תרבות נהיגה (או בלשון העם: מה זה?!)

מצב
הנושא נעול.

עמרי 24

New member
תרבות נהיגה (או בלשון העם: מה זה?!)

אתם יודעים בדיוק כמוני, נתקלתם בזה לא פעם ולא פעמיים, אתם ממתינים שעה בטור שפונה שמאלה לפני צומת ואיך שאתם מגיעים לפניה איזה אחד, לרוב נהגי אוטובוסים ומוניות, חותכים אתכם ונכנסים לצומת בלי שמץ של בושה.

קורה? קרה? עוד יקרה המון בעתיד!

למה?

יש למישהו הסבר?

יש למישהו חשק לעשות משהו בנידון?

 

alexsam

New member
hmmmmmm.....

לעשות משהו בנידון..... טוב יש לי מפתח ברגים גדול מתחת למושב...:)))) ככה זה בארץ, אין מה לעשות צריך להתנחם בזה שיש מדינות יותר גרועות כמו קפריסין ואיטליה.
 

עמרי 24

New member
יאוש והשלמה אלה מחלות קשות

אם כולנו נחשוב ככה לא נגיע רחוק מידי
 
ובכן לי יש.....

אלת עץ ליד המושב שלי !!! כשאני מתעצבן על מישהו אז האלה יוצאת לפעולה ! וזהו ככה פותרים בארץ את העניין של תרבות נהיגה ! איזו תרבות ואיזו נהיגה ???? בארץ שלנו לעולם לא תהיה תרבות נהיגה ! כמעט כולם חותכים בסיבובים כשיש רכב לצידם או לפניהם,כולם חותכים לשוליים בפקק,כולם נדחפים לראש הטור ברמזוראו בצומת וכו` וכו` הרשימה עוד ארוכה ולא תיגמר אף פעם ! ככה זה בארץ הקטנה שלנו ! נשאר לומר רק שחבל שזה ככה ! יש לישראלים עוד הרבה ללמוד על תרבות נהיגה !
 

turbo

New member
כנראה אני מסוג האנשים שמעצבנים אתכם

על הכביש.... אבל אני נוהג כך ,בגלל הנהגות המרגיזות שדווקא שיש להם ירוק או שהן יכולות להשתלב בתנועה , אז הן נזכרות להתאפר מול המראה או לסדר גבות.... לפעמים אני ממש חושב שהם על הכביש בכדי להפריע... בכל אופן שאני חותך אתכם ,אני עושה זאת ממש בזריזות ולא גורם הפרעה לאף אחד...ואם מישהו מתעצבן ממני , אני לא משאיר לו סיכוי לתפוס אותי....והוא גם לא מנסה , כי אני הופף להיות בחזקת נעלם , ומבחינה מסוימת הוא גם נעלם בשבילי (שאיני רואה אותו במראה....) טורבו.
 
עומרי ההסבר פשוט

התשובה פשוטה עומרי. אין תרבות נהיגה בכבישים, כי אננחנו נמצאים במזג ים-תיכוני. חם פה. הישראלים מתעצבנים מהר, ולמי שאין מזגן באוטו, אז בכלל חבל``ז.וכמו שאין תרבות בסופר, בתור לבנק ובכל מקום אחר, הישראלי פשוט מביא את ההתנהגות שלו מהבית החוצה. וקרוב לודאי שזה לא ישתנה, אלא אם כן יהיה פה שוייץ, וגם אז אני בספק. וחוץ מזה הישראלי לא פראייאר. גם אם למישהו יש תרבות נהיגה, אז הישראלים הרי כמו עדר. אחד חותך, ומיד חותכים אחריו 10 נהגים אחרים. לסיכום: אל תצפה לשינוי לטובה בנושא הזה. לפחות לא בעשור הקרוב. .
 

יריבוס

New member
תגובה - תרבות נהיגה וחדר מיון...

מסכים , מסכים ומסכים !!! איפה התרבות נהיגה קיבינימט... אם מישהו רוצה לעשות משהו בנידון שיפסיק לעשות.. תפסיקו לחתוך, תנהגו כמו בני אדם ותרביצו הילוכים בשבתות כיש מקום להרביץ ולא עם איזה פגוש או אופנוען אומלל. לא יעזור בית דין, תמהר או לא אתה תגיע באותו זמן. זה מרפי אמר לא אני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה