תקציאית מתחילה
טוב אז ככה ... אני בוגרת תואר ראשון בתקשורת ועכשיו התחלתי את השני ... + שנה ניסיון בתפקיד טראפיק במשרד פרסום מוכר כשנה , אני מחפשת עכשיו עבודה בתחום התקציבאות אני מקבלת אין ספור טלפונים לראיונות עבודה ממשרדים דיי נחשבים ... אך כאשר אני מגיעה כאילו הם לא קראו את הניסיון שלי שאין לי בעצם ניסיון בתקציבאות זה ממש מסתכל כמו הביצה והתרנגולת ... אז תסבירו לי בבקשה מאיפה מתחילים ... ידוע לי שזה תפקיד שוחק המון שעות וכו' אבל בצד השוחק הוא תפקיד דיי נחשק כי אם את טובה אז יש קידום ודלתות נפתחות ... פשוט לא הולך לי ... יש לכם עיצות ?
טוב אז ככה ... אני בוגרת תואר ראשון בתקשורת ועכשיו התחלתי את השני ... + שנה ניסיון בתפקיד טראפיק במשרד פרסום מוכר כשנה , אני מחפשת עכשיו עבודה בתחום התקציבאות אני מקבלת אין ספור טלפונים לראיונות עבודה ממשרדים דיי נחשבים ... אך כאשר אני מגיעה כאילו הם לא קראו את הניסיון שלי שאין לי בעצם ניסיון בתקציבאות זה ממש מסתכל כמו הביצה והתרנגולת ... אז תסבירו לי בבקשה מאיפה מתחילים ... ידוע לי שזה תפקיד שוחק המון שעות וכו' אבל בצד השוחק הוא תפקיד דיי נחשק כי אם את טובה אז יש קידום ודלתות נפתחות ... פשוט לא הולך לי ... יש לכם עיצות ?