תשובה ל - avi385679tapuz...

  • פותח הנושא bobx
  • פורסם בתאריך

avi385679tapuz

New member
ערב טוב bobx,כן התכוונתי ככה

לי יש מערכת הפעלה xp ואינטרנט אקספלורר ואני לא מצליח לעשות ככה ניסיתי כבר כמה פעמים ולא הולך לי אולי יש לך אפשרות להסביר לי צעד אחר צעד איך להגיע למצב הזה. ותודה שוב וסליחה על ההטרדה.
 
למעלה