תקשורת עוינת? כן!
בואו ונשווה שתי כתבות שהתפרסמו ב"הארץ" בשבוע האחרון בהפרש של יום. יום ראשון, 3/3/2002, בעמוד השני כתבה קטנה בפינה התחתונה האומרת: הפגנת שלום עכשיו בכל זאת נמשכה והיו בה 3,000 איש. הכתבה הייתה באורך של כמה שורות קצרות ובזה הסתיים סיקור ההפגנה. יום שני, 4/3/2002, בעמוד החמישי תמונה גדולה של הפגנת ימין ומתחתיה: הפגנת ימין של כמה מאות איש מול בית ראש הממשלה. איך הם משווים הפגנה של 3000 מול כמה מאות, ונותנים פחות פידבק ל3000?
בואו ונשווה שתי כתבות שהתפרסמו ב"הארץ" בשבוע האחרון בהפרש של יום. יום ראשון, 3/3/2002, בעמוד השני כתבה קטנה בפינה התחתונה האומרת: הפגנת שלום עכשיו בכל זאת נמשכה והיו בה 3,000 איש. הכתבה הייתה באורך של כמה שורות קצרות ובזה הסתיים סיקור ההפגנה. יום שני, 4/3/2002, בעמוד החמישי תמונה גדולה של הפגנת ימין ומתחתיה: הפגנת ימין של כמה מאות איש מול בית ראש הממשלה. איך הם משווים הפגנה של 3000 מול כמה מאות, ונותנים פחות פידבק ל3000?