תשמעו, יש לי בעיה רצינית

Reyoga

New member
תשמעו, יש לי בעיה רצינית

יש לי 2 חברים (יש לי יותר, אבל אני מדבר רק עליהם) הם שונאים אחד את השני מוות, הם לא דיברו אחד עם השני כבר 3 או 4 שנים, הם ניכנסו למריבה והמצב הוא שאני צריך לבחור אחד-כאילו "אם אתה חבר שלו אני לא מדבר איתך" אז?
 

kit kat 1

New member
לדעתי אם הם אומרים לך לבחור,

הם לא שווים את זה! לדעתי מה שאתה צריך לעשות זה לדבר איתם... עדיף ביחד אבל גם לבד יהיה בסדר.. תפגיש אותם במקרה או משו ותושיב אותם לשיחה. תגיד להם שאתה שונא את זה שזה או הוא או הוא ואתה לא רוצה את זה. ושאם הם לא מדברים אז שלא ידברו אבל שלא ייאלצו אותך לבחור כי אתה אוהב את שניהם. תגיד להם שאתה רוצה להיות חבר של שניהם ושיפתרו את זה בניהם (בלי מכות חס וחלילה כן?) ושלא יערבו אותך... קאפיש? ואל תפחד כי... אין לך ממה! קיט קט
 

BooboNet

New member
תזמין את שניהם

אלייך הבייתה, תנעל אותם בשירותים לאיזה 4-3 שנים...והבעיה נפתרה. מקסימום הם יהרגו אחד ת´שני...
 
הזמן אותם בניפרד...

אליך הביתה ובאמת תינעל אותם איתך...ואז תשכנע אותם לדבר...אים זה לא ילך תיאלץ ליבחור...
 
אוי אתה יודע כמה זה קרה לי כבר?

כי אני מסתדרת תמיד טוב ולא ממש רבה עם אנשים וכשאנשים כן רבים זה קשה... אבל אני אף פעם לא מחליטה אני ממשיכה להיות חברה של שניהם ואתה צריף להסביר להם שזה שהם רבים עניין שלהם ואתה רוצה להיות חבר של שניהם אבל מה שקורה הרבה פעמים זה שכל אחד בוכה לך על השני ומה שהוא עשה לו אז אם זה מפריע לך תגיד להם שאתה לא רוצה לשמוע ולא מעניין אותך (אבל בצורה עדינה שלא יעלבו)
 

TIS

New member
WTF

איזה פוזרים!!!! מה הם ילדות בכיתה א´? לא מדברים איתך חמוד? תביא לכל אחד בעיטה ושיפסיק עם הפוזות האלה. לחבר אמיתי לא איכפת של מי אתה חבר, חשוב לו שאתה חבר שלו... (יצא מבולבל. מקווה שהבנת)
 
תגיד להם שאתה לא עומד ליבחור

הבעיות שלהם זה הבעיות שלהם שלא יערבו אותך ושיתנו לך קצת כבוד מגיע לך לא?! אני מתארת לעצמי שאתה לא בן 3 וככה גם הם אז שיתנהגו אלייך יפה...ויכבדו אותך....בהצלחה....
 
למעלה