תרומות.

sprung monkey

New member
תרומות.

התחבטתי הרבה ביני לבין עצמי אם לפרסם את ההודעה הזו, אבל לבסוף החלטתי שרווחת בעלי-החיים שלי חשובה בהרבה מהגאווה, ובלית ברירה אני כן כותב שאני צריך עזרה: לפני שבועיים בערך הצטרפתי לפורום כאן והצגתי את עצמי, אבל למרות זאת אני אציג את עצמי שוב. קוראים לי סער ואני גר בקיבוץ בגליל העליון. היות והקיבוץ שלי נמנצא על הכביש הראשי, אנחנו מקום מאד נוח לנטישת בעלי חיים מהרכב ולהמשך הנסיעה. בהתחלה זה היה בגדר הנסבל (עד כמה שנטישת בעלי חיים יכולה להיות נסבלת), ומה שהייתי עושה זה אוסף את החיה הנטושה, מטפל בה, ומוצא לה בית. אבל בשנה האחרונה חלה עלייה מאד מטרידה בכמות הבעלי החיים שננטשו בקיבוץ, וכרגע אני מטפל לבדי ב-25 חתולים וכלבים. זה בנוסף לעוד 25 בעלי חיים שכבר מצאתי להם בתים, ככה שתבינו שבשנה האחרונה ננטשו כאן למעלה מ-50 בעלי חיים!!! זה כרגע מצב בעלי-החיים שאצלי: אני מאכיל 9 חתולי רחוב (שלא ניתן לתפוס אותם), מטפל בעוד שבעה חתולים וארבעה כלבים שננטשו ואני מחפש להם בתים, ויש לי עוד ארבעה חתולים וכלב שהם שלי. לצערי, מעל לחודשיים שלא הצלחתי למצוא בית לאף-אחד מבעלי החיים שאני מטפל בהם. וכשאני אומר מטפל, זה כולל בנוסף להאכלה שלהם גם עיקור/סירוס, וטיפול רפואי. וכל זה עולה לי המון כסף. בחודש אחד אני גומר שני שקים של 18 קילו של מזון לחתולים ועוד שק של 23 קילו של מזון לכלבים - זה לבד כבר למעלה מ-400 שקל בחודש רק למזון. קחו בחשבון שאת חתולי הרחוב אני מאכיל רק פעם אחת ביומיים, וגם אז הכמות במסורה, כיוון שאני לא יכול להרשות לעצמי להאכיל אותם בתדירות גבוהה יותר. אני מן הסתם לא מחסן אף אחד מבעלי החיים שלי, גם את אלה שהם ממש שלי ואני לא מחפש להם בית (מלבד חיסון כלבת לכלבים שזה חובה על-פי חוק), כי ממש אין לי כסף לזה. לי אין עבודה. עד עכשיו הסתדרתי מחסכונות ומכספים שהביאו לי ליום-הולדת. מידי פעם גם נעזרתי בהורים שלי, שגם אצלם המצב הכלכלי בכלל לא מזהיר. כבר הפסקתי לקנות לעצמי דברים, כל אגורה שיש לי אני חוסך בשביל החיות, וגם זה כבר לא מספיק. המינוס שלי בבנק רק גודל, וכרגע אני לא יכול אפילו להוציא כסף מהכספומט. אני לא מבקש נדבות, רק רציתי לשאול אתכם אם ישנן עמותות שאפשר לפנות אליהן כדי לקבל סיוע כספי, כי אני לא רוצה למסור את בעלי החיים הללו לעמותות (מה גם שהעמותות לא מקבלות אליהן חתולים) שם הם יקבלו תנאי מחייה מינימליים ובסוף גם ירדימו אותם, וברור שאני לא מתכוון להשליח אותם לרחוב. אבל אני גם לא יודע מה לעשות, כי בקרוב אני גם לא יוכל לקנות להם אוכל, עזבו דברים הכרחיים נוספים כמו תילוע ואמפולות לקרציות ופרעושים. הודה לכם מאד אם תעזרו לי. תודה מראש סער
 

big lul

New member
סער שלום

קודם כל, תבורך על מעשיך. הבחירה של להציל חתולים וכלבים יכולה לסבך בבעיות כלכליות ועם כל הקושי שבלוותר על בע"ח זה צריך להיות בשיקולים. זה קשה לקחת אחריות על טעיות של כ"כ הרבה אנשים חסרי אחריות... העמותות בארץ במצב כלכלי קשה ולא נראה לי שיש סיכוי לקבל הרבה עזרה. אולי אפשר לפנות לצב"ח חיפה או תנו לחיות לחיות בעין אילה לעזרה בטיפולים וטרינריים. בשתי העמותות האלו אין מדיניות של המתה, כך שיכול להיות שכדאי להביא אליהן חלק מהכלבים כדי שימסרו דרכם. מה המצב הכלכלי בקיבוץ? יש ועדת כלבים? יכול להיות שאפשר לגייס קבוצה של אנשים ולנסות להוציא קצת תקציב. חזק ואמץ!
 

lilithmm

New member
בינתיים פנה לעמותות

ותגיד שאם לא תקבל עזרה תאלץ להעביר אותם לשירותים הוטרינריים מכוון שאתה לא מוכן שהם ינמקו ברחוב. תנסה לקחת שאריות מהחדר אוכל של הקיבוץ. אני חושבת שהכלבים של עמיחי אוכלים רק מהחדר אוכל של הקיבוץ. ד.א. זורקים ככה בכל הארץ, רק שלא תמיד יש מישהו שאוסף.
 

sprung monkey

New member
הקיבוץ זה כבר לא מה שאתם חושבים

חדר האוכל הוא כבר בתשלום, וגם כמעט לא פתוח.
 

RSPA

New member
זורקים בכל הארץ - אנשים רעים

הערב היתה לנו ישיבה בעמותה וכשיצאנו היו על הכביש ליד הכלביה 8 גורים מתוקים ומקסימים שאיזה מה שנקרא בן אדם זרק אותם ככה בלי חשבון. וזה נכון זה קורה בכל הארץ, ליד קיבוצים וליד מושבים וליד עמותות וגם סתם בככרות רחוב. איזה אנשים רעים.
 
ושכחת - בפתחי המרפאות הוטרינריות

ולמה לא פשוט לשים בפח זבל ?
אנשים זוועתיים
 

lilithmm

New member
אוי ואבוי, אסור לומר את זה אפילו

בצחוק אני מעדיפה שינטשו אצלי בחצר ולא בפח זבל!!!! לכל מי שרוצה לנטוש את הכלב שלו, יש מקומות מסודרים שבהם אפשר לעשות לכלב dispose(dog).
 

R750-Girl

New member
הלוואי ויכולתי לעזור.

אני רק יכולה לנסות לחזק את ידך ולומר לך שמה שאתה עושה - הוא דבר קדוש. ובתור אחת שלא מאמינה באלוהים - זה המון. שיהיה לכם רק טוב.
 
תפנה אלי עוד שבועיים שלושה במסרים

ותזכיר לי אולי אני אהיה בעמדה שאוכל לגייס לך סיוע (לא מבטיחה כלום לצערי ...) אבל תזכיר לי. כל הכבוד לך.
 
למעלה