תראו מה הכנתי

תראו מה הכנתי

סופגניה עם שוקולד בתנור, חומרים ,[20 כדור] קילו קמח מנופה, 1/2 כוס סוכר, 3 ביצים, 1/2 חבילה מרגרינה,נמסה, כף שמרים או 1 שמרית, 1 אפיה, 4 כפיות קוניאק,או ברנדי, מים כ2 כוסות לפי הצורך, הכול יחד לעשות כדורים ,ולתפיח כחצי שעה,
 
לאחר חצי שעה

לפתוח עמט כול כדור ולדחוף לבפנים קובית שוקולד , או מעט שוקולד ציפס ולסגור לכדור לניח בתבנית כחצי שעה ולתנור לכ15 דקות עד קבלת גוון חום, חום בנוני כ180-190 מעלות, להכין מעט שוקולד, כ20 ג"ר מרגרינה רבע כוס מים, כ 200 גר שוקולד מריר להמיס על האש לאחר הוצאתם מתנור ,לצפות אותם בשוקולד
 
נסי חצי הכמות ותראי אם מתאים

טוב אם לא אז יש מטוגן, אפשר גם לטגן את זה לא חייב לאפות , אני פשוט אוהבת אפוי
 

frige

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo106.gif ניראות מעולה

למרות שאני לא אוהבת סופגניות זה נראה נפלא ביותר. כל הכבוד שרית
 
למעלה