תראו איזה רעיון מיוחד: יש הרבה

סמדר ר

New member
תראו איזה רעיון מיוחד: יש הרבה

משפחות שהחופש הגדול זה הזמן בו הם עוברים דירה. לכאן למשל הגיעו די הרבה משפחות חדשות, עם ילדים קטנים. בכדי שבשנה הבאה לא יהיה להם "שוק"... ההורים רשמו אותם לקייטנות הגן. אחת הגננות עשתה לה מנהג קבע בכל חופש גדול: ביקור של כל ילדי הגן אצל הילד/ה החדשים, כולל כאלה שגם עברו לבית אחר בישוב. היום למשל הם היו בבית לידנו (הדיירים עברו משכונה אחרת) - הם היו רוב היום בחצר (המקורה), שיחקו, שמעו סיפורים, התכבדו ... הכינו יצירות... פשוט "העתיקו" את פעילות הגן לבית של הילד. בשבוע הבא הם יהיו בשני בתים של ילדים חדשים שהגיעו לישוב. לדעתי, זה רעיון מעולה: בעיקר לילדים חדשים שעוד לא ממש מכירים את כולם, ככה כל הילדים יודעים היכן הם גרים ויכולים להגיע לביקורים גם אחרי הצהריים וכמובן שזה נותן המון תשומת לב ומחשבה חיובית לאותם ילדים שצריכים להתרגל למקום חדש לחלוטין!
 

דורית 11

New member
באמת רעיון נחמד

אתמול באמת פגשתי הורים של ילדה מהגן של עומר שעברה דירה והיא הולכת לקייטנה של הגן החדש כדי להתאקלם. את בטוחה שהורי הילד החדש רוצים לארח את כל ילדי הגן אצלם בבית? זה יכול להיות קצת מעיק.
 

סמדר ר

New member
כמובן שהם רוצים, כמובן שמתאמים

איתם את התאריך ואת יתר הפרטים!!!! שתי "המארחות" בשבוע הבא עובדות מחוץ לבית, הבנתי שהן לוקחות יום חופשה, מתארגנות .... וממתינות בקוצר רוח!!! אצל השכנה שאצלה הם היו השבוע יש חצר ענקית, פינת משחקים, דשא..... הבתים שלנו קרובים אז הם "פלשו"
גם אלינו..... איזה ילדים מקסימים (למרות הרעש שהם עשו .....
) .....
 

חני ב

New member
מדליק

כמובן בהסכמת ההורים שכל ילדי הגן ישהו אצלם וזה לא מעט שעות.
 
למעלה