תראו

the Rain

New member
תראו

אתם יכולים להגיד הרבה דברים על המצב אבל תראו הקבוצות הישראליות רק התקדמו הפועל עלתה לרבע גמר וכמעט לחצי גמר גביע אופ"א מכבי חיפה עלתה לליגת האלופות למרות הקיצוץ בתקציב מי יודע אולי הנבחרת היא הבאה בתור הכדורגל כמה שמשמיצים אותו די מראה סימני פריחה
 

יואב ק.

New member
אז אולי בעצם

גברי לוי קוסם
פחחחחחחחחחחחחחח
 

the Rain

New member
לא יודע בקשר לגברי לוי

אבל הקבוצות כן התקדמו בצורה הניהולית ובצורת המקצונית אני לא יודע עד כמה גברי לוי אחראי לזה
 

RunNGun

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo104.gif מתקדמים יפה ../images/Emo104.gif

אני מפנה אתכם למאמר ב"שם המשחק" עם שמעון גרשון על העטיפה, בפרוייקט על הדברים הכי טובים בספורט הישראלי. הכדורגל הישראלי התקדם. בין השערוריות, העסקנות, הבלגנים ואיתן כבל, הכדורגל מנצח כל יום. הפועל תל-אביב מחשמלת את אירופה, מכבי חיפה עולה לליגת האלופות, חצאי גמר גביע עם 40,000 איש וכדורגל מרהיב באיצטדיון רמת-גן, יוסי בניון וראובן עובד מלהטטים על הדשא, מ.ס. אשדוד משחקת כדורגל נפלא, שני שידורים ישירים בטלוויזיה, מודי בר-און, אבי מלר, נדב יעקובי, הנבחרת מנצחת את ליטא, ישראל מקום 15 בדירוג הקבוצתי של אופ"א, ועשרת אלפים אוהדים של קבוצה ישראלית באיצטדיון סאן-סירו. כל אלה קרו בשנה האחרונה בכדורגל הישראלי, ותחשבו רגע: מה היה פעם? ליגת האלופות היתה חלום בלתי-אפשרי, בגביע אופ"א תמיד היינו עוברים שלב אחד על קבוצה קטנה ותמיד נופלים נגד הבינוניות של היבשת (לחשוב שלפני שלוש שנים גם זה לא היה...) וליגת העל (הליגה הלאומית דאז) היתה קטנה ומשעממת. אני מדמה את מצב הכדורגל הישראלי למצב הדשא בשכונת התקווה. הנה, שם לא היה דשא עד לפני שנתיים. חלקי דשא מפוזרים בתוך ים סוער של בוץ וגבשושיות. והיום תיקנו את הדשא. היום יש שם דשא ראוי לשבח, כזה שאפשר לשחק עליו כדורגל איכותי כמו שצריך להיות בליגת העל. בקיצור, פרמייר ליג לא תהיה בארץ. גם לא סרייה איי. אבל הכדורגל הישראלי מתקדם, ומי יודע, אולי בקרוב נוכל להרחיב את הציפיות אפילו יותר ממקום בליגת האלופות.
תאמינו בכדורגל שלנו!!!
אבישי
 

muzza

New member
לא להיסחף

הפועל ת"א, עם כל הכבוד להישג הענק שלה, לא ממש ´חישמלה´ את אירופה. למעשה יש באירופה לא מעט אנשים שמתעניינים בכדורגל וזוכרים את שמה במעומעם. ישראל במקום ה15 כרגע,והדגש הוא על כרגע. ההגרלה של מכבי ת"א לא מבטיחה יותר מדי נקודות, ועל זו של מכבי חיפה אי אפשר להתלונן- כל בית בצ´מפיונס ליג גדול על חיפה.
 

englishfan

New member
שאתה תגיד לא להיסחף?!?

אחרי שבימים האחרונים מי שקורא בפורום יכול להבין שמכבי חיפה זכתה בתואר אלופת ליגת האלופות או משהו כזה?!?...(ואני אצטט מישהו שאמר ש"ליברפול יבואו לעשות בונקר " נגד חיפה
) בכל אופן כשהפועל ת"א הופיעה בהגרלה בשידור ביורוספורט השדר האנגלי בהחלט הזכיר את השנה שעברה הגדולה שהקבוצה עשתה.
 

muzza

New member
אני אמרתי משהו כזה?

בעיני ההישג של מכבי חיפה הוא מופלא, ענק, היסטורי וחד פעמי אולי, אבל זאת לא זכייה בליגת האלופות, וגם ככה לעולם לא נזכה. ליברפול, אגב, עושה בונקר בכל משחק חוץ, ככה שאני לא חושב שזה מופרך שהם היו באים לסגור את המשחק על 0-0 ולקרוע אותנו באנפילד. למה לא, בעצם? במשחקי בית-חוץ אין כל טעם להסתכן בהוצאת תוצאה טובה במיוחד בשני המשחקים, רק לעבור בסיכום.
 

englishfan

New member
זה לא כל כך הגיוני

לבנות על תיקו במשחקי חוץ, כי זו שיטת ליגה ולא גביע.. אגב, אני מקווה שהשנה ליברפול תהיה יותר אטרקטיבית (אם כי זכורים לי גם כמה משחקים אטרקטיביים מאוד שלהם בשנים האחרונות-הניצחון על אלאבס בגמר אופ"א וההפסד ללברקוזן שנה שעברה 4-3 )
 

muzza

New member
הם נגררו למשחק מול לברקוזן

מכיוון שלברקוזן היתה קבוצה מעולה בשנה שעברה וליברפול הוליכה 1-0 האדומים נאלצו לרדוף אחרי האופטלגינים, מן הסתם הם בנו על שמירת ה1-0 שלהם, אבל באלאק הפציץ שער מעולה ומשם והלאה ליברפול איזנה-באייר עלתה ליתרון- עד הסיום. כשליברפול חייבת לתקוף- היא אחלה קבוצה, אם לא מוצמד להם האקדח לרקה זאת קבוצה שסיוט לראות אותה.
 

רונן ג

New member
אבישי שכחת את "הישגי" הנבחרת.

ה1-1 מול המילואים של אוסטריה וה7-1 מול גרמניה... הכדורגל הישראלי בנסיקה מבחינת הקבוצות מסיבה פשוטה, הזרים. עובדה שהנבחרת מקרטעת ותמשיך לקרטע ואילו הקבוצות הישראליות באירופה פורחות. אבל עדיין... הישגי הכדורגל הישראלי לא מדגדגים את הישגי נבחרת החתירה של ישראל למשל שהביאה מדליה באליפות העולם וכניסה לעוד שלושה גמרים, ברגע שיתנו להישגים אלה יותר יחס ויתנו פחות יחס להישגי הכדורגל המזעריים לעומת ענפים אעחרים כך הכדורגל יוכל אולי להתקדם ללא ההמולה התקשורתית סביב כל רכילות קטנה.
 
למעלה