ואני כלל...
לא התכוונתי להנחיל למי מהחברים את התפיסה הנכונה בייחס לאירוע.
התמקדתי בתוצאה הסופית.
מה זה נס?? מה זה טבע?? מה זה אסון??
השאלות מצוינות.וכמו"כ גם התשובות.
אבל דיון ארוך בנושא רציני זה,ובפרט עם אינטלקטואל כמוך.
מצריך שירשורים אינסופיים,מהסוג שגם סוקי יתקשה לעמוד בהם