תקראו קטע על תפוז..

נ ד ב 19

New member
תקראו קטע על תפוז..

כשאתם רוצים להכנס לאתר של תפוז את כותבים www.tapuz.co.il נכון ? תסתכלו על האותיות בעברית הנמצאות במקשים שאתם לוחצים עליהם באנגלית ואתם מקבלים א ש פ ו ז T = א A = ש P = פ U = ו Z = ז זה לא פורום ! זה מכון מ ש ו ג ע י ם וכולנו נכנסים לאשפוז ! חחחחחחחח
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!

קורע !!!!! כבר מזמן אמרתי לכם שאתם.. <אתם! לא אני!!!> חולי נפש... נכנסים לתפוז ובדרך לאשפוז.. חיחיחי...
 
נדב...אם כבר גונבים הודעה מפורום...

אחר.. לפחות תרשום את הזכיות....... במקרה הזה זה שייך ל``צוחה`` מפורום מחשבים ואינטרנט ליטון >ברגע של צדק<
 

t@gel

New member
כן נכון...זה ישן מאוד....

ואם תכתוב נענע... תגלה שכתבת משמש.... n=מ a=ש n=מ a=ש
 
למעלה