תשובה ל - avi385679tapuz... אתה מתכוון ככה?? ~~~~>
A avi385679tapuz New member 23/4/04 #2 ערב טוב bobx,כן התכוונתי ככה לי יש מערכת הפעלה xp ואינטרנט אקספלורר ואני לא מצליח לעשות ככה ניסיתי כבר כמה פעמים ולא הולך לי אולי יש לך אפשרות להסביר לי צעד אחר צעד איך להגיע למצב הזה. ותודה שוב וסליחה על ההטרדה.
ערב טוב bobx,כן התכוונתי ככה לי יש מערכת הפעלה xp ואינטרנט אקספלורר ואני לא מצליח לעשות ככה ניסיתי כבר כמה פעמים ולא הולך לי אולי יש לך אפשרות להסביר לי צעד אחר צעד איך להגיע למצב הזה. ותודה שוב וסליחה על ההטרדה.