תקשיבו מקרה לי אתמול פשוט חוצפה!

תקשיבו מקרה לי אתמול פשוט חוצפה!

אתמול יצאתי עם ברונו ואז אני רואה שני ילדים עוברים ואחד מהם שיחק עם עשב כזה שהתיבש(העשב הזה של הקוצים ושהוא מתייבש הוא נהיה קצת קשה כמו מקל דק..)אז החזקתי את ברונו קרוב כי אני יודעת שהוא קצת מפחד מהדברים האלה ,אני מחזיקה אותו ומחכה שהילדים יעברו ואז בא הילד עם העשב ומרביץ לברונו עם זה בגב!!!! קשה להעצבן אותי אבל זה שבר את השיא עיצבן !! מסכן הילד איך צרחתי עליו... אני:ילד מה אתה חושב שאתה עושה?????אתה רוצה שאני ישחרר אותו שינשך אותך??אין לי בעיה! ילד:תשחררי מאיכפת לי זה רק כלב אני בעוד יותר עצבים:מזה רק כלב ??שק אגרוף?? תאמין לי אני מסוגלת לשחרר אותו עכשו עליך אבל אני מרחמת עליך ילד:זה כלב הוא לא עושה כלום אני בצרחות:יש לך מזל שהוא שוקל יותר ממך ל-א מרביצים לחיות!!! איזה חוצפה!אני מחזיקה אותו כדי שהוא יוכל לעבור והוא מרביץ לו? ועוד שאני לידו ומסתכלת עליו!!ובאיזה אדישות הוא ענה לי.. מזל שברונו היה במצב רוח של "בואי נחזור כבר הבייתה חם לי"
 

SCRATCHER

New member
אבל למה איימת לשחרר את הכלב?

אני נורא צטערת על מה שקרה, אבל את יכולה לסבך את עצמך ואת הכלב נורא קשה! מספיק שאיזו אמא היסטרית תשמע אותך ואחר כך לכי תוכיחי שהוא לא נשך
 
לא הייתי משחררת אותו אני לא טיפשה

סתם התעצבני עליו שלא הצלחתי לחשוב מרוב ההלם שמישו מרביץ לו בכוונה שאני מחזיקה אותו..הילד בא בגישה של" תראו הכלב קשור אני יכול להרביץ לו והוא לא יכול לעשות לי כלום כי מחזיקים אותו"... אז צעקתי עליו שלא מרביצים לחיות ואמרתי שאני ישחרר אותו כדי שלא יחשוב שהוא שק אגרוף אבל ממש לא התכוונתי לתת לברונו להתקרב אליו..
 

SCRATCHER

New member
הבנתי שלא היית משחררת אותו, אבל האיום בלבד

מספיק לסבך אותך בצרות.
 
למעלה