תצוגת מסך
שלום, יש לי מחשב של 6400 DRLL INSPIRON , לאחותי יש את אותו מחשב רק דגם יותר ישן. אך כאשר אני מנמיכה או מגבירה את הווליום אני לא רואה את זה על המסך וכן גם עם אני מחברת את המחשב לטלויזיה.(סימון כזה) אצל אחותי אפשר לראות את זה איך אני מסדרת את זה?