בבקשה
O BARBA YANIS-הדוד יאניס (ל-"יאניס פאפאיואנו"-זמר רבטיקה מהגדולים) מילים:פיתאגוראס לחן:כריסטוס ניקולופולוס שירה:סטליוס קזנתזידיס BARBA YANI YERASES/דוד יאני הזדקנת POLLES FOURTOUNES PERASES/סערות רבות עברת KI APO KONDA MAS,IRTHE O CHAROS NA SE PAREI/ומקרבתנו,הגיע השטן(מלאך המוות) לקחת אותך ESI POU'SAN ADERFI MAS,DE CHALAGES TO KEFI MAS/אתה שהיית אחינו,ותמיד שימחת אותנו KANE MOU TWRA KAI MIA TELEFTIA CHARI/יש לי בקשה אחרונה ENA GRAMMA NA MOU STELEIS AP'TON ADI/שתשלח לי מכתב אחד מהשאול AN TO FWS EIN'PIO KALO AP TO SKOTADI/אם האור הוא יותר טוב מהחשיכה FWS IPARCHI EDW PANO,BARBA YANI MOU POU LES/האור נמצא פה למעלה,זה מה שאתה,דוד יאני,אומר לי MA TO FWS TI NA TO KANW,POU'NAI MAVRES I KARDIES/אבל מה אעשה עם אור, כששחורים (חשוכים) הלבבות BARBA YANI FILE MOU/דוד יאני ידידי (חברי) ENA MADATO STEILE MOU/הודעה אחת שלח לי KAI TO BOUZOUKI SOU,KI EKINO PERIMENEI/והבוזוקי שלך,גם מחכה שם EDW TA IDIA PRAMATA,VASANA,PONI,KLAMATA/כאן אותם דברים,צער,כאב,בכי STON KATO KOSMO,TELOS PANDON TI SIMVAINEI/בעולם התחתון,בסוף מה מתרחש ENA GRAMMA NA MOU STELEIS AP'TON ADI/שתשלח לי מכתב אחד מהשאול AN TO FWS EIN'PIO KALO AP TO SKOTADI/אם האור הוא יותר טוב מהחשיכה FWS IPARCHI EDW PANO,BARBA YANI MOU POU LES/האור נמצא פה למעלה,זה מה שאתה,דוד יאני,אומר לי MA TO FWS TI NA TO KANW,POU'NAI MAVRES I KARDIES/אבל מה אעשה עם אור, כששחורים (חשוכים) הלבבות תהנה....!