תראו אותי

frige

New member
תראו אותי

בשער של תפוז שמו אותי. חחח. כל מה שהייתי צריכה זה רק לעשות פוקאצ'ות ואז אני אם השנה?! זקפתי עוד כמה דברים לזכותי.
 
למעלה