תקראו את זה...

עמי חלק

New member
זה לא מצליח... תתחברו לMSN ישראל

ותקראו כתבה על 10 דברים בניו יורק...
 
קראתי שם תגובה מאחד בשם דובי

נראית לי הכי עניינית. לגבי ההצהרה של הגברת שזורקת את הפאלם שלה וחוזרת לפאלם: לא להתרגש. יש אנשים שיותר קשה להם עם מחשבים בכלל, כאשר הגיעו לזה בגיל יותר מבוגר. אני מכיר כאלה. לא כל אחד מרגיש נוח עם הטכנולוגיה של היום.
 
למעלה