תראו איזה חוצפה פורום מכבי חיפה

  • פותח הנושא jnus1
  • פורסם בתאריך

jnus1

New member
תראו איזה חוצפה פורום מכבי חיפה

כתבתי הודעה בפורום מכבי חיפה , ואחרי שהפורום לא היה מוכן לקבל את העובדה שאני "אוהד בית"ר" הדיון גלש לקללות( שלהם דרך אגב) אני רק המשכתי . ואז מנהל הפורום כמה מצחיק ולא מפתיע "הרחיק" אותי מהפורום כי "קיללתי" ברור שהוא היה אובייקטיבי ובדק את ההודעות של הפוורום אוהדי חיפה. בקיצור כמה מגוחך הם כל כך מרגישים מאוימים שקשה להם לחוב שבית"ר הולכת לתת פייט לקבוצה שלהם. כמה עצוב לראות אנשים אומללים כאלה שלא מסוגלים לקבל את האמת. אני בטוח שאם הייתם קוראים את תוכן ההודעות שם הייתם נורא מתעצבנים הם חושבים שהם האליטות . ואוהדי בית"ר הם "ערסים שיכולים ללכת למכור עגבניות בשוק" ועוד דברים שעדיף שאני לא יפרט.. מסכנים. הם עדיין בשלב ההכחשה.
 
גועל נפש..

אחר כך קוראים לנו פורום גזען וקומץ של ערסים.. עזוב אותך, הגדולה הכי גדולה זה פשוט להבליג ולא לקחת ללב
לילה טוב
 
למה הגבת שמה בכלל?

הם לא שווים את זה בגרוש! סתם זה לוקח עצבים וזמן... זה היה ברור שזה מה שיקרה אחרי שתביע את הדעה שלך.. ואתה אמרת שזה היה ברור.. אז למה עשית את זה מההתחלה? קיצור אל תחזור על זה שוב..
 
אם אני לא טועה

המוכרים בשוק ובחוצות הם לרוב לא יהודים והאוהד הכי מוכר שלהם זה ואסילי שאני לא יודע אם הוא רוסי או רומני. אז שלא ידברו על קהל
 
מה רע ברוסים או רומנים?

הקטע זה שחצי מהאוהדים שלהם בכלל ערבים...לא נראה לי שיש להם זכות דיבור
 
כן חצי מהעיר אם לא 70% ערבים

ובנוסף נציג האוהדים. אז שיפסיקו לקשקש. הם אף פעם לא ידעו להתווכח בצורה ספורטיבית. ברגע ששמים להם דברים על השולחן ומראים להם כמה הם טיפשים מיד הם חוסמים אותך. אבל אני לא מאשים אותם מה רצית שישאירו אותנו שם להגיד להם את האמת בפרצוף ללא מענה מצידם?
 
למעלה