תקופת האהבה...

תקופת האהבה...

אני זוכרת תקופה שהייתה לי ורודה, השמש זרחה, אלי היא חייכה אני זוכרת תקופה, של ליבלוב ופריחה, של שדות ירוקים, של שמים כחולים.. אני זוכרת תקופה, של חיוך לא רגיל, של עיניים שמחות, של אושר מציף.. אני זוכרת תקופה, תקופת אהבה.. זוכרת תקופה, שהיום כל-כך רחוקה...
 

ritarita

New member
כמה יפה היתה התקופה..

שהותירה בליבך זכרון כה נפלא.. תקופה מטבעה לבוא ולחלוף אחרי באות תקופות אחרות חלקן טובות חלקן לא כל כך ויתכן שגם תבוא שוב תקופה נפלאה יותר מזאת הרחוקה..
 
למעלה