תשמור על העולם ילד...

A d i 23

New member
תשמור על העולם ילד...

תשמור על העולם ילד יש דברים שאסור לראות תשמור על העולם ילד אם תראה תפסיק להיות גיבור של העולם ילד עם חיוך של מלאכים תשמור על העולם ילד כי אנחנו כבר לא מצליחים תשמור על העולם ילד אל תגזים במחשבות כי כמה שתדע יותר ילד אתה רק תבין פחות ובשעה מסויימת נסגרות כל הדלתות וכל האהבה נגמרת רק אתה ממשיך לתהות מדהים כמה שהמילים מתאימות למציאות האכזרית... רונה בחרה את השיר הזה לטקס האזכרה שנערך עם הגעת הארון לארץ יום לפני הלוויה
 

לימונדה

New member
כמה שזה עצוב...

השיר הזה ובכלל... כל פעם שאני שומעת את השיר הזה התמונה הזאת של אסף בוכה ישר נתקעת לי בראש ואיך שכל הצלמים ישר עשו עליו קלוז-אפ... פשוט מגעיל. ולראות את התמונה שצירפת שם... ממש העלה לי דמעות בעיניים. יהי זכרו של אילן, ברוך.
 

A d i 23

New member
את צודקת...

זה באמת מגעיל איך שהתקשורת במקום לתת לו את המרחב שלו רק חושבים על הרייטינג שלהם
 

v i o L e T

New member
איזה שווה הבן של אילן!!!!!!!!!!!!!

(אסף)
 

r o n i1

New member
את אומללה ביותר.

ואין לי מה להוסיף. בעצם יש הרב אבל עדיף שלא.. זה לא לפורום ולא בא לי לרדת לרמה דפוקה כמו שלך!
 

ריילי

New member
תקשיבי אם באת לכאן כדי להגיד את זה.

כדאי לך ללכת ומהר מאוד! אני גם לא אתחיל אפילו להגיד מה שיש לי להגיד! אבל על זה את חושבת?? על כמה אסף שווה?? אבא שלו נהרג! את קולטת כול העולם שלו כמעט התמוטט! ועל זה את חושבת! אני לא אתחיל לבזבז מילים עלייך כי הן מיותרות!
 

פיונית15

New member
נכון שזה לא מתאים להגיד את זה אבל..

הוא באמת שווה!!!!!!!! ובדיוק כשהוא עבר בטקס אז היסתכלתי עליו אבל הוא הסתובב אז לא הצלחתי!!!
 

«SmeagoL»

New member
לכל מי שאמר שהיא אומללה- כנסו

נכון, אומללה. בהחלט. אני חייבת להסכים. משפחת רמון פעם גרה ברעות, זה חלק מהישוב שלי. חברה שלי היתה בבצפר איתו ועכשיו היא ביקרה אותו כשהוא היה בארץ, והתאהבה בו. אותה רמה של אומללות- חייבת להגיד. גאד- האבא של הילד מת, קצת רגשות!
 
למעלה