תשובה, תפילה, צדקה

חסדין

New member
תשובה, תפילה, צדקה

מה יעשה חוטא כמוני, ש: מחד - תפילת "ונתנה תוקף"מציפה את ליבי רגש (בעיקר כשהיא מתנגנת בלחן של יאיר רוזנבלום) מאידך - מעדיף לפטפט כל התפילה ולצאת להפסקת עישון במהלכה, כל אימת שמתאפשר לי. מחד - משתדל שלא לפספס אף תקיעה ממאת התקיעות מאידך - תחושת בוז וסלידה ממלאת את יישותי כלפי המנהג הזה מחד - כשאני מעריף צדקה, מציפני רגש... מאידך - אינני מסוגל לראות את העלונים דורשי הצדקה ולשמוע את מרטיטי הלב לפני עלינו לשבח. להם ידי קפוצה. ואיקץ והנה חלום... ותשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה.... גם את רוע הגזירה שלנו, יעבירו אלו השלושה? היש בנמצא תשובה, תפילה וצדקה (לא אלו בעלי המשמעות הדתית) שיאמרו סוף לייסורינו וצער נפשינו? שבתי, חפרתי, סליחה...
 
אפשר לצאת יד"ח בנט בר נט

גם אני נהנה למשמע הלחנים. ומכיוון שאיני מצליח להתעורר בזמן, אני מסתפק בשמיעתם בנט.
 
למעלה