תקשוב

החנון

New member
תקשורת+מיחשוב

על משקל ``תקשור`` וכו`. ואם אתה כל כך מתעניין בלשון העברית (כאן אנחנו מתעניינים גם בלשונות אחרות.... וד``ל), אז כדאי שתדע שהמילה ``באם`` אשר השתמשת בה, לא קיימת בעברית. הלינק שביקשת בהודעה האחרת שלך, מצורף למטה. חוץ מזה, בודאי תמצא עניין באתר של מכון התקנים, המופקד על מינוח בתחום הטכנולוגיה והתקשוב, אם כי אין שם מידע המופץ דרך האינטרנט. נ.ב.: עכשיו פסיפלורה תדע שאני עוקב אחרי הפורום.... נו טוב, עם מנהלת כזאת של הפורום, הייתי מופתע לא למצוא את עצמי פה....
 
למעלה