תקראו ותענו....

מני*

New member
תקראו ותענו....

ראיתי נהנתי וגם צחקתי, אז בהנאה.
 

וונדר.

New member
קראתי וצחקתי..

ועוד משו- בקשר ל-180 חברי כנסת: אני בעד, תחשבו על זה פחות 60 מובטלים.... אז מני תודה בציפייה לגאולה וונדר
 

nogit..

New member
וונדר!

הרבה זמן לא אמרתי לך את זה: את מקסימה!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) נוגית
 

nogit..

New member
וונדר קראת את האשכול

שהתחילה מאיה? (באנגלית-צריכה עזרה או משהו כזה) ואת האשכול שאני התחלתי היום ``חשוב!`` תקראי הכל אני אשמח לדעת מה דעתך בעיניין. אשת חינוך וכו,...:))) נוגית
 

וונדר.

New member
נוגוש ברשותך אני אגיב פה....

קראתי את האשכול של מאיה (זה נשמע כמו איזה ספר עבה...) וגם את האשכול שפתחת, ואני מסכימה שזה נושא שצריך לעלות לדיון ואסור לטאטא מתחת לשטיח דברים כאלה. מה ניבולי פה בזה עוד לא הבנתי (אבל ממתי אני מבינה את בתי?) ולא רק זה , לדעתי יש עלינו כציבור חובה לעסוק בנושאים האלו ולא בחדרי חדרים!!! על מנת להימנע מלהגיע למצבים כאלו. (מי היה החכם ההוא שאמר- היזהרו בי מביתי היזהרו בי מכלתי, על מנת להעלות את העניין לתודעת תלמידיו?) ובכל אופן העניין שהיא שיקרה לא קשור כרגע לנושא, כי זו סיטואציה בהחלט מציאותי ואם בחורה מבקשת עזרה אז..... ומי אנחנו שנשפוט? את כאן דעתי כאדם, (אשת חינוך ? עדיין לא, בע``ה גם זה יבוא :)) בציפייה לגאולה
 

nogit..

New member
תודה

שאת מבינה הבעיה היא כמו שכתבתי רגשות האשם מול הרצון הגדול ולא אומרים איך להתמודד וזה בעיקר בחינוך כ ההורים מילא גם אני לא הייתי מדברת עם אמא שלי על דברים כאלה אבל ההתייחסות היא כ``כ עם הראש באדמה שזה נורא ואני יכולה להבין שזה עניין של צניעות ונקיות הדיבור אבל רבאק!!!!!!! זה קורה.
 

צפע

New member
כרגע עלה על דעתי 8-p

ונגיד שיום אחד הנהג של הח``כ המדובר יגיע לאיזו ביקורת במוסך ויבקש שיתקנו לו...את מה בדיוק? את הצ`אקאלקה של גאגולה?!
 

מני*

New member
וונדר:))))

וונדר, על זה לא חשבתי,! אולי בגלל שאני לא חבר-כנסת שבראש מעייני זה הדאגה לעוד 60 מובטלים::))))))))
 

ה-תמי-ם

New member
לא רק ...

לא רק 60 ... תוסיפו לכל ח``כ מזכירה + שני עוזרים פרלמטריים + נהג ... זה כבר 300 מובטלים פחות ... תוסיפו את כל השיפוצים לבניין הכנסת (חדרים נוספים, כיסאות באולם המליאה) ... זה יוכל לפרנס הרבה בעלי מקצוע בעתיד ועוד עיתונאים שיצטרכו לסקר אותם ... את אותם ח``כים צריך גם להעסיק ... אז יהיו בטח הרבה ועדות נוספות ... וגם להם יהיו עובדים נוספים ... אבל לא לשכוח, שמי שיממן את הבזבוז הזה, וישלם להם את המשכורת זה המיסים שלנו ... אז בטח גם אותם יצטרכו להעלות ... בקיצור, הוספת ח``כים זה העבודות היזומות של שנות האלפיים ...
 
למעלה