תראו איזה נאחס לא יודע מה לעשות כבר

דינין

New member
תראו איזה נאחס לא יודע מה לעשות כבר

הפועל ת''א סל תפס ריאל תפס יובה תפס נאציו שרמוטההההההההההההההההההה הפועל ת''א תפס מארסי תפס 250 ש''ח
 

yuvalfra

New member
אתה פשוט אפס !!!!!!

הייתי אומר לך שאני מצטער בשבילך או לא נורא תזכה פעם הבאה אבל כמה פעמים לאציו דפקה אותך וכמה פעמים אמרו לך לא לשים לאציו? ולא רק זה, מארסיי 1-0 רק דקה 30 אז אל תתחיל עם רגשות קיפוח...אני לא מבין למה לפרסם טורים בפורום ולשאול איך אם לא מתייחסים בכלל לתגובות... תלמד כבר שלא שמים על לאציו!!!
 

דינין

New member
קודם כל

כששאלתי הטור נשלח כבר וחוץ מזה לאציו בכושר מצוין והיא החמיצה פנדל שרמוטה ואם הוא היה נכנס מה היתה אומר? ודרך אגב זה פעם ראשונה אולי שניה שאני נופל בלאציו אתה מתבלבל בינה לאינטר שהפילה אותי כבר אלף פעם. ובצהריים היתה ממש חכם, ציטוט: "או במארסי תיפול או בלאציו או ביובה" ובסה''כ שאלתי את דעתך על 4 משחקים ומתוכם 3 אמרת יפלו אז איך אני יכול להתיחס לתגובה ולשלוח טור? אם מתוך 4 משחקים אתה אומר לי ש 3 יפלו...... תעשה לי טובה....
 

yuvalfra

New member
אתה לא מדייק

אני יצטט מה אמרתי: "לאציו או מארסיי או יובה ידפקו לך ת'טור ואתה תתעצבן שוב" - לא אמרתי שכולם יפלו, אמרתי שאחד מהם יפול ותתעצבן, מה התוצאה? לאציו דפק לך ת'טור והתעצבנת. מארסיי בינתיים תופס אבל עדיין לא נגמר. "לאציו ויובה במיוחד מסוכן" - כאן רשמתי רק את לאציו ויובה כי אחרי הכל מארסיי משחקת בבית והיא קבוצה לא רעה. נגד נאנט זה בהחלט לא באנקר 1, אבל הימור לא רע אם כי מסוכן. לאציו ויובה לעומת זאת לדעתי היו הימורים מסוכנים מאוד שאולי יחס 2.00 היה מצדיק לשים עליהם כסף. התוצאה? לאציו דופקת 0-0 ויובה בקושי מנצחת 1-0 בבולוניה. זו חוכמה גדולה אחרי משחק להגיד "באנקר" אבל יובה לא היה באנקר ולפני המשחק זה היה משחק עם נטיה חזקה מאוד ל-X יותר מאשר 2. אתה צריך ללמוד להתחמק ממוקשים בתוכניה, כי יש הרבה כאלה. ודרך אגב אמרת שלאציו זאת לא הקבוצה שדופקת אותך אלא אינטר, אז תלמד שאין הבדל בין לאציו לאינטר, שתיהן קבוצות מאוד דופקות שהמועצה עושה בהם שימוש שבוע אחרי שבוע, על אף אחת מהם לא כדאי לשים. ודרך אגב אם הפנדל היה נכנס הייתי אומר וואללה, גם יובה וגם לאציו ניצחו, לא ציפיתי לזה, מה לעשות לפעמים טועים. הכל בווינר והימורי ספורט זה הסתברויות, הכל יכול לקרות, אבל יש סבירות גבוהה יותר לדבר אחד מאשר לאחר וכאן הסבירות שלאציו תדפוק הייתה בשחקים.
 
למעלה