תרשו לי להזמין אותכן לקרוא

אאודי, מבטיחה,

בשבועת אחות, שהדבר הראשון שאני עושה מחר הוא לקרוא, להבין, להפנים ולהגיב. היום עבדתי בשלוש משמרות בשלוש משרות, ועכשיו אני מכריזה על סוף יום. סליחה, אבל אני מדפיסה בשיטה עיוורת כי העיניים נעצמו ליייי
ורק עוד דבר אחד - המון תודה שבאת, תבואי ותשארי עוד המון. לילה טוב.
 

oudylan

New member
איזה כבוד

תרשי לי רק לתקן אותך ששמי הוא אודילן (שם חיבה שמורכב מהשם שלי עם שמו של בוב דילן), את שמי האמיתי תגלי כשתבקרי באתר שלי, זה לא סוד. חוץ מזה אני גבר (בן 31) שנהנה בחברת אחיות באינטרנט, במציאות אני מקווה למצוא בת-זוג שתהיה אחות. אני מאוד מקווה שתתנו לי להישאר.
 
../images/Emo3.gif מממ...אז ככה..

קודם לכל - כרטיסך האישי ריק מתוכן - כולל אתר, מין, מקצוע וכדומה. בנוסף אני מסכימה איתך כי חברת אחים ואחיות היא אכן חברה מעניינת. ולתקוותיך - לא נראה לי כי בעמודים הקרובים עלינו לטובה, נפתח כאן מדור שידוכים. ו - כן, בהחלט אתה מוזמן להשאר אך לא לצורך מסעות פרסום או מציאת בת זוג.... (בעצם.....
למה לא? ) עוד לא קראתי את שהבטחתי... בוקר קסום לך ולכולנו.
 

oudylan

New member
בוקר טוב גם לך !!

ותודה שאת מרשה לי להישאר. אז ככה הכרטיס האישי שלי אולי ריק, אבל אם תבקרי באתר שלי אני מניח שתדעתי הרבה עליי אם לא הכל. במידה ולא את מוזמנת אפילו לפנות אליי ישירות לדוא"ל. לא ביקשתי חלילה להפוך את הפורום הזה למדור שידוכים, אני מאמין שמציאת בת-הזוג זה דבר שיבוא עם הזמן. היא אחות בבית חולים של אהבה אם תבקש להירפא היא תצחק ממך זו מחלה שחיים איתה. (מתוך ספר השירים הראשון שלי - "הצגת החיים", 1995)
 
מעשה ב ../images/Emo8.gif

פלוני שהתחנן שנים לזכות בפיס. הגיע חברו לשערי גן העדן ולכשפגש את אדון האדונים ביקש לחברו שיזכה פעם אחת בפייס, ענה לו "ירום הודו" : שיילך קודם לקנות כרטיס. אז ככה: לא פרסמת את האתר שלך. אין לי / לנו - דוא"ל שלך. וגם פייס לא קניתי השבוע.... שאני אבין: אחות, היא מחלה שחיים איתה?
 

oudylan

New member
לפי התגובה שלך

אני מבין שעם כל הכבוד את לא מבינה גדולה בשירה, לא שזו צרה כלכך גדולה אבל מה עם איזה הגיון בריא? כי ודאי שהאהבה היא מחלה ולא אחיות, כמו שאת הבנת. אני לא יודע איך יכולת לחשוב אחרת על מישהו שהוא מלא הערכה לאחיות? בכל מקרה לגבי הקישור לאתר שלי, הוא נמצא בציור הבית שנמצא בסוף הדף שהבאתי כקישור. הדואל שלי - [email protected] אני לא יודע עוד כמה ייצא לי לכתוב כאן, אז שתהיה לכן שנה טובה ומתוקה !!
 
oudylan,

עניתי לך במסר אישי. אגב, ראה רשימת קישורים של הפורום - האתר שלך מופיע שם. בהצלחה.
 

oudylan

New member
תודה רבה, עניתי לך בחזרה

תודה רבה על הוספת הקישור, לכבוד הוא לי אך אודה לך אם תוכלי לתקן שהאתר הוא שלי, כלומר של אהוד בן-פורת ושמו של האתר הוא "המשוררים בעם" עם מם סופית !
 
../images/Emo91.gif עם מסקנות בצידה:

כשהגוף "נותן סימנים" כדאי להקשיב לו אחיות הן בכל זאת ולמרות הכל - אלה המשרות את אווירת הנינוחות והנועם על קהל המטופלים. תודה שהבאת את הלינק.
 
למעלה