תקראו קטע על תפוז..
כשאתם רוצים להכנס לאתר של תפוז את כותבים www.tapuz.co.il נכון ? תסתכלו על האותיות בעברית הנמצאות במקשים שאתם לוחצים עליהם באנגלית ואתם מקבלים א ש פ ו ז T = א A = ש P = פ U = ו Z = ז זה לא פורום ! זה מכון מ ש ו ג ע י ם וכולנו נכנסים לאשפוז ! חחחחחחחח