תציצו רגע בפרסומת פה בצד/למעלה...

לירונדה

New member
תציצו רגע בפרסומת פה בצד/למעלה...

מה דעתכם עליה? לדעתי היא מעודדת מין לא בטוח...מראה שיש פיתרון עקיף ועוד בכל כך אופטימיות, נוראי! מה אתם חושבים?
 

לירונדה

New member
מדובר על הפרסומת...

שעל הגלולה של היום שאחרי..עכשיו ראיתי שיש גם פרסומות אחרות...
 
אוי זה כזאת פרסומת מטומטמת

"כן אם בא לכן לעשות מין לא בטוח לכו על זה כי יש גלולה נגד הריון ל48 השעות הראשונות אבל זה לא תחליף לבלה בלה בלה תקחו את זה בכל זאת" טיפשי למדיי לפרסם מוצר כזה ככה
 
לא מסכים

קודם כל הגלולה הזאת טובה למקרים שבהם הקונדום נקרע, הבחורה הייתה שיכורה מדי, או שהיא נאנסה (חס ושלום טפו טפו טפו חמסה חמסה). ואם כבר היה מין לא בטוח, טוב שיש עוד צ'אנס... הגלולה הזאת לא יעילה ב-100%
 

לירונדה

New member
לא אמרנו שזו לא אלטרנטיבה..

אבל העובדה שהם מציגים אותה בפרסומת ורודה ואופטימית שכזו, שזו כאילו נקודת ההארה של אמצעי המניעה עושה את זה ממש מזעזע! בנות מודעות לגלולה שאחרי אבל לא צריך לעודד לזה!
 
בסדר, אבל

בפרסומת הגלולה לא מוצגת כתחליף לאמצעי מניעה... וחוצמזה אני בטוח שמחוץ לרמת השרון יש בנות שלא מודעות לגלולה שאחרי. קשה קשה
 
אני חושבת שהיה אפשר..../images/Emo140.gif

להציג את הגלולה באופן שונה - כך שזה לא ייראה כמו שזה נראה.. בעקרון- זה כן חשוב להביא למודעות שיש גם אמצעי חירום למקרה של קריעת הקונדום או כל תקלה אחרת.. אבל לא ככה. לא ככה. לימור.
 

MichelleS

New member
אני מסכימה איתך

הגלולה יכולה לעודד מין לא בטוח. מלבד תופעות הלוואי שיש לגלולה, הסכנה הגדולה ביותר היא שנערות רבות יעדיפו ליטול אותה במקום שימוש בקונדום ויהיו בעלות סיכוי הרבה יותר גבוה להדבק במחלות מין. היום התפרסמה באתר http://www.mytlv.com קריקטורה על הנושא.
 

yogniz

New member
אני מסכים איתכם אבל...

אי אפשר להתעלם מהצד החיובי של הגלולה הזאת... אנחנו לא רוצים מקרה שמישהי נכנסת להריון לא רצוי...נכון?! וגם בענייני אונס וכו' זה יעזור..
 
ואולי יש צורך במרשם רופא

רופא שיסביר למה מין לא מוגן הוא לא בסדר לכל אחת שתיקח את הגלולה, רופא שיגרום לחכות בתור, רופא שהוא ביוקרטיה. אולי זה יכול לעזור
 
אני חלוקה בנושא הזה...../images/Emo140.gif

מצד אחד- הצורך במרשם רופא/ה יכול להרחיק הרבה "נוטלות לעתיד" של הכדור- רק כי הן מפחדות/ מתביישות/ חושבות שזה יעלה כסף.. וכו'.. למרות שמצד שני- זה באמת גורם לכדור להיות הרבה פחות "קליל" ומושג. אלא..יותר כמו גלולות למניעת הריון- שבישבילן צריך מרשם רופא.
 
אני חושבת שיש בעיה אם רופאים...

1. עד שהיא תאסוף את עצמה ויהיה לה אומץ ללכת לרופא אני מניחה שכבר יהיה מאוחר מדי 2. זה נראה לי ממש ממש מביך ללכת לרופא שאתה לא מכיר ושהוא יתחיל ל דבר איתך על מין בטוח.. 3. אם זה רופא משפחה שהיא כן מכירה מגיל 0 בערך זה יכול להיות אפילו עוד יותר מביך בנוסף לעובדה שהוא מכיר את ההורים שלה..
 

tinkerbaby

New member
המממ גם לא לך וגם לא לך

אם את מספיק בוגרת לעשות סקס ועוד מספיק טיפשה שהוא לא יהיה מוגן אז את גם מספיק בוגרת או חסרת בושה ללכת לרופא. אבל... כן יש בעייתיות עם ללכת לרופא/ה פשוט בגלל שזה לוקח זמן והיעילות של גלולות "אחרי" יפחתו. לכן!: צריך שיהיה אפשר לקנות את הגלולה בכל סופרפארם אבל לפרסם אותם בפרסומות מדכאות של מישהי עצובה שמספירה את פניה ועם כיתוב דראמטי שאם נאנסת או משהו נוראי וכפוי שכזה אז לפחות את לא צריכה לעבור סבל נוסף של הפלה...משהו כזה. כמובן שעכשיו אפשר לפתח דיון על האם פרסומת כזו לא תגרום לנפגעי אונס לא להתלונן כי יותר קל להן להכחיש שקרה משהו.
 
לאו דווקא...../images/Emo140.gif

נכון שהגלולה צריכה להיות ברת השגה בכל סופר פארם, וצריכה להיות מסובסדת- כך שלא תעלה הרבה כסף- וכל שכבות המעמד הסוציו- אקונומיות- יוכלו לרכוש אותה. מהבחינה של הפרסומת עצמה- היא בהחלט צריכה להיות מוצגת באור הרבה יותר אפל [ולא ורוד!!!], למשל - בת שמספרת לאמא שלה שהיא נכנסה להריון, ובוכה- או לא יודעת מה..- משהו בסיגנון התשדירים של משרד התחבורה. משהו שלא ייראה כה קל וקסום.
 
פרסומת מצויינת (?!)

אף חברה בחיים לא תעשה פרסומת שכזאת. ומלבד זאת, את יודעת, יש גם מקרים אחרים מלבד מקרי אונס (קונדום שנקרע, כדוגמה). הגלולה צריכה להיות זמינה בכל סופר-פארם, פשוט שתמכר במחיר גבוה ושיהיה ברור עליה באזהרות שזה מסוכן הורמונלית. ככה זה המצב כיום.
 
למעלה