תשלום עבור טופס 106???

tultula2

New member
תשלום עבור טופס 106???

טלפנתי לחברת בזק לקבל טופס 106 לשנת 2000 ו 2001, הם דרשו ממני לשלם בבנק הדואר 30ש"ח עבור השנה הראשונה, ועוד 15 ש"ח עבור השנה הנוספת.. אחרי שתשלח אליהם הקבלה בפקס הם ישלחו לי את ה106... האם זה מקובל??? מקומות אחרים מהם בקשתי לא דרשו שום דבר... תודה!
 

shlomiz100

New member
איך את רוצה שבזק ירויחו?????...

ויממנו את המשכורות השמנות של כל אוכלי החינם והמקורבים???? כל מעסיק אמור לתת לעובד שלו טופס 106 בסוף שנה !!! ללא תשלום וללא קישקושים......
 

tultula2

New member
צודק!!!

בדיוק מהסיבה הזו אני מבקשת לברר האם מותר להם לבקש ממני תשלום עבור ה 106??? איפה אני יכולה לבדוק את זה?
 

אמיר72

New member
שאלה פשוטה

האם בעבר קיבלת טופס כזה ואיבדת ? אם כן, יכול להיות שהם יכולים לגבות עמלה על הדפסה נוספת (כמו שהאוניברסיטה מנפיקה מספר מסוים של אישורים בחינם, וכל אישור נוסף בתשלום עמלה). אם לא קיבלת ואת יכולה להוכיח אולי יש לך נקודה למה לא לשלם.
 
למעלה