תרגיל בקלפים וטלפתיה

תרגיל בקלפים וטלפתיה

כבר התחלתי להתחרפן מכל העסק הזה של טלפתיה במיוחד כשאני יודע שיש לי את זה ועשיתי את זה בעבר בלי שהייתי מודע ועכשיו מנסה לברר כיצד לעשות את זה. אחרי תחקירים וששאלתי איזה אלף אנשים באינטרטנט ובמציאות הגעתי כמובן לאותה גילה ,שאליה כנראה אני יתקשר בשבוע הבא אחרי שאקבל משכורת. בתקווה שהיא תוכל לעזור לי...מאוד מקווה ... וגם אחרי שקראתי את כל המאמרים באינרטנט נדלק לי רעיון לקחתי קלפים רגילים,מאותם קלפי שאנחנו משחקים פוקר. הפכתי את כולם ערבבתי,לקחתי קבוצה קטנה מהחבילה מבלי שאסתכל עליהם ונתתי לבחור אחד! ויצא משהו מוזר... ברגע שאני מנסה לחשוב איזה קלף הם בחרו...אני טועה! ברגע שאני ישר שולף מהראש מבלי לחשוב אני לא טועה. ניסתי כמה פעמיים,אפילו הסתובבתי אחורה מבלי לראות את החבילה ,ולא אמרתי אפילו איזה קלף בחרו. רק ביקשתי שיראו לי את זה,וזה אחרי שכבר גילתי בלב מה הקלף שבחרו. אף אחד לא הבין מה אני עושה. מישהו פעם ניסה את זה?
 
תופעה מוכרת

המכשול הגדול שיש בפני אנשים על מנת להיפתח לתיקשור, ולמסרים היא הרעש של תהליכי המחשבה כל אחד יכול לתקשר, כל אחד מתקשר כבר עכשיו בכל רגע.. השאלה היא לא מי מתקשר אלא מי מקשיב? אנו כבני אדם עסוקים כל הזמן בהקשבה למחשבות שלנו.. אנו לא מקשיבים למה שאומר לנו אדם אחר כי אנו כבר מתככנים תגובה וכך מפספסים את המסר שלו.. כל תהליך ההיפתחות למיסטיקה רוחניות ותקשור הוא בעצם תהליך שבו אנו למודים "לסתום ולהקשיב".. בעצם אנו לומדים איך להקשיב למסרים המגיעים מתחת לרמת המחשבה ולכן זה קורה לך.. כאשר אתה מנסה לחשוב אתה חושב ומאזין לזה ולא בעצם מחכה למסר.. אך כשאתה "שולף מהשרוול" מבלי לחשוב אז ישנה יכולת להתחבר למסר.. "שליפה" היא דרך אחת.. ישנן עוד הרבה דרכים שכולם נועדו למטרה אחת בלבד.. להשקיט את המיינד מספיק על מנת שנשמע את המסר המגיע אור ואהבה
 
זה מענין..

התופעה המוזרה שהיתה לי בגיל 15 ואני מנסה לחזור על זה.. זה היה על טלפון שקרובת משפחה התקשרה אלינו מחו"ל אני תמיד מנסה להזכר מה קרה באותו יום ובאמת באותו יום התעצבנתי כי כל יום משהי אחרת היתה עושה טעות בטלפון ומרוב עצבים אמרתי "מי זאת שתמיד מתקשרת"..אמרתי בעצבים ומבלי לשים לב ראיתי אותה בדמיון ואת הבית שלה ומי עמד לידה.. אחרי "שהתעוררתי " הרגשתי סחרסורת קלה.. ובאמת היה שקט ובלי מחשבות.אך כן הרגשתי ריכוז מאוד גבוה.. חשבתי שזה דמיון אבל זה היה אמיתי.\ הכי מעצבן אותי שצריך לשלוף מהמותן את הדברים של הטלפתיה.. כיצד אפשר לשלוט על זה?
 
אכן נכון

"צריכים לשלוף מהמותן". כפי שצין אריקמעלה, כושר התקשור, אותה טרנספורמציה של אנרגיות קימת בכולנו. לצערינו ובשל סיבות היסטוריות שונות נאלצנו להדחיק את היכולות האלו ולהמירן במחשבה לוגית או פרשנות לאירועים. התחושות תמיד עולותב"שלוף", הבעיה היא שחלקיק שניה לאחר מכן אותו מכניזם פרשני מתחיל לפעול ולנתח ובכך משכיח את אותה תחושה פנימית שעלתה בנו. הפטנט כאן הוא סינון , עירנות, הקשבה. יום טוב ובהצלחה אצל גילה.
 
למעלה