תרגומים לDVD בעברית לSG1 ואטלנטיס

aerynsun

New member
תרגומים לDVD בעברית לSG1 ואטלנטיס

חברים אובססיבים יקרים לסדרות, רציתי לשאול אם בא לכם להקים פרוייקט קטן. אפילו כאן בשרשור ואולי גם לרשום את זה באתר הישראלי של סטארגייט. אני לא יודעת למי כותבים בדיוק. אבל אולי נכתוב כמה שיותר מעריצים למקום המתאים שיתחילו להכניס כתוביות בעברית לDVD המקוריים שלהם אני מתה לקנות את הDVD המקורי אבל בשום אופן לא מוכנה לקנות בלי תרגום בינתיים יש לי ...את העונות שאני רוצה בדרכים לא דרכים. מה דעתם לעשות משהו מסודר. שכמה שיותר מעריצים ישלחו מכתבים אולי לMGM...
 

מ א ג ר ט

New member
יש כזה אתר,

"סטארגייט הדור הבא" כמדומני, אין לי את הקישור אבל יש כאן אנשים שיוכלו לעזור לך. מוזמנת להצטרף לתרגום, בכל מקרה.
 

hazy7868

New member
תרגומים לסטארגייט אטלנטיס ו-SG1 בעברית.

פורום סטארגייט הדור הבא, הינו פורום שהוקם ע"י חברי קהילת סטארגייט ישראל, שנמצאים גם בפורום הזה. היום הוא משמש בעיקר לעזרה הדדית ושיתוף פעולה בין מתרגמים חובבי סטארגייט. התרגומים מועלים לאתר הכתוביות טורק / TOREC. סטארגייט אטלנטיס, תורגמה כמעט כולה ומתורגמת באופן שוטף. התרגום מתפרסם כיומיים אחרי שידור הפרק בארה"ב. סטארגייט SG-1 תורגמה חלקית. נקווה שתרגומה יושלם בקרוב. מי שמעוניין בפרטים נוספים, מוזמן לפנות אליי בפרטי.
 

aerynsun

New member
לא לזה התכוונתי

התכוונתי שהחברה שמפיקה את הDVD תואיל בטובה לשים תרגומים בעברית. בDVD המקורי. כמו למשל בDVD של סמוולויל יש שם תרגומים מובנים. מדוע לא בDVD של סטארגייט. הרי יש תעשיה שלמה לסידרה בישראל. המטרה שהתוונתי אליה היא לגרום למפיקים הDVD לךשים תרגום בעברית, כך שמי שרוצה לקנות אותם ולא להשתמש דרך הדודה יוכל להנות כמו שצריך.
 

nick fury

New member
זון 2

יש הפרדה בין הוצאות זון 2 (ישראלים ואירופאים), ולצערנו הרוב מקבל הוצאה אירופאית, שבה התרגום העברי אינו כלול. אפשר לנסח מכתב לחברות הפצת הסרטים והסדרות בארץ, אבל אני חושב שיש דרישה מאוד נמוכה לסדרות מד"ב בזון 2 (ראי איזה הוצאות הם נתנו לגלקטיקה עונה 1, 4400 ואפילו... חס וחלילה... אבודים). אני יכול להעביר את השאלה לפורום סרטי DVD. יש שם כמה חברים שעובדים בהפצות הסדרות, נראה מה הם יגידו.
 

aerynsun

New member
גאוני.

תשאל אותם בפורום. בקטע של זון 2. מצידי שישמו כותרות רק בזון אחד. גם ככה רוב הDVD קוראים את שני האזורים. בחיי, עכשיו שאני חושבת על זה. איזה זלזול בצופים הישראלים.
 
למעלה