לא רק ...
לא רק 60 ... תוסיפו לכל ח``כ מזכירה + שני עוזרים פרלמטריים + נהג ... זה כבר 300 מובטלים פחות ... תוסיפו את כל השיפוצים לבניין הכנסת (חדרים נוספים, כיסאות באולם המליאה) ... זה יוכל לפרנס הרבה בעלי מקצוע בעתיד ועוד עיתונאים שיצטרכו לסקר אותם ... את אותם ח``כים צריך גם להעסיק ... אז יהיו בטח הרבה ועדות נוספות ... וגם להם יהיו עובדים נוספים ... אבל לא לשכוח, שמי שיממן את הבזבוז הזה, וישלם להם את המשכורת זה המיסים שלנו ... אז בטח גם אותם יצטרכו להעלות ... בקיצור, הוספת ח``כים זה העבודות היזומות של שנות האלפיים ...