תראו מה זה תמיכה טכנית של הוט

תראו מה זה תמיכה טכנית של הוט

האינטרנט שלי התחרפן בימים האחרונים בבת אחת מפסיק לעבוד ולא מגיב, ואחרי 5 דקות חוזר לעצמו הבחור בתמיכה אמר לי ללחוץ פה, לנתק שם, להוציא מהחשמל, להכניס לחשמל, להקליד %%^$%$^%^%$ בסוף הוא החליט שזה המחשב שלי אשם, או הכרטיס רשת, או הכבל רשת. שלח אותי לקנות חדש אני, עצלנית שכמותי, לא הולכת לשום מקום בשביל כבל. אז לחצתי על איזה כפתור על המודם, והופ! עובד
מה תגידו? יאללה, עד לתקלה הבאה
 
הוא לא עזר בכל מקרה

את עדיין יכולה לתמוך
מה עושים כשהאינטרנט לא עובד פתאום?
 
אין, זה הקטע

הוא מעמיד פנים שהוא מחובר, האינטרנט המניאק הזה אבל שום דבר לא עולה פתאום המסנג'ר לא מגיב, ומודיע אחרי כמה זמן שהוא לא מצליח להתחבר והאינטרנט? מראה לי את הסימן של החיבור ורומז שהכל בראש שלי
בהוט אמרו שאני מאבדת 80% מהמידע לפי הבדיקות שלהם
 

אנאבל 1

New member
מחוברת לכבלים עם מודם רגיל?

חחח ביקשו ממך להקליד IPCONFIG וזה נתן להם את אחוז איבוד המידע לפעמים רק איתחול של המודם והמחשב פותרים את הבעיה..
 
לא הקלדתי את זה

הוא אמר את זה מהבדיקה אצלו... אין לי מושג
לחצתי על כפתור הSTANDBY של המודם- פעם אחת שיכנס למצב הזה ופעם שניה שיחזור למצב הרגיל וזה הסתדר... אין לי שמץ של מושג אבל מוזר שהם תמיד מאשימים את המחשב או הרכיבים אצלי ושולחים אותי לקנות חדש. כשאני מבקשת שיסבירו לי איך הם הגיעו למסקנה שהבעיה אצלי הם תמיד מתחילים עם ההסברים הטכניים שלהם עד שאני מבולבלת ומאמינה להם
 

enav1980

New member
חחח ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

המודם שלך היה על StandBy מי הספקית שלך ?? (ספקית זה אינטרנט)
 
איזה מעליבה ../images/Emo6.gif

אני יודעת מה זה ספקית ואני גם יודעת מה זה STANDBY הוא לא היה על STANDBY עד שנמאס לי מהפתרון הלא מספק של התומך, ואני הכנסתי והוצאתי אותו מSTANDBY. לא בטוחה שזה פתר את הבעיה, אבל אני מניחה שזה דיי כמו לאתחל אותו. לא הזיק, בכל מקרה
 

enav1980

New member
טוב כמה דברים

1 אני בןןןןןןןןןןןןןןןןן 2 בגלל זה רשמתי בסוגריים 3 אני עובד בזה בגלל זה שאלתי אני יכול לסדר לך את הבעיה רק צריך קצת יותר פרטים על מה לא בסדר שם
 
הא, מצטערת ../images/Emo9.gif

אז- מעליב
אני בנטויז'ן וכמו שאמרתי, כבר כמה ימים שהאינטרנט מפסיק פתאום לתפקד, אבל לא נכבה ואין הודעת שגיאה. הוט טוענים שזה בגלל שהוא מאבד המון מידע, ושזה בגלל הכרטיס רשת או בגלל הכבל רשת שלי. הם אמרו שקודם כל כדאי לנסות להחליף כבל רשת, ואם זה לא עובד, אז כנראה שהכרטיס רשת אשם, ולעבור לUSB אבל עם הUSB היו לי מלא צרות בחיבור לאינטרנט, ולכן עברתי לכבל רשת. אז אני לא מתלהבת מהרעיון ובכלל- עכשיו הכל עובד כמו שצריך, אז אולי התומך לא ממש יודע על מה הוא מדבר
 

enav1980

New member
אין לך על מה

ולא רציתי להעליב רק אני לא מכיר אז רשמתי לכל מקרה טוב קודם כל את יכולה להתקשר לבזק בינלאומי (למרות שאת בנטוויז'ן נתנו הוראה לעזור להם בגלל המצב הבטחוני) ודבר שני איזה מודם יש לך ?? 3 איזה ווינדוס ? עברית/אנגלית?
 

enav1980

New member
טוב עוד כמה שאלות

יש נורית cable על המודם תראי אם היא מתנתקת או מהבהבת מידי פעם אם כן זה אומר שיש לך בעיות סינכרון ואז הכבלים צריכים לבדוק את הקוו והעוצמת שידור (מה שניקרא בעיה שלהם) אם לא תכנסי להתחל משם ללוח הבקרה ומשם לחיבורי רשת וצריך להיות שם "רשת תקשורת מקומית" תראי מה המצב של זה (מקושר,קישוריות מוגבלת או חסרה או משהו)
 
למעלה