תקראו לזה נס..

mri10

New member
תקראו לזה נס..

קראו לזה מזל.כל אחד ואמונתו.
השורה האחרונה היא,שנמנע אסון
ברכוש ובנפש.
ברקע,הרכבים של ההורים,ובסמוך
אליהם עץ גדול שקרס בסופה.

יום טוב לכולם.
 
כדי לקרוא לזה נס

אנחנו צריכים להניח שחוקי הפיזיקה נשברו כאן. אני לא רואה שום סיבה להניח דבר כזה, ולכן מזל היא בהחלט מילה מספקת. שים לב שצל אמר שאצלו ברחוב כל הרכבים ספגו פגיעות מעצים. אולי שם היה רצון להעניש?
 
שוב,

נס זה משהו ששובר את חוקי הפיזיקה. אין שום דבר ששובר את חוקי הפיזיקה בלזכות בלוטו. סתם להיות בר מזל.
 

ebi83

New member
האמת שאני מתרכז יותר

בעובדה שיחסית לסופה שכזו "יצאנו" בזול מבחינת פגיעות בנפש. לרוב בגלל עזרה הדדית וסיוע של אנשים ללא קשר לרשויות.

זה הנס הגדול שלנו, שוב העם הזה מוכיח עד כמה הוא יודע ויכול לעזור כשהוא צריך
 

BW37

New member
נס קפה

אם נפל עץ ולא פגע באוטו - נס
אם נפל העץ ופגע באוטו ולא בבן אדם - נס
אם נפל עץ פגע באוטו ורק פצע בן אדם - נס
אם נפל עץ והרג בן אדם - אלוהים נתן אלוהים לקח, יהיי שם השם מבורך

בלילה נפל עץ בגלל הרוח והשלג, כל בני האדם הסתתרו בבתים הסיכוי שבאותו הרגע יהיה מישהו מתחתיו בדיוק
הוא הרבה יותר קטן מהסכוי לזכות שבוע אחרי שבוע בפרס הראשון בלוטו עם אותם מספרים
 

mri10

New member
ואני כלל...

לא התכוונתי להנחיל למי מהחברים את התפיסה הנכונה בייחס לאירוע.

התמקדתי בתוצאה הסופית.

מה זה נס?? מה זה טבע?? מה זה אסון??

השאלות מצוינות.וכמו"כ גם התשובות.

אבל דיון ארוך בנושא רציני זה,ובפרט עם אינטלקטואל כמוך.

מצריך שירשורים אינסופיים,מהסוג שגם סוקי יתקשה לעמוד בהם
 

mri10

New member
במהלך השבת..

כל האוטו כולו היה מצופה שלג.היום נשארנו רק עם השטיח על הגג.

אבא שלי כ"כ היה לחוץ ומתוח מהבלאגן הזה,פשוט יש לו המון סידורים ועניינים.

כמעט שיניתי לו את השם לאיש המתח
 
מזל?

מזל זה מהשורש נ.ז.ל, שפע שנוזל עליך מלמעלה. מצחיק איך אנשים משתמשים במושגים דתיים כדי לתאר כפירה ויוצא שהם סותרים את עצמם.
זה כמו "ברית הזוגיות". והרי ברית זה מושג דתי שמשמעותו הסכם נצחי בלתי ניתן להפרה, אז הם מתכוונים לנישואים קתוליים?
 
למעלה