפי הפשושה שלך. תמשיכי להיות מאושרת כי את הנורמלית שבחבורה והמשך הריון כיפי.
 
גם לי, לצערי זה קרה עם החם ("מקסים)

ומרוב עצבים עניתי לו בבהמיות מוחצנת: זה מה יש!!! יש לך נכדה, תתרגל כל פעם שהוא ניסה ללכת בכיוון של ההכחשה ("לפעמים מגלים מאוחר", "כבר היו טעויות בזיהוי" וכו') אמרתי לו שיתרגל: אני מביאה לו בת ! וחייכתי עכשיו הוא מפחד להתעסק איתי מעבר לזה, לא לקחתי את הטפשות שלו בעניין באופן אישי, אני גם שמחה ומאושרת מבעלי והמההריון אז ש#$%#!% המשפחה שלו אל תקחי ללב מותק, יהיו עוד הרבה נשמות טובות בדרך: אמצי את בעלך ואת הקרובים לך ותתחילי לסנן.
 

m a m m y

New member
מה לעשות יש אנשים כאלה בעולם

אל תשימי לב העיקר שיש הריון. תהיה תינוקת מקסימה. אחרכך העוד כמה שנים את יכולה לנסות שיהיה בן.
 

BillB

New member
היא אישה מבוגרת!

אל תתרגשי ממה שהיא אומרת, ואני לא אומרת את זה בקלות. גם סבתא של בעלי אומרת המון דברים שפוגעים בי, אני יודעת שהיא לא מתכוונת לפגוע, אבל היא בהחלט מתכוונת למה שהיא אומרת. אני בחרתי לייחס את זה לגילה המופלג ולזה שמעולם היא לא היתה בן אדם קל, וזהו. אז אני נפגעת לשניה, ואז מזכירה לעצמי שהיא לא משחקת תפקיד משמעותי בחיים שלי, וזהו. כל עוד בעלך תומך בך ועומד מאחורייך, זה מה שחשוב, והכי חשוב - עוד מעט תהיי אמא, ושילכו כולם לעזאזל!
 

BillB

New member
ועוד משהו - הגבר קובע את מין הילוד.

תמיד אפשר לשחק על זה - סותם פיות נפלא.
 
היא אשה פרימיטיבית...

ומבוגרת-ואת צריכה לקחת את דבריה בערבון מוגבל ולהבין מאיפה זה בא... פעם, באמת, לא היו מייחסים חשיבות לבנות-ורק בנים נחשבים... תראי למשל אצלנו, במשפחה, יש ברכה שמברכים בערב החתונה:"ביל מילה"-נפגש בברית! זה לא נעשה מרע לב... את ואישך שמחים-והשאר פשוט לא חשובים!!!
 

sham2

New member
מה שבא ברוך הבא

ובמקרה שלך ברוכה הבאה ,והעיקר שתעברי את זה בשלווה ובקלות , ושתהיי לך לידה קלה ,אין לך מה להתרגש מהדעה הפרמיטיבית של הסבתא , ובטח שלא לבכות ולהרגיש פגועה קחי הכל בפרופרציה ... לא יש
אבל הייתי מאוד שמחה לבת ראשונה ....
 

פצפוני

New member
קצת חצופה הסבתא הזו ../images/Emo5.gif

אל תתייחסי אליה היא אשה זקנה רעה ופרמטיבית חסרת טאקט ושחושבת שבנים זה כבוד למשפחה אחרי החתונה המשפחה של בעלי אמרה "מה שבא ברוך הבא העיקר שיהיה ברית" מי מתייחס אליהם בכלל ולמי אכפת מה הם אומרים מה שחשוב שאני ובעלי נאהב את הביבי הקטנה שלנו
 

מפיונת

New member
פעם שניה השבוע שאני שומעת סיפור

כזה ואין לי מילים. כמה אנשים יכולים להיות רעי לב, פרימיטיבים וגועליים כל כך. לא יאומן .
 

סימבה ק

New member
וואי וואי, איך אני הייתי עונה לה...

עם כל הכבוד למבוגרים - ויש לי כבוד - יש גבול למה שהאוזניים שלי מוכנות לשמוע. אם הסבתא שלי או של בעלי היתה מדברת אלי ככה, אפילו במסווה של הומור - הייתי עוקצת, חבל על הזמן. לא הייתי נשארת חייבת. משום מה יש למבוגרים לפעמים את ההרגשה שבגלל שהם מבוגרים הם יכולים לומר הכל. על הכובד. לא מקובל עליי, לא עובר אצלי ככה סתם! תעני! אל תתבחבשי בתוך עצמך עם זה. יווווווווו כמה זה מרגיז!
 
אני קבלתי בזמנו תגובה דומה ../images/Emo8.gif

מאבא של האיש שלי שאמר ברוב טקט בן או בת מה זה משנה העיקר שתהיה ברית... טוב ,טקט זה לא דבר חזק בצד ההוא
, עכשיו הוא מתלונן למה הוא לא מקבל מספיק תמונות של הקטנה.... בקיצר,שיהיה לך המון מזל טוב יקירתי ומניסיון של בת ראשונה-אין אין אין כמו בת,חמסה חמסה טפו טפו טפו
 

yeya

New member
קחי את זה בקלות

אני בטוחה שהסבתא תשמח גם כשתולד בת. תמיד יש אנשים עם דעות קדומות שחושבים שבנים עדיפים. במיוחד תתעודדתי מזה שהסבתא אמרה ולא אחותו או מישהי צעירה יותר, אני תמיד חושבת שלסבתות מותר שיהיו כל מיני אמונות ושטויות אבל כשזה בא ממישהו צעיר מהמשפחה זה יותר מעצבן. בכל מקרה תחשבי על העוברית בפנים שלא אוהבת שאמא שלה עצבנית או עצובה ותתעודדי
 
למה לך לקחת ללב? ../images/Emo24.gif

סתם אישה פרימיטיבית שלא יודעת כלום מהחיים שלה! פעם הבאה אם היא תגיד משהו שבעלך יענה לה ובשיא הרצינות ובכעס, שתדע שאת השטויות שהיא מוציאה מהפה לא אומרים לידכם!
 

כרמיון

New member
אכן מרגיז, מבינה אותך לגמרי,

ואי אפשר שלא להתבאס ולהיפגע. אבל תשמעי - אני מהמרת שיש סיכוי די טוב שחמותך תרד מהעץ שעלתה עליו ותקבל את הבת, ואם זה לא יקרה לה לפני הלידה אז זה יקרה אחריה, כשהיא תראה את הנכדה. אני לא מכירה אותה, אבל מהניסיון שלי, זה מה שקורה הרבה מאוד פעמים. ואל תייסרי את עצמך על שהיית נחמדה ולא ענית לה, זה לא משנה באמת אם היית עונה או לא. היא תרד מהעץ בלי קשר לתגובה שלך, ואם היא לא תרד - ההפסד כולו שלה! ודרך אגב - מזל טוב על הבת
 

fanta25

New member
ממש מוזר. אצלנו כולם מעדיפים בת...

לא ספרנו שיש לנו בן, כך שהם משחקים במשחקי ניחושים... אבל אבא שלי ואחים שלי וסבתא שלי מתים וסגורים על זה שזו בת (האמת שאני די התאכזבתי בהתחלה כי גם רציתי בת ראשונה...) אז כל אחד וההעדפות שלו. העיקר שאת שמחה עם מה שבא.
 

ו שתי

New member
גם אצלנו

אמא שלי שהיתה היחידה שלא הופתעה לשמוע שזו בת אמרה בסיפוק "מאצלנו באות רק בנות"...
 
למעלה