תקראו את זה...
ע עמי חלק New member 21/7/01 #2 זה לא מצליח... תתחברו לMSN ישראל ותקראו כתבה על 10 דברים בניו יורק...
מ מיכאל גרינברג New member 21/7/01 #3 קראתי שם תגובה מאחד בשם דובי נראית לי הכי עניינית. לגבי ההצהרה של הגברת שזורקת את הפאלם שלה וחוזרת לפאלם: לא להתרגש. יש אנשים שיותר קשה להם עם מחשבים בכלל, כאשר הגיעו לזה בגיל יותר מבוגר. אני מכיר כאלה. לא כל אחד מרגיש נוח עם הטכנולוגיה של היום.
קראתי שם תגובה מאחד בשם דובי נראית לי הכי עניינית. לגבי ההצהרה של הגברת שזורקת את הפאלם שלה וחוזרת לפאלם: לא להתרגש. יש אנשים שיותר קשה להם עם מחשבים בכלל, כאשר הגיעו לזה בגיל יותר מבוגר. אני מכיר כאלה. לא כל אחד מרגיש נוח עם הטכנולוגיה של היום.