תרבות הנגד של תרבות הנגד

ofekkehila

New member
בקשר לVELVET

אני לא יודע אם הם יצרו את הזרם האלטרנטיבי בגלל שהוא היה שם כל הזמן אבל הם באמת נתנו לו דחיפה רצינית וגם נתנו דחיפה ולגיטימציה להרבה סגנונות כמו הגאראז' והמוזיקה הפסיכודלית...וכמובן נחשבים לאב הקדום של הPאנק למרות שאני לא אוהב להודות בכך. עוד משהו קטן...בקשר לRUN RUN RUN אמרו פה שהוא שיר בלי פואנטה וזה נכון אבל זה לא הקטע בשיר. איך שמוטי רגב מתאר- בניית רעש מוזיקלי...זה שיר מונוטוני יחסית לשירים האחרים באלבום אבל זה הייחוד שלו.
 

Jflyaway

New member
ובניית רעש מוזיקלי היה באמת

הקטע של וולוט. אני מסכים איתך לחלוטין.
 

modulo1000

New member
ביקורת על תקליטים ומה זה אומר על

להלן ציטוט מתוך ביקורת על האלבום Melody Maker, July 6, 1968, UK Utterly pretentious, unbelievably monotonous It even has one track taken up by a long bit of story-telling חברה האמינו אך ורק לאוזניים שלכם אין אקסיומות של טוב ורע אבל מאידך גם אין אקסיומות של מהי ביקורת טובה או רעה הכל מותר...רצוי בביקורת להתחיל מעמדה של פירגון ואת האלבום דלעיל כל כך אהבו לשנוא
 

melancholy man

New member
לפעמים זה טוב ששנואים אותך

אם אתה בא להרגיז, וזה מה שה VU ניסו לעשות ואם אתה בא להציב אופוזיציה למיינסטרים ולמה שמקובל, זה דווקא טוב א שונאים אותך, במקרה הזה, המבחן הוא לאורך זמן. אם אחרי כל כך הרבה זמן, אנשים צעירים כותבים בכזאת התלהבות על האלבום הזה, אז מעבר לרעש, למונוטוניות ולניסיון להרגיז יש בו כנראה הרבה. אגב, אישית מעולם לא התחברתי אליו, יש בו פחות מידיי אהבה ויותר מידי אומנות בשבילי, אבל קל לשמוע שזו אומנות גדולה, גם אם היא לא מדברת אלי.
 

modulo1000

New member
מוסיקת סאדו מאזו

גם בשבילי W.L.W.H. הוא לא גולת הכותרת של מכלול היצירה של ה VELVET אבל בהחלט הייתה בו אמירה שלאחדים תראה חדשנית אבל מי שמכיר אונטגרד מתחום הגאז ידע בוודאי שהכל היה כבר בשנות ה50 המאוחרות ורק עבר אינטרפטציה לרוק. מה שכן לVELVET היה את אנדי וורהול את החזות המיוחדת ואת העלאת הניכור למדרגת אומנות (אגב צרלי מינגוס עשה זאת לפניהם רק לא לבש שחורים) כך שמן היחודיות שלהם לא ניתן להתעלם. אני דווקא אוהב את הדברים היותר מלודיים שלהם שיש בהם סקסיות של סאדו מאזו........ מלנכולי !!!! אתה האינטלקטואל שבחבורה ...תוכל לסבר את אוזננו על המרקיז דה סאד(ז'וסטין) והרוזן זאכר מזוך (וונוס בפרווה)....כמובן רק אם אתה חושב שמתאים לפורום ולעיני הצעירים שבחבורה....אגב למי שמעוניין יש לי שכנה......................
 

melancholy man

New member
אלעק אינטלקטואל, בקושי דר' התחכמות

צודק צריך לכתוב משהו, אנסה לעשות זאת בסופ"ש, עכשיו צפוף מידיי בעבודה.
 

MerryRecords

New member
LOADED

בתוך כל הבלאגן לא עצרנו לרגע לדבר על LOADED. האלבום האחרון ( נדמה לי ) של ולווט אנדרגראונד, כבר בלי ג'ון קייל, שונה מקודמיו, הוא לחלוטין לא אקספירימנטלי אבל מלא במלודיות מרגשות ושירים יפים וקולעים. בולט במיוחד ( לטעמי ) השיר הפותח "WHO LOVES THE SUN" שהוא שיר דכאון בעטיפה מתוקה של ציניות והרואין.
 

Jflyaway

New member
אההההה... LOADED

בכל פעם שאני שומע את ג'יין המתוקה אני מתרגש!
 
למעלה