תקשיבו H-)

פורומית

New member
תקשיבו H-)

היי חברים/ות יקרים/ות שלי! אולי זה לא קשור לפורום (מה אולי? בטוח!) אבל סתם בקשה קטנה, אני משתתפת גם בפורום אינטרנט ומחשבים ועורכים שם עכשיו תחרות על הרקע של המחשב, כמובן שגם אני בתחרות, אז לכו להצביע אם בא לכם ותזכרו, הרקע שלי זה זה עם הסמיילים, איך לא? ;-) ותנו ציונים איך שבא לכם... שבוע מקסים לכולנו והרבה בצלחה!!
 

t@gel

New member
חחחחחחחחח איזה קטעעעעעעעע

נכנסתי לאתר להצביע עבורך ומה וראות עיניי? התמונה הראשונה שמוצעת לי לבחירה היא התמונה של שולחן העבודה שלי... נקרעתי מצחוק עכשיו... :)
 
גמני נכנסתי...

יוווו איזה מתוקקקק הסמילים האלה!!! ואני לא כלכך מקורית כי לא מאפשרים לי כי זה לא המחשב שלי :-( אז לי יש סתם רקע עננים (מעורר חושים ממש..ומקורי מאוד.. או שלא) :)
 

t@gel

New member
אהמממ.....

יש לי תמונה לשלוח לך שאת תאהבי....
 

פורומית

New member
תודה לכן!!!

אתן ממש חמודות, תודה שהלכתן בשבילי:) ותגל, תמונות יפות אני גם תמיד אוהבת ואני לא אתנגד לקבל גם :cool: (איזה חצופה אני,לא?)
 

t@gel

New member
אין בעיה

תשלחי לי את המספר איי סי שלך במייל
 
למעלה