תשלום עבור טופס 106???
טלפנתי לחברת בזק לקבל טופס 106 לשנת 2000 ו 2001, הם דרשו ממני לשלם בבנק הדואר 30ש"ח עבור השנה הראשונה, ועוד 15 ש"ח עבור השנה הנוספת.. אחרי שתשלח אליהם הקבלה בפקס הם ישלחו לי את ה106... האם זה מקובל??? מקומות אחרים מהם בקשתי לא דרשו שום דבר... תודה!