תצוגת מסך

ronaw

New member
תצוגת מסך

שלום, יש לי מחשב של 6400 DRLL INSPIRON , לאחותי יש את אותו מחשב רק דגם יותר ישן. אך כאשר אני מנמיכה או מגבירה את הווליום אני לא רואה את זה על המסך וכן גם עם אני מחברת את המחשב לטלויזיה.(סימון כזה) אצל אחותי אפשר לראות את זה איך אני מסדרת את זה?
 

bar666xp

New member
תוכנה נילוות לדעתי בדקי באתר DELL..

אגב יש לINSPIRON 6400 הרבה תתי דגמים כולל גם כ.מסך שונים בניהם לדוגמה אחד יכול להיות עם כרטיס ATI והשני של INTEL הכל יראה מעוד שונה בנוגע להתעסקות עם התצוגה... בכל מקרה ממליץ לפנות לשירות {טלפון/דוא"ל} להסביר איך זה ניראה בדיוק כדי שיהיה להם קל יותר לעזור לך... "סימון כזה" bar מסתקל ימינה ומביט שמאלה... לא רואה איזה כזה?
סביר כי מדובר באופציה שהיא מהדרייבר של הכרטיס קול/מסך ו/או תוכנה נילוות.
 
למעלה